طراحی سایت گالری

شرکت طراحی سایت موز وب و تیم پشتیبانی آن مفتخر است که به مجموعه ای از عکاس ها و گالری های موفق خدمت رسانی کند

در حال حاضر تعداد زیادی از هنرمندان و افرادی که گالری هایی از تصاویر را دارند به منظور  فروش محصولاتشان  و همچنین بیشتر دیده شدن تصاویرشان نمی خواهند از روش های سنتی استفاده نمایند. به همین دلیل این افرداد به کمک مثلا یک طراحی وب سایت گالری اقدام به  فروش محصولاتشان و شناخت سرویس هایشان  می نمایند.

علاوه بر این تعدادی از هنرمندان نیز هستند که به جای اینکه بیایند و نمایشگاه هایی با این عنوان برگزار کنند یا از درون یک اتاق یک هتل محصولاتشان را نشان دهند با ارائه ایده ای جدید از طریق طراحی وب سایت گالری عکس سرویس ها و محصولاتشان را ارئه می دهند. همچنین هستند افرادی که از طریق پایگاه اینترنتی بین المللی Ebay خدماتشان را معرفی می کنند. در بازار امروز نیز هستند افرادی که خود با مشتریان ارتباط برقرار می کنند به جای اینکه بیایند درصد با بازاریاب و یا تبلیغات بدهند.

یک وب سایت عکاسی  برای افرادی قابل استفاده خواهد بود که در ذیل به چند نمونه آن اشاره می نماییم:

  • طراحی سایت عکاس ها
  • طراحی سایت عکاس صنعتی
  • طراحی سایت طراحی و دکوراسیون
  • طراحی سایت مدلینگ

در طراحی وب سایت گالری عکس یا عکاسی خدماتی ارائه می شود که کاربران در پی آن هستند. در بخش زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم :

  • ارائه تصاویری با کیفیت حرفه ای و دارای افکت ها و قابلیت هایی زیبا و کاربر پسند
  • می توان شرایطی را ایجاد کرد که کاربران نیز بتوانند تصاویری را ارسال کنند و در طراحی وب سایت گالری عکس به اندازه مناسب در بیاید.
  • فرستادن نظرات و پیشنهاداتدر ذیل هر تصویر توسط کاربران وب سایت گالری
  • طراحی و ایجاد صفحه ای با مشخصات شخصی عکاس با عنوان تماس با ما جهت قرار حضوری با عکاس
  • می توان صفحه ای با این مضمون را ایجاد کرد که کاربران بتوانند در مورد یک مطلب یا مقاله در وب سایت نظر سنجی کنند.
  • طراحی و پیاده سازی بخشی که نشان دهنده پسندیدن یا عدم پسندیدن تحت عنوان Like توسط کاربر را داشته باشد.
  • و در نهایت قابلیت های زیادی که می توان ایجاد نمود تا آن قدر کاربر پسند باشد تا کاربر را در وب سایت گالری عکس شما میخکوب نگه دارد.

بنابراین چنانچه شما هم در نظر دارید تا یک طراحی وب سایت عکاسی بسیار زیبا و حرفه ای داشته باشید میتوانید از طریق همین لینک یک تجربه ایده آل برای خود ثبت نمایید.

مشاوران شرکت موز وب همیشه و در هر شرایطی حامی شما خواهند بود و بهترین توصیه ها را به منظور داشتن یک وب سایت  مناسب و افزایش بهر وری کسب و کار به شما ارائه خواهند داد.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت گالری

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت گالری

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت گالری

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت گالری

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.