قسمت اول: طراحی یک وب سایت ساختمانی موفق
چه مشکلی در بیشتر طراحی وب سایت ساختمانی وجود دارد؟
اگر شما در شهر خودتان در گوگل برای یک پیمانکار جستجو کنید و چند وب سایت را جستجو کنید، متوجه نکاتی می شوید. ظاهرا فقط چند انتخاب برای طراحی وب سایت ساختمانی وجود دارد و مشتریان به دنبال همین هستند.
انتخاب اول:
- خرید یک قالب عمومی و یک صفحه اصلی عمومی
- نوشتن صفحه درباره ما به صورت عمومی
- عکس های رندومی از کار خود در 2 سال گذشته را قرار دهید
- یک شرکت سئو (بهینه سازی) استخدام کنید تا کلمات کلیدی را مانند آب خوردن در همه صفحات قرار دهد
انتخاب دوم به این موارد نیاز دارد:
1.خرید یک قالب متناسب با تمام وب سایت با 20 دلار یا 100 هزار تومان در ماه با ویژگی های بسیار جذاب در سئو که شما را گارانتی می کند که در طول چندین روز، ترافیک و بازدید سایتتان افزایش پیدا خواهد کرد.
2. شرکتی را استخدام کنید که کلمات کلیدی را به راحتی در تمام صفحات رعایت می کند.
تمام چیزی که شما حالا نیاز دارید، اضافه کردن آیکن Facebook در صفحه اصلی شما می باشد، و دعوت کردن بازدید کنندگان به لایک کردن صفحه وب سایت شما.
چیز عجیب و غریب این نوع سبک طراحی وب سایت ها این است که آن ها قول یک نتیجه عالی را می دهند اما آن ها حتی نمی توانند یک نتیجه که یک سایت خوب و معمولی می تواند خروجی دهد را به نتیجه برسانند. یک وب سایت مانند همین، به ایرادها و مشکل های مشتریان پاسخ نمی دهد و یک پیشنهاد قانع کننده برای انتخاب کردن کسب و کار شما برای یک کسب کار دیگر، نمی دهد و صحبت نمی کند. سایت هایی شبیه آن حرفه ای به نظر نمی رسند، آن ها ارزان هستند و طراحی ساده و فقری دارند و مانند است که یک آشپز خانه را در یک خانه عالی و پر قیمت بازسازی کنید.
تصور کنید که شما یک فرد سخت کار سازنده چوب هستید و شما مالک خانه هستید. آیا شما فکر می کنید که یک وب سایت عمومی با چند محتوای بی معنا برای متقاعد کردن من برای دادن 40 میلیون برای طبقات جدید چوبی کافی می باشد؟
نتیجه:
هیچ راه سریع و ارزانی وجود ندارد. در واقع اگر کسی به شما یک دستورالعمل سریع را برای موفقیت با ابزار و قیمت کمی پیشنهاد کرد، از آن پیشنهاد باید فرار کنید.
یک طراحی وب سایت ساختمانی چگونه به نظر می رسد
خیلی خوب، ما مشکل را شناسایی کردیم. من احساس بهتری دارم، شما ندارید؟ بیایید صحبت کنیم که چیزی در طراحی وب سایت، باعث به نتیجه رساندن کار شما می شود. در ابتدا بیایید واضح تر و دقیق تر آنچه که ما از نتایج در ذهن دارم، صحبت کنیم و آشنا شوید.
نتیجه ها؛ از از آن جایی که در نظر می گیریم، اولین هدف از طراحی وب سایت ساختمانی شما، این است که شما مشتری های ایده آل خود را جذب کنید و آن ها را برای برقرار کردن ارتباط با سرویس های شما، مشتاق کنید. این یک هدف واضح و به خصوص است، خیلی بیشتر از ترافیک و بازدید سایت شما و یا هر ویژگی های فردی دیگر ارزش دارد. ما نیاز داریم تا نه فقط به چه تعدادی از مردم به وب سایت شما می آیند، بلکه چه تعدادی از آن ها برای پیمانکار عضو می شوند. نتایج، ترافیک بیشتر نیستند، پول بیشتر هستند.
