طراحی سایت شرکتی

امروزه دنیای تجارت و اقتصاد به گونه ای است که تبلیغات موثر، کارا و هدفمند حرف اول را برای پایداری و بقای یک شرکت می زند. اینترنت بزرگترین، مهمترین و تواناترین فضای ارتباط جمعی است.

امروزه دنیای تجارت و اقتصاد به گونه ای است که تبلیغات موثر، کارا و هدفمند حرف اول را برای پایداری و بقای یک شرکت می زند. اینترنت بزرگترین، مهمترین و تواناترین فضای ارتباط جمعی است. به همین دلیل داشتن یک وب سایت کارآمد و قدرتمند در زمینه معرفی شرکت و اطلاع رسانی، نیاز حیاتی برای بقا و ادامه یک شرکت است.  بهترین طراحی وب سایت شرکتی علاوه بر جذب بازدیدکننده, آن ها را به مشتری ثابت تبدیل می کند.

شرکت ها و موسسه ها می توانند یک سایت حرفه ای داشته باشند و رزومه شرکت، معرفی نامه خود، محصولات، کالا ها یا خدمات خود را در هر زمان و مکانی و بدون هیچ محدودیتی معرفی کنند. مهنترین هدف که یک شرکت از طراحی سایت دنبال می کند، معرفی شرکت و رزومه، معرفی محصولات یا خدمات، بازاریابی اینترنتی، افزایش فروش و کسب درآمد از سایت است. در این بین هدف های دیگری نیز وجود دارد. همچون: فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت، ساده کردن فرایند خرید و یا خدمت رسانی برای مشتریان، معرفی محصولات شرکت (جزئیات محصولات مانند نوع، قیمت، رنگ، اندازه و…)، معرفی خدمات شرکت یا موسسه، افزایش سود تجارت، گرفتن تبلیغات برای نمایش در سایت و کسب درآمد از سایت، برندسازی شرکت، با استفاده از بخش های مختلف سایت، نیروهای کاری را کاهش دهند، کاهش کاغذبازی های اداری و صرفه جوبی در مصرف کاغذ. اصلی ترین ویژگی یک سایت شرکتی، “معرفی یک شرکت” در دنیای اینترنت می باشد. از دیگر ویژگی های طراحی سایت شرکتی این است که باید نمونه محصولات و خدماتی که به مشتریان ارائه می شود، در سایت قرار گیرد.

طراحی سایت شرکتی

 

طراحی سایت شرکتی را می توان یکی از مهمترین انواع طراحی سایت برشمرد که باید با توجه به نوع کسب و کار و تجارت شرکت و با مد نظر قرار دادن بازارهای هدف و در نظر داشتن کلمات کلیدی و هدف آن شرکت یا موسسه انجام شود. برای راضی نگه داشتن مشتریان هدف، باید ظاهر سایت به صورتی باشد که جذابیت داشته باشد. برای اعتماد سازی مشتریان به آن شرکت باید یک گرافیک مناسب و زیبا برای سایت شرکت در نظر گرفته شود. از سوی دیگر اهداف اصلی شرکت به کمک امکانات در قالب سایت به کاربر ارائه می شود. شرکت گارانتی ایمانتک – یکی از نمونه کارهای شرکت طراحی سایت موز وب – نمونه ای زیبا و منحصر به فرد از شرکت گارانتی می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که سایت های کپی شده و طراحی های آماده نمی تواند در این مسیر به شرکت شما کمک کنند. هزینه درست و یک باره برای طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای، قدم اول برای متحول کردن شرکت به کمک بازاریابی اینترنتی است. شما اگر این موارد را در طراحی سایت شرکتی خود مد نظر قرار ندهید و آن ها را رعایت نکنید، به طور قطع می توان گفت که به موفقیت لازم در دنیای اینترنت دست پیدا نمی کنید.

