طراحی وب سایت دکوراسیون

نمایش سرویس ها و محصولات: خدمات و تولیدات تولیدی خودتان را به همراه تصاویر و سایر تبلیغات به مشتریان خود نشان دهید. در این قسمت سایت است که مشتریان شما پی به حرفه ای و خلاق بودن شما خواهند برد. همچنین می توانید به چگونگی ساخت و تولید کالا یا محصول  در کارگاه یا کارخانه خودتان در وبسایت به عنوان یک امتیاز ویژه برای مشتریان خود اشاره کنید. مشتریان قاعدتا از محتویات این صفحه از طراحی وب سایت دکوراسیون شما  استقبال خواهند کرد و بازدید شما افزایش خواهد یافت.

صفحه ای با عنوان کاتالوگ کالا و محصولات : بسیار خوب است که تبلیغات خود را در غالب کاتالوگ ها و بروشورهای مختلف  به مردم ارائه میکنید, اما در فضای مجازی نیز این ترفند جواب خواهد داد. این مسئله امکان پذیر خواهد بود که نسخه دیجیتالی کاتالوگ ها و بروشورهای تبلیغاتی برای دیگر کاربران ارسال شده و آن ها را در نهایت به وبسایت شما بکشاند و بازدیدتان را بالاتر آورد. برای ایجاد این صفحه از وبسایت طرح های خلاقانه ای خواهیم داشت.

نسان دادن طرح هایی که در حال ساخت هستند: قطعا این مسئله در مورد شما صدق می کند که سازمان شما هم اکنون در حال انجام طرح ها و پروژه های مختلفی باشد و با سازمان های خاصی هم در ارتباط باشد. برای معرفی کارهای اینچنینی که بزرگ به حساب می آیند به طراحی صفحه با این مضمون نیاز دارید. این را بدانید که قطعا مشتریان شما اگر ببینند که شما چنین کارهای بزرگی را انجام می دهید کنجکاو تر شده و بعد از مدتی کوتاه به مشتریان پروپا قرص شما بدل خواهند شد.

ساخت قسمتی به عنوان سفارش پیشرفته: طراحی این قسمتی بدین معنی نیست که سایت شما یک سایت فروشگاهی است بلکه فقط این امکان را به کاربر میدهد تا بتواند سفارش خود را ثبت کند. اما اگر دوست داشته باشید که سایتتان همانند یک وبسایت فروشگاهی عمل کند می توانید در پیش فاکتور خود قسمت پرداخت آنلاین را اضافه کنید و در نهایت یک سایت فروشگاهی داشته باشید. این قسمت را برای سایتتان حتما در نظر بگیرید.

صفحه ی اخبار سایت: اخبار یکی از قسمت های بسیار کاربرپسند و سرگرم کننده و جالب میباشد بدلیل اینکه کاربران زمان زیادی را صرف خواندن این مطالب در سایت شما خواهند کرد. همچنین این کار رتبه بندی شما را در موتورهای جستجو بالاتر خواهد برد. همچنین در این قسمت اخبار میتواند به صورتی طبقه بندی شده در آرشیو سایت قرار بگیرد. خبرهای قدیمی تر را نیز می توان در آرشیو نگه داری کرد تا بازدید بالاتر برود.

قسمت نمایندگی های فروش محصولات  : این صفحه را در طراحی وب سایت دکوراسیون خود ایجاد کنید تا مردم با نمایندگی های فروش محصولاتتان بیشتر آشنا شوند. این کار باعث می شود نمایندگی فروش به دلیل شناخت بیشتر مردم سود بیشتری عایدش شود شود و شما هم منفعت بیشتری ببرید. این توقع به صورت نرمال از شما وجود دارد که آدرس و مشخصات نمایندگان را در سایت اصلی بگنجانید و باعث معروف شدن و درآمد بیشترشان شوید. نمایندگان از این اتفاق استقبال خواهند کرد.

قسمت فروش ویژه کالاها: در بسیاری از زمان ها اگر فروشی با شرایط ویژه در کسب و کارتان ایجاد کنید مشتریان زیادی را به سوی خود جذب خواهید کرد. با طراحی صفحه ای با این مضمون میتوانید فروش ویژه خود را به کاربران وب سایت تان اطلاع رسانی کنید. کاربران زیادی به همین بهانه و فقط شاید برای دیدن همین قسمت به طراحی وب سایت دکوراسیون شما مراجعه می کنند که محتوای این صفحه میتواند آنها را به مشتریان دائم شما تبدیل کند. ایجاد این صفحه را در نظر داشته باشید.