ما یک پیشنهاد کاملا متفاوت می دهیم برای طراحی وب سایت ساختمانی و به شبیه به آن 2 انتخاب بالا نمی باشد. پروسه ما کار زیادی را از هر دو جنبه کسب و کار و کار شرکت انجام می دهد تا یک استراژتی خوب و پایدار برای طراحی وب سایت ساختمانی ساخته شود.
در این جا هرگز یک راه حل سریع و به سرعت زیاد برای طراحی وب سایت موثر وجود ندارد، اما در این جا چند اصول برای راهنمایی وجود دارد. این همان چیزی است که ما فکر می کنیم یک وب سایت نیاز دارد.
شخصیت
شما چه کسی هستید ؟ چرا من باید اهمیت دهم؟ وب سایت شما نیاز دارد تا بیشتر با انسان ها صحبت کند نه با ربات های موتر جستجو. چه چیزی در شرکت شما وجود دارد که مردم را وادار می کند با شما کار کند؟ چه کیفیتی دارید که شما را از بقیه و شلوغی، منحصر به فرد می کند؟ وب سایت ها با شخصیت قوی، بازدیدکنندگان را درگیر می کند و به آن ها کمک می کند تا ارتباطاتی با شما بسازند که بعد از تمام شدن پروژه نیز مدت زیادی باقی می مانند.
اهداف
موفقیت در اینترنت برای شما به چه شکلی می باشد. هدف های واقع بینانه قرار دهید. برای مثال : تولید 15 مورد در ماه.
هدف مخاطب
مراجعه کنندگان ایده آل شما چه کسانی هستند؟ چه مقدار پول ساز هستند؟ چه مشکلاتی برای برطرف کردن نیاز دارند؟ مراجعه کنندگان سود آور را مشخص کنید و در ذهنشان نفوذ کنید. این کار را آسان تر می کند برای:
صحبت مستقیم با نیاز مراجعه کنندگان خود
مشتریان از شرکت بازسازی خانه چه می خواهند؟ چه سوال هایی را شما می توانید جواب دهید؟ با صحبت کردن به طور مستقیم با نیاز مراجعه کنندگانتان، شما یک موقعیت برای نمایش تخصص خود و پیشنهاد کردن راه حل های قانع کننده دارید. هر بیت محتوا در وب سایت شما، بهینه سازی خواهد شد برای جذب کردن فروشنده های عالی و نشان دادن به آن ها که شما بهترین انتخاب هستید.
تعامل مشتری
حالا شما یک مراجعه کننده عالی را جذب کرده اید و آن ها را با شخصیت خود و حرفه تان تحت تاثیر قرار داده اید. آن ها را به حال خود رها نکنید. بازدید کنندگان را دعوت کنید برای ارتباط با شما تا شما بیشتر با نیاز هایشان آشنا شوید و آن ها یاد بگیرند که چه طور نیازهایشان را بر آورده می کنید. تعامل ممکن است حیله گرانه باشد زیرا تعامل در قسمت های مختلف خرید ، متفاوت است. مشتریان حاضر برای خرید می توانند با کامل کردن فرم ارتباط و درخواست یک ارزیابی، زمانی که بازدیدکنندگان هنوز در حال جستجو هستند با شما ارتباط برقرار کنند و متعجب می شوند که محتوای شما و اطلاعات تولید را دانلود کنند.
نکته این است که ما چیزی با ارزش را با آدرس ایمیل بازدیدکنندگان تبادل کنیم. این به شما کمک می کند تا اطلاعات درخواست شده را طبق نیاز طبقه بندی کند. استفاده 2 مثال بالا ، نیاز به مشتری حاظر برای خرید دارد و در همین حال بازدیدکنندگان در حال دانلود محتوا خواهند بود.
قسمت دوم: قرار دادن اصول به عمل
حالا که شما ایده هایی برای اصول موفقیت طراحی وب سایت ساختمانی خود دارید ، نگاهی به 3 جز اولیه وب سایت خود بیاندازید.