به کمک بازاریابی اینترنتی می توانید بازارهای هدف را پیدا کنید. لازمه بازاریابی اینترنتی، داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای، جذاب و کاربرپسند است. طراحی وب سایت شرکت باید با توجه به استانداردهای گوگل و سئو انجام شود تا شرکت یا موسسه بتواند در زمان کوتاه به اهداف بازاریابی اینترنتی خود برسد. برای موثر بودن یک سایت شرکتی باید روی حضور در صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی و نام شرکت تاکید کرد. برای اینکه در صفحه اول و لینک های بالای گوگل حضور داشته باشید، به طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت برای گوگل نیاز دارید. اگر متدهای روز طراحی سایت در طراحی سایت برای شرکت ها رعایت شود و کلمات کلیدی با توجه به نکات بهینه سازی سایت انتخاب شود، آن شرکت به هدف اصلی طراحی سایت، یعنی افزایش فروش و مشتری است، می رسد.

برای دستیابی به موفقیت در طراحی سایت ، شرکت موز وب یک برنامه مخصوص برای شما در نظر دارد. انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، متدهای روز این شرکت و طراح های حرفه ای و متخصص موز وب (که به تمام اصول طراحی، بهینه سازی سایت و الگوریتم های امتیازدهی موتورهای جستجو آشنا هستند) میتواند دلیل موفقیت طراحی سایت شرکتی شما باشد.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت شرکتی

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت شرکتی

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت شرکتی

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت شرکتی – امکانات تخصصی

هر طراحی سایت شرکتی با تعدادی امکانات تخصص و رایج طراحی می شود. در زیر تعدادی از این امکانات معرفی شده اند. توجه داشته باشید که ممکن است که شما بخواهید موارد دیگری به این لیست اضافه کنید، برای آن ها هم برنامه های خوبی در نظر خواهیم گرفت.

این را اضافه کنیم که کاربران همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر جا که این اطلاعات بیشتر باشد جذب آنجا می شوند پس اطلاعات وب سایت خود را در هر زمینه ای مخصوصا این زمینه بالا ببرید.
حال به خدماتی که به طور معمول در یک طراحی وب سایت شرکتی ارائه می شود اشاره می کنیم:

  • صفحه شعبات و نمایندگی ها:
    در این صفحه از وب سایت شرکتی خود می توانید به نمایندگی ها یا شعبه هایی که در حال حاضر فعالیت دارند اشاره ای داشته باشید. به منظور طراحی این صفحه مشخصات و مختصات نمایندگی های موجود از قبیل آدرس و شماره تلفن و… را وارد نمایید. این امکان را ایجاد کنید تا نمایندگی هایتان بیشتر از قبل شناخته شوند. اگر این نمایندگی ها مشخصات خود را در وب سایت شخصی شما مشاهده کنند برایشان انگیزه ای مضاعف ایجاد خواهد شد و سبب رونق کسب و کار شرکت یا سازمان شما خواهد شد.
  • صفحه معرفی بخش ها و اعضای شرکت:
    طراحی این صفحه بسیار جذاب خواهد بود هم برای اعضا و هم دیگر کاربران. پس طراحی آن را به هیچ وجه از دست ندهید. در صورت تمایل اگر مشخصات فردی اعضا به همراه تصویر آنها را در این صفحه بگنجانید این حس را در کاربرانتان القا خواهید کرد که شما به صورت حرفه ای مشغول به کار هستید.
  • پروفایل کارمندان شرکت یا سازمان:
    یک سیستم جامع برای شرکت شما موجب بهبود کارایی شرکت و مدیریت آسان خواهد شد , شما می توانید برایی کاربران خود پروفایل های شخصی تهیه کنید تا آن ها نیز بتوانند روزانه به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند و بتوانند آن را به روز رسانی کنند. در طراحی وب سایت شرکتی میتوانیم یک سیستم جامع با رابط کاربری جذاب طراحی کنیم. اگر بخواهیم می توانیم یک صفحه به منظور ایجاد یک نمایه شخصی برای کاربران وب سایت طراحی و پیاده سازی کنیم. پرسنل در صورت داشتن یک نام کاربری و رمز عبور می توانند وارد نمایه شخصی خود شده و آن را در صورت لزوم بروز رسانی نمایند. در طراحی این صفحه از وب سایت میتوانیم به گونه ای عمل نماییم تا بتوانیم قابلیتهای اتوماسیون اداری هم در داخل همین بخش داشته باشیم. برای طراحی آن ایده های بسیار خوبی داریم.
  • اخبار و اطلاعیه های شرکت:
    کاربران و کارمندان باید روزانه از اطلاعیه ها و اخبار جدید آگاه شوند , ما در این صفحه از وب سایت می توانیم تمام اخبار و اطلاعیه ها را به صورت دسته بندی شده نمایش دهیم.  این صفحه از وب سایت در واقع برای این منظور ایجاد می شود تا کاربران بتوانند جدیدترین اطلاعیه هایی که در وب سایت شرکتی صادر می شود را مشاهده کنند. برای طراحی این صفحه می توانیم از قابلیت هایی که یک وب سایت خبری دارد استفاده کرده و این صفحه را ایجاد کنیم. کاربران زیادی هستند که مشتاقند تا این صفحه از وب سایت توسط شما طراحی و پیاده سازی شود.
  • سخن مدیر عامل سازمان:
    شاید طراحی این صفحه از مهم ترین ها برای وب سایت شرکتی شما باشد. به عنوان مثال در هر مناسبتی در یک سمینار سخنرانی ها و راهبردهای مدیریتی مدیر سازمان آورده شود تا به نوعی کمک کند تا کاربران بهتر بتوانند با شرکت تعامل نمایند. با طراحی این بخش از وب سایت خواهید توانست به صورت دوره ای و یا در زمان های خاص برای مشتریان و یا کارمندان خود دست نوشته هایی را قرار دهید و آن ها را هیجان زده کنید. به منظور طراحی و پیاده سازی این صفحه از وب سایت شرکتی ایده ها و برنامه هایی داریم که می تواند به بهبود کسب و کار شرکت شما کمک بنماید.
  • نمونه کارهای شرکت:
    اگر مشتریان شما پروژه ها و نمونه کارهایی که تا حالا انجام داده اید را ببینند , می توانند با قطعیت شما را انتخاب کنند. در این بخش از سایت می توانیم گالری عکس نیز قرار دهیم تا مشتریان شما بتوانند عکس های مربوط به پروژهه شمارا مشاهده کنند.
  • حوزه فعالیت شرکت:
    به منظور معرفی بهتر و بیشتر توانایی ها و قابلیت های شرکت این صفحه را برای وب سایت شرکتی خود طراحی کنید. کاربرانتان با توجه به اهمیت این صفحه تمام نکات را به دقت خواهند خواند و تصمیم خود را مبنی بر اینکه با شرکت شما همکاری داشته باشند یا نه خواهند گرفت. به همین دلیل این صفحه را حتما در برنامه های وب سایت خود بگنجانید.
  • صفحه مزایده مناقصه های سازمان:
    در این قسمت بنا است نوع سرویس ها و یا خدماتی که شرکت شما ارائه می دهد آورده شود. در این صفحه می توان علاوه بر اطلاع رسانی در مورد حوزه های مختلف کاری شرکت یک فرم در مورد درخواست مشتریانتان طراحی کرد. در هر حال این صفحه برای آن دست از کاربرانی که در بازار خرید و فروش به صورت مناقصه یا مزایده می خواهند فعالیت کنند جذاب خواهد بود.
  • دوره های آموزشی:
    در این صفحه از طراحی وب سایت شرکتی تمام موضوعات آموزشی که شرکت شما برا ی کارمندان یا دیگر افراد تهیهه کرده است را نمایش دهیم. تا کاربران شما بتوانند از آن ها بهره مند شوند و تعداد بازدید روزانه شما افزایش یابد

در نهایت با افزایش آگاهی های تان در مورد شرکت موز وب شاید تمایل داشته باشید تا پیش فاکتور را نیز تهیه کنید. در واقع در این بخش مشخص می شود که چه خدماتی را می خواهید داشته باشید و حدود هزینه شما چقدر خواهد شد .
علاوه بر این  در صورت داشتن سوال با اطلاعات تماسی ارتباط برقرار کرده  و یا از طریق صفحه مشاوره به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما به همراه شما خواهیم بود.