صفحه آیا می دانید یا دانستنی ها : دانستنی ها نیز همچون اخبار سایت برای کاربران جذاب جلوه می نماید. آنها ممکن است پاسخ بسیاری از سوالات خود را در این صفحه بیابند. هر چه شما در این صفحه مطالب بیشتری را بارگذاری کنید کاربران بیشتر با رنگینگ بهتری در موتور جستجوی گوگل خواهید داشت. به عنوان مثال شاید کسانی باشند که ندانند چونه باید مبلمان خود را نظافت کنند یا چه نکاتی را در طراحی دکوراسیون رعایت کنند. به همین علت در این قسمت تلاش بسیاری خواهیم کرد تا بتوانیم کاربران بیشتری را جذب سایت کرده و باعث موفقیت آن شویم.

قسمت مشاوره در مورد چینش دکوراسیون: قاعدتا برای انجام هر کاری باید از اصول آن تبعیت کرد تا به بهترین شکل انجام شود. همین مسئله در طراحی دکوراسیون وجود دارد و شخص کاردان باید در این مورد به سایرین نکات لازم را یادآوری کند. به همین دلیل در محتوای این صفحه می شود طراحی دکوراسیون را به بهترین نحو توضیح داد و سپس قسمتی را برای سفارش آنلاین در نظر گرفت. در ایجاد این بخش از طراحی وب سایت دکوراسیون برنامه های جالبی خواهیم داشت.

ویترین یا نمای سایت: اگر دوست دارید که چندین برابر خواسته خود برای سایتتان مشتری جلب کنید قسمت ویترین را حتما اضافه کنید. کاربران وقتی بتوانند به روزترین نمونه کارها را مشاهده کنند خواهند توانست که از بین خیل محصولات نمایشگاه و یا نمایندگی ها و… یکی را انتخاب کنند. این صفحه نیز در صورتی که در طراحی وب سایت دکوراسیون شما وجود داشته باشد میتواند باعث شود کاربران زمان بیشتری در سایت شما باشند و رتبه بندی شما را در موتورهای جستجو بهبود ببخشند.

صفحه طراحی محصولات و ساخت : برای اطلاع رسانی در مورد چگونگی ساخت و تولید محصولات  می توانیم این بخش را در طراحی وب سایت دکوراسیون و اوازم منزل خود در نظر بگیریم. طراحی این صفحه خیال کاربران را در مورد چگونگی ساخت و کیفیت محصولات راحت خواهد کرد. این صفحه نیز چون بخش های قبل کاربر پسند بوده و زمان زیادی را از او در سایت خواهد گرفت و باعث بهبود رنکینگ سایت ما خواهد شد.

نوآوری های جدید و خلاقانه : در بسیاری ار کسب و کارها خلاقیت پاسخگو بوده و در جایی همچون طراحی مبلمان زیبایی و خلاقیت بسیار برای صاحب کسب و کار سودآور خواهد بود. به همین علت در این صفحه از طراحی وب سایت دکوراسیون خود این ایده ها را بگنجانید و از افراد ایده پردازی که میتوانند به شما کنند بهره بگیرید. همچون محتوای این بخش برای ایجاد و ساخت این بخش ایده های خوبی را معرفی می کنیم.

صفحه مبلمان اداری : امروزه در سازمان های دولتی طراحی دکوراسیون اهمیت ویژه ای دارد و هزینه بالایی برای آن پرداخت می شود. بنابراین در مورد محتویات این صفحه از میتوانیم بهترین مشاوره را در مورد دکوراسیون اداری بدهیم تا بهتر بتوانیم سازمان های ذیربط را جذب کسب و کار خود کنیم. همچنین  برای طراحی این قسمت از تصاویر و افکت های حرفه ای میتوان بهره برد تا کاربران را به مشتری دائم خود تبدیل نماییم.

صفحه شرکت ها و فروشندگان مبلمان : بسیاری از فروشندگان مبلمان به صورت سنتی و مرسوم اقدام به فروش محصولات خود می کنند و از فروش آنلاین بهره ای نبرده اند. به همین علت اگر صفحه ای را در وب سایت دکوراسیون و لوازم منزل خود  با چنین محتوایی ایجاد کنید به آن ها در موفقیت کسب و کارشان کمک کرده اید. این صفحه را ایجاد کنید تا به مخاطبین خود افزوده و رتبه بندی خود را افزایش دهید.