1. هویت
یک وب سایت که خوب طراحی شده است و محتوا در روش های عالی در وب قرار گرفته اند از میان وب سایت های دیگر ، مشهورتر میشود. اما چرا بیش تر نرویم؟ چطور است که خاطره بخش و به یاد ماندنی شویم؟
هویت/شخصیت/ماموریت _ هر چه شما آن را می نامید، مرکز بازاریابی آنلاین شماست و همه چیز را از لوگوی شما به مخاطبان نشان می دهد. وقتی که هویت خود را به طور موثر می سازید، شما مشتری ایده آل خود و هدف شرکت شما و هر جنبه دیگری را در نظر می گیرید. وقتی که شما اولین مرحله ساختن هویت را انجام دادید، شما هدف واضح و قوی خواهید داشت برای طراحی وب سایت ساختمانی خود.
لوگو شرکت شما یک دیدگاه مجازی از هویت آنلاین است. زمان را صرف هزینه نرم افزار لوگو و یا ابزار های ارزان نکنید و قول می دهیم شما می توانید خودتان این کار را در دقایقی انجام دهید. روز های وب سایت های دارای کلیپ هنری گذشته است و بیشتر مطالعه کنندگان وب می توانند تفاوت بین طراحی قدرتمند و حرفهای و معمولی و هنری را بدهند.
یک لوگو قوی چیز های زیادی را انتقال می دهد.: حرفه، تجربه، خلاقیت، محبت، بی عیبی و حتی حس شوخ طبعی. یک لوگو بد میگوید که شما زمان نگذاشته اید یا تلاشتان را نکرده اید.
لوگوی شما در همه چیز تاثیر می گذارد_ و نه فقط در وب سایت شما. کارت های کسب و کار شما، سربرگ، پاکت نامه، بروشور، حتی پیراهنی که خدمه های شما می پوشند. برای خود این لطف بزرگ را انجام دهید و زمان و پول را برای انجام درست این کار در همان ابتدا، سرمایه گذاری کنید.
2. طراحی
تصور شما از ساخت طراحی وب سایت ساختمانی شما چیست؟ آیا تا به حال وب سایتی را که وب سایتی را که شما را رضایت بخش کند، بازدید کرده اید؟ ما می توانیم این کار را انجام دهیم و اگر شما یک سرویس بازسازی خانه سفارشی را پیشنهاد می کنید، وب سایت شما باید همانند نمونه کار هایتان خوب باشد.
محتوا
هر چه سرویس بازسازی شما گران تر باشد، باید بیشتر مشتریان خود را متقاعد کنید تا شما را انتخاب کنند. ما متوجه شدیم که بهترین استراژتی برای نشان دادن شما، یک پیمانکار مناسب، فراهم کردن محتوای با ارزش در هر قسمت خرید است.محتوا می تواند به هر فرمی باشد، ما متوجه شدیم که شرکت های بازسازی،سازنده ها، الکتریک کارها و بقیه پیمانکار ها، بهتر است که با استفاده از مطالب آموزنده، محتوا را قدرتمند کنند.
بازاریابی با محتوا آسان تر از بدون محتوا می باشد
ساختن محتوای اصلی و آموزنده و قرار دادنش برای مراجعه کنندگانتان ممکن است کار زیادی به نظر برسد، اما این در مدت طولانی آسان و پایدار می شود. با انجام این کار هزارا کاربر بالقوه، سویس های شما را جستجو خواهند کرد.
3. استراتژی های بازاریابی
شما یک هویت قانع کننده ایجاد کرده اید، یک طراحی درگیر کننده ساخته اید و محتوای با ارزش ساخته اید. وقتش فرا رسیده تا مراجعه کنندگان با خبر شوند. مردم شروع به خواندن متن بهبود بخشیدن خانه، فقط به خاطر اینکه شما تازه آن را انتشار کرده اید نمی کنند. از انتخاب های گوناگون خود را برای استراژتی برنامه سازی که شما را به هدف و ابزارتان می رساند ، استفاده کنید.
