طراحی وب سایت صنعتی

در کشورهای پیشرفته افراد بسیاری هستند که کالاهای صنعتی خود را از طریق اینترنت و وب سایت فروشنده خریداری می کنند.

اگر شما هم در صنعت فعالیت می کنید خودش به این معنا است که هنوز مشتری های بسیار زیادی وجود دارد که با محصولات و خدمات شما آشنا نیستند و حتی ممکن است که شما را نشناسند. این مشتریان حتی زمان خود را برای مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با فروشنده صرف نمی کنند و تمام مراحل خرید را از طریق وب سایت شخص فروشنده انجام می دهند. در ادامه با اصول و نکات اصلی طراحی وب سایت صنعتی آشنا می شویم.

خوشبختانه این امر در کشور ما نیز در حال پیشرفت است و خودروسازهای بزرگ که از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور هستند، اقدام به فروش محصولات خود به صورت آنلاین می کنند و بسیاری از خدمات مشتریان از طریق یک وبسایت حرفه ای انجام می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این فرهنگ در بین افراد جامعه گسترش پیدا کرده و حتی می توان محصولات صنعتی را به صورت اینترنتی خریداری کرد.

دسته بندی رایج طراحی وب سایت صنعتی

  • وب سایت ارائه محصولات پتروشیمی
  • وب سایت محصولات فلزی، فولادی و آهنی
  • وب سایت ارائه خدمات ، محصولات و قطعات خودرو سبک و سنگین
  • وب سایت عرضه لوازم خانگی مانند لوازم آشپزخانه ، لوازم پلاستیکی و…
  • وب سایت خدمات وابسته به قالب بندی
  • و هر مورد دیگری که شما برای کالا یا محصول خود در نظر می گیرید که برای آن یک وب سایت می خواهید یا خیر

بنابراین چناچه مایل هستید که در طراحی وب سایت صنعتی خود یک تجربه رایگان داشته باشید، از طریق لینک زیر اقدامات اولیه را اانجام دهید.

اگر شما به طراحی وب سایت صنعتی خود به دقت نگاه کرده باشید،  ممکن است که به به روز رسانی نیاز داشته باشد. با موتور های جستجو، روند طراحی ها و الگوریتم های جدید را هر روز  بررسی می کنند، این واضح است که مدیران عصبی می شوند و وقت زیادی را صرف وب سایت می کنند. طراحی مجدد وب سایت ها طولانی است ، و انجام این پروسه کار زیادی لازم دارد که نیاز به ورودی های زیادی از اداره های متفاوت دارد، تا مطمئن شوید همه چیز به صورت دنباله دار کار می کند.

مخصوصا در فضای طراحی وب سایت صنعتی، جایی است که همه چیز محدود است و کارکنان در حال حاظر به صد مسیر  مختلف کشیده می شوند. مجدد طراحی کردن یک وب سایت برای ترکیب کردن، جلوه جالبی نخواهد داشت، اگر کم بگوییم. اما اگر شما چک لیست های دریافت شده و کار را در اجزای فردی به صورت پروژه جداگانه ای ادامه دهید، این کل پروژه را راحت تر می کند.

1. هدف خود را از طراحی وب سایت صنعتی مشخص کنید

قبل از شروع نوشتن چیزی، به این سوالات پاسخ دهید. چه ارزشی را برای مشتریان ارائه می کنید؟ دریابید که چه چیزی شرکت شما از بقیه جدا می کند، و آن را به عنوان سود در هر جا می توانید ستفاده کنید.

برای تولید کنندگان محصولات سفارشی، تجهیزات و توانایی های زیاد که می تواند خدمات زیاد و متفاوتی را ارائه دهد، متمایز کننده خوبی است. برای توزیع کنندگان ، این ممکن است یک مخاطب جهانی باشد و سرویس مشتریان به خصوص باشد. به این فکر کنید که چه چیزی شما را مخصوص می کند، و چه طور آن را به صورت آنلاین انجام دهید. یکبار که متوجه شوید چه چیزی در رقابت شما را بالا می برد، آن را در صفحات وبی که که شما را برای برقرار کردن آن مزایا کمک می کند، در نظر بگیرید.

2. تولیدات را در ابتدا و در مرکز طراحی وب سایت صنعتی قرار دهید

اگر یک مشتری آینده نگر در وب سایت شما باشد، مطمئن شوید که برای آن ها پیدا کردن آن چه که می خواهند،  آسان است. بسیاری از شرکت های صنعتی در فکر توضیح دادن پروسه خود و فزوش محصولات خود می باشند و می خواهند تا مشتری ها با آن ها تماس بگیرند.

بازدید کنندگان نیز به دنبال این اظلاعات قبل از تماس گرفتن هستند. به همین طراحی وب سایت صنعتی شما باید شامل کاتالوگی از تولیدات با عکس های پر کیفیت، توضیحات و گزینه های قابل انتخاب در دسترس باشد.

3. برای انتخاب کردن اسم احساس راحت داشته باشید

اگر شما لیست بزرگی از توضیع کنندگان را دارید، بهتر است که آن ها را هایلایت کنید. اگر یک شخص به دنبال یک شرکت محلی می گردد اما امکانات شما بسیار دور می باشد، آن ها ممکن است به دلیل این فاصله، دور شوند. اما اکر توضیع کنندگان در اطزاف شهر وجود دارند، بسیار متفاوت خواهد بود و توضیع کنندگان نیز بهتر شناخته می شوند.

با رعایت کردن این موارد در طراحی وب سایت ضنعتی خود، کسب و کار خود را گسترش دهید و به راحتی محصولات و تولیدات خود را به فروش گذارید و بازدید کنندگان خود را افزاش دهید.

البته مشاوران شرکت طراحی سایت موز وب در هر زمانی آماده ارائه مشاوره به صورت تلفنی و حضوری برای راهنمایی شما هستند. شما عزیزان می توانید از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره های تلفن ذکر شده، تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت صنعتی

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت صنعتی

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت صنعتی

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.