بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
یک استراتژی خوب برای سئو سایت ، کد، محتوا و آیتم های دیگر سئو را با هم ترکیب می کند تا شما را به مشتریانتان نشان دهد و شما را نزد آن ها معتبر نشان دهد. اگر روی کلمات کلیدی و رتبه بندی تمرکز کنید، در خطر این قرار دارید که به طور کلی از نتایج گوگل حذف شوید. سئو سایت باید یک داستان درباره برند شما، محصولات و خدمات شما و اعتبار شما تعریف کند.
گوگل کاربران را براساس رفتارهای آن ها مثل کلماتی که جستجو می کنند، مطالبی که می خوانند و چیزهایی که می خرند مورد ردیابی می کند. در سئو نیز باید همین رفتارها را تحت تاثیر قرار دهیم. یعنی باید خودمان را به عنوان یک سایت مناسب و قابل اطمینان برای جستجوگرها نشان دهیم. با این کار مشتریان بالقوه خیلی سریع به ما اعتماد کنند (حتی ممکن است که عاشق ما شوند). اگر سئو شما به خوبی مدیریت نشود به یک سایت آزاردهنده و یا حتی یک سایت نامرئی تبدیل شوید.
سئو در طول زمان با چالش های فنی روبرو است: از تغییرات الگوریتم های گوگل گرفته تا تغییر نیازهای مشتری. و اگر تیم سئو سایت شما به خوبی کار کند، با این چالش های فنی زندگی می کند آن ها را به خوبی می داند.
رتبه سایت مهم است اما سئو فقط در مورد جایگاه خوب در گوگل نیست. سئو بازاریابی ارگانیک است، سئو درباره نحوه ترکیب محتوا و تجربه کاربری به گونه ای است که کاربر برند شما را ببیند و برندتان را جذاب بداند. تیم سئو سایت باید کار شما را، کار خودش بداند تا بتواند این جذابیت را در سایت شما ایجاد کند.
می خواهید صفحه اول گوگل باشید؟
ما منتظر تماس شما هستیم.
چرا نحوه سئو سایت مهم است؟
از زمانی که کار سئو را انجام می دهیم، همیشه همچین چیزی شنیده ایم که می گویند سئو فایده ای ندارد. سئو خیلی تغییر کرده است اما همیشه برای یک سایت بسیار مهم است. مشتری معمولا کار خود را با جستجو در گوگل شروع می کند، اگر سایت شما به خوبی سئو شده باشد، مشتری شما را پیدا می کند و به شما اعتماد می کند.
کاربران در سراسر جهان روزانه 3.5 میلیارد جستجو را در گوگل انجام می دهند که این عدد 1.2 تریلیون جستجو در سال می شود. عدد واقعا چشمگیری است! در این دریای طوفانی اگر بخواهید دوام بیاورید، سئو می بایست با روش های کارشناسی شده انجام شود.
در دنیای امروز همه کاربران عجله دارند؛ و اگر دنبال فرصت طلایی برای جذب مشتری هستید، باید در همان لحظه که آماده شنیدن حرف های شما هستند، در نتایج جستجو جلوی چشم آن ها ظاهر شوید.
اولین چیزی که مشتری ها در مورد برند شما می فهمند، همان چیزی است که در گوگل و در هنگام جستجو می بینند. برخورد اولیه مشتری با برند شما بسیار مهم و تاثیرگذار است. اگر معتبر، تاثیرگذار و قابل اعتماد باشید، جسنجوگر گوگل به مشتری شما تبدیل می شود. در غیر این صورت فرصت طلایی خود را از دست داده اید.
کانال های بازاریابی باید با هم هماهنگ باشند
به عنوان یک تیم سئوکار ما به دلایل مختلفی، یک برنامه کلی برای پروژه های سئو در نظر گرفته ایم.
در وهله اول ما معتقدیم که اگر می خواهید دیده شوید و مشتری جدید پیدا کنید، تفاوتی بین سئو و روش های دیگر بازاریابی نیست. همچنین ما شانه به شانه انواع بازاریاب ها کار می کنیم: مانند بازاریاب های حضوری، محتوا ساز ها، برنامه نویس ها، تیم طراحی رابط کاربری موز وب و بسیاری از متخصص های دیگر. در واقع ما نمی توانیم جدای از بازاریاب های دیگر کار کنیم.
این رویکرد جامع، تمام کارهای ما را در بر می گیرد. ما معیارهای عجیب و غریب سئو و تعداد بک لینک ها را اندازه نمی گیریم. چیزی که برای ما مهم است – همان چیزی که برای شما هم اهمیت دارد – این است که برند شما را بالا بکشیم و تاثیرهای قابل توجهی روی درآمد شما داشته باشیم.
روش ما برای سئو سایت
اگر ما کار طراحی سایت شما را انجام دهیم، خیالتان راحت باشد: بهینه سازی فنی، تگ های عنوان ها، ریدایرکت ها، تعریف ساختار داده ها و همه استانداردهای دیگر در هنگام طراحی سایت به خوبی انجام می شوند.
هنگامی که سئو سایت خود را به ما می سپارید، ما هم نکات فنی و هم نکات دیگر را برای پیشرفت سایت شما در نظر می گیریم. هدف ما این است که سایت شما را در چشم بازدیدکننده های گوگل بیاوریم. ما می خواهیم کاری کنیم که آن ها شما را هرچه بهتر و بیشتر ببیند.