آیا می دانستید که پروفایل های رسانه های اجتماعی، به بهینه سازی موتور جستجو شما کمک می کند و شما را به هدف مشتریان ایده آل می رساند؟
بهینه سازی موتور جستجو
استراژتی های محلی سئو، شما را به موفقیت می رسانند و 6 تا 12 ماه طول می کشد تا نتایجش رضایت بخش شود. بعضی شرکت ها قول می دهند که شما را به صفحه اول گوگل می رسانند، اما اگر این کار کند، پایدار نخواهد بود. الگوریتم موتور های جستجو، تقریبا سخت و پیچیده شده است و برای وب سایت هایی که محتوای با ارزش ندارد دیگر صدق نمی کند. گوگل به تازگی الگوریتم موتور های جستجو را تغییر داد تا از محتواهایی که کیفیت پایین دارند، جلوگیری کند. این ما را مجبور می کند تا متن ها را با توجه به الگوریتم ها قبل از انتشار کردن برای بازدیدکنندگان، ویرایش کنیم. به علاوه ربات های موتور جستجو نیستند که سرویس های شما را خریداری می کنند، انسان ها هستند.
برای اطلاعات بیشتر درباره اینکه چه طور توسط موتور های جستجو پیدا شوید، چند مقاله دیگر از سایت ما را بخوانید. مانند رتبه طراحی وب سایت و چند مرحله برای بهبود سئو.
مشتریان و نظرات
بهترین زمان برای جمع آوری توصیفات از مشتریان زمانی است که کار تمام شده است و آن ها در حال تبریک گفتن از کار شما هستند. به عنوان سیستم مراجعه، برای مشتریان قرار دادن یک فرم در وب سایت یا ارسال ایمیل به شما باید آسان باشد.
محتویات خود را تازه نگه دارید
یکی از بهترین روش های بازاریابی امروزه این است که به صورت مکرر محتواهای متنوعی را منتشر کنید. این فقط کافی نیست که در برابر موتور های جستجو با ارزش باقی بمانید، بلکه این کار مردم واقعی را جذب می کند و سبب می شود که آن ها برای کشف چیزی که شما به آن ها ارائه می دهید برگردند. محتوای تازه را با پیام های تکراری بازاریابی اشتباه نگیرید، هیچ کس یک صفحه Facebook را که در آن هیچ چیز به جز پیام های تبلیغاتی ندارد، دوست ندارد. مشتریان قدیمی و جدید خود را با محتوایی مانند پیام های خبری جدید و… که اطلاعات باارزشی دارد مشغول کنید و نمونه کار های خود را برای تحت تاثیر قرار دادن پیشرفت پروژه های خود، به روز رسانی کنید.
آخرین بخش: شناسایی و اصلاح کردن
اگر شما کار خود را بر شخصیت، طراحی، محتوا، شما یک شانس عالی براس ساختن محتوای موفقیت آمیز در بازاریابی آنلاین خواهید داشت. اکثر کسب و کار ها آن را عالی در نظر می گیرند، اما بغضی از پیمانکار های موفق، نتیجه ها دنبال می کنند و روش ها را اصلاح می کنند و نتایج خود را بهینه می کنند. نتایج عالی به همراه تلاش های مستمر، به صورت دراز مدت طول می کشد.
به پیش بروید و به طور رضایت بخش موفق بشوید
در شرکت طراحی سایت موز وب ، ما هر چیزی را که شما نیاز دازید، بسیار بهتر درست می کنیم . ما امیدوار هستیم که این قطعه از متن به شما کمک کرده باشد. ما هر روز بسیار سخت کار می کنیم تا محتوایی باارزش و کمک کننده و آموزنده را که برای پیمانکار های ساخت و ساز و سرویس های حرفه ای و طراحی وب سایت ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد را تهیه کنیم. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با طراحی وب سایت ، بازاریابی آنلاین ، بازاریابی مختوا و یا هویت دارید، در تماس گرفتن با ما تردید نکنید.
دیدگاهتان را بنویسید