در دنیایی که تکنولوژی و فناوری بیش از هر چیز دیگری ما را در بر می گیرد، ما دائما در معرض نوآوری ها و مدهای جدیدی قرار می گیریم، خواه در زمینه رابطه کاری خواه در زمینه تجربه کاربری. برای مثال چند سال قبل در دنیای طراحی سایت تعدادی برنامه نویس با مهارت، روشی جدید برای انیمیشن اسکرول صفحات به نام پارالاکس را معرفی کردند. حتی اگر اسم این عبارت را نشنیده اید، به احتمال زیاد تجربه استفاده از پارالاکس را در وب سایت های مختلف داشته اید. این امر به این دلیل است که همه ما گرایشی قلبی برای داشتن فناوری های جدید داریم و می خواهیم کسی باشیم که اسباب بازی لوکس و درخشان را دارد.
اما آیا این میل و هوس همیشه خوب است؟ گاهی اوقات با رفتن به سمت مدهای جدید، شما تمرکز روی برند و اهداف اصلی آن را فدای جلب توجه دیگران می کنید. اسپینرها را به خاطر بیاورید. این اسباب بازی باحال است، خیلی روی مد است و جدیدترین اسباب بازی است. اما آیا این اسباب بازی تاثیری روی همه اطرافیان شما می گذارد؟
شما چطور با هوس های جدید کنار می آیید؟ آیا برای مقیاس کاری شما مناسب است؟ آیا برای اجرا و تکمیل آن تیمی دارید؟
دستورالعمل برند سازی چطور به ما کمک می کند؟
داشتن جدیدترین فناوری ها در طراحی سایت می تواند خیلی عالی باشد اما آیا این فناوری برای برند شما خوب است یا نه؟ اینجاست که دستورالعمل برندسازی و هویت سازمانی، شما را برای حفظ ظاهر برند در تمام جنبه ها و روش های بازاریابی راهنمایی می کند.
برای برندتان یک دستورالعمل برندسازی داشته باشید؛ دستورالعملی که تمام جنبه های برند شما را در بر بگیرد شامل:
- رنگ سازمانی: تمام ارتباطات کاغذی، اینترنتی و مبتنی بر وب سایت باید مطابق رنگ سازمانی انتخاب شده باشد
- فونت ها: فناوری یک هنر است. فونت هایی را انتخاب که هرکدام مکمل فونت دیگر باشد.
- سبک عکس ها: بعضی از سازمان ها ترجیح می دهند که از اینفوگرافیک های کارتونی استفاده کنند و بعضی دیگر ترجیح می دهند که از عکس های واقعی استفاده کنند.
- صدا و لحن: آیا صدای شما رسمی است؟ شوخ هستید؟ آرام صحبت می کنید؟ برای تحت تاثیر قرار دادن از عبارت های خاصی استفاده می کنید؟ یا عبارت هایی هستند که از استفاده کردن از آن ها اجتناب می کنید؟
علاوه بر موارد بالا، یک دستورالعمل برندسازی که خیلی خوب تدوین شده باشد، فضا را برای خلاقیت سازمان یافته و دائمی باز می کند و باعث می شود که شما برندتان را تازه نفس و همواره قابل شناسایی نگاه دارید. پیگیر باشید و از مدهایی استفاده کنید که برای کسب و کار و صنعت شما موثر باشد.
به متخصصان موز وب اجازه دهید که به شما در حفظ استحکام برندینگ کمک کنند. ما با صنعت های مختلفی کار می کنیم تا دستورالعمل های برندسازی، طراحی لوگو، استراتژی کسب و کار و … را برای این صنعت ها آماده کنیم. برای اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید