از قابلیت های اصلی و اساسی سایت های گردشگری سلامت این است که شما بتوانید بیمارستان ها و مراکز درمانی ای که با آن ها همکاری می کنید را معرفی کنید.
هر بیماری که بخواهد از خدمات سایت شما استفاده کند، نیاز دارد بداند که شما با چه بیمارستان هایی همکاری می کنید، چه بیماری ها و تخصص هایی را پوشش می دهید و رزومه پزشک های شما چگونه است. زمانی که این اطلاعات را در اختیار مراجعین سایت خود قرار می دهید، آن ها با خیالی آسوده تر به شما اعتماد می کنند و در نتیجه تعداد مشتری های سایت شما افزایش پیدا می کند.
در این قابلیت برای هر مرکز درمانی یک صفحه اختصاصی ساخته می شود و در آن صفحه بیمارستان را با جزئیات آن معرفی می کنیم. در کنار معرفی بیمارستان، لینک هایی به صفحه رزرو خدمات اضافه می شود تا کاربران به راحتی بتوانند، خدمات شما را به صورت آنلاین رزرو کنند.
این قابلیت به کاربران سایت گردشگری سلامت شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتر و کامل تری را درباره بیمارستان ها و پزشک های شما کسب کنند. با این کار آن ها آسان تر به سایت شما و کسب و کارتان اعتماد می کنند. این قابلیت به شما فرصت این را میدهد که سایت تان را به صورتی حرفه ای تر و تخصصی تر در معرض دید مشتری ها قرار دهید. با موز وب همراه باشید تا این قابلیت را کامل تر برای شما توضیح دهیم.
صفحه بیمارستان ها و مراکز درمانی در سایت گردشگری توریستی چیست؟
این بخش از سایت به مشتری های شما کمک می کند تا با بیمارستان، کلینیک ها، درمانگاه ها، مراکز تصویربرداری، آزمایشگاه ها و سایر مراکز درمانی ای که شما با آن ها همکاری می کنید آشنایی بیشتری پیدا کنند. نکته ای که در اینجا مهم است این است که در کنار این اظلاعات ما قابلیت رزرو خدمات را فراهم می کنیم تا مشتری ها از هر صفحه ای که هستند به راحتی بتوانند برای استفاده از خدمات شما درخواست دهند. به این منظور یک لینک به صفحه رزرو خدمات گردشگری سلامت اضافه می کنیم تا مشتری ها بتوانند با کلیک بر روی آن به صفحه رزرو وارد شوند. سپس آن ها می توانند فرم رزرو را پر کنند و برای شما ارسال کنند. این فرم از طریق ایمیل و پنل مدیریت سایت به دست شما می رسد.
طراحی این بخش به این صورت خواهد بود که در ان می توان مراکز درمانی مختلف را با ظاهری جذاب لیست کرد. کاربران سایت با کلیک کردن بر روی هر مرکز درمانی به اطلاعات آن مرکز دسترسی پیدا می کند. ما در موز وب برای ظاهر این بخش طرح های مختلف و جذابی را در نظر گرفته ایم که شما می توانیم با تماس با کارشناس های ما از این طرح ها دیدن کنید.
در بخش “بیمارستان ها و مراکز درمانی” هر مرکز درمانی برای خود یک صفحه اختصاصی دارد. در این صفحه قبل از هر چیز به معرفی آن مرکز درمانی می پردازیم. معرفی می تواند شامل تاریخچه، ظرفیت، تخصص ها، امکانات رفاهی، و… باشد. ما این متن معرفی مرکز درمانی را به همراه چند عکس از همان مرکز درمانی با یک طراحی شیک آماده می کنیم تا ذهن مخاطب را مجذوب سایت شما کند.
صفحه هر مرکز درمانی اطلاعات کاملی راجع به آن مرکز ارائه می دهد. این اطلاعات به همراه عکس ها و آیکون های متناسب با آن بخش نمایش داده می شود. این اطلاعات شامل موارد زیر است:
آدرس: آدرس هر مرکز درمانی در این بخش نوشته می شود. همچنین می توانیم آدرس را روی نقشه گوگل نیز نمایش دهیم. در کنار این قابلیت ها، می توانیم دکمه ای برای مسیریابی آن مرکز درمانی به کمک نرم افزارهای مسیریاب مانند waze و google maps اضافه کنیم تا کاربران با سهولت بیشتری خود را به آن مرکز درمانی برسانند.
تخصص ها: هر بیمارستان و مرکز درمانی، تخصص های خاصی را پوشش می دهد. در این بخش به معرفی هریک از تخصص های تحت پوشش این مرکز درمانی می پردازیم. تلاش ما در موز وب بر این است که اطلاعات کامل به همراه ظاهری زیبا برای سایت شما طراحی کنیم. به همین منظور تخصص ها را با آیکون هایی مرتبط به آن تخصص نمایش می دهیم تا کاربران را با سایتی چشم نواز مجذوب کنیم.
پزشک ها: این بخش از صفحه مرکز درمانی به صورت اتوماتیک به بخش پزشکان سایت متصل می شود. کاربرد این بخش در این است که لیست پزشک هایی که در آن مرکز درمانی مشغول فعالیت هستند را نمایش می دهد. در کنار نام هر پزشک می توان تخصص او را نیز آورد و نام پزشک را به صفحه اختصاصی او متصل کرد.
هتل ها: این بخش از طراحی سایت گردشگری سلامت به صورت اتوماتیک لیست هتل ها، مسافرخانه ها و مراکز اقامتی را از بخش مخصوص به هتل ها بارگذاری می کند. نمایش این لیست به صورت هوشمندانه انجام می شود و در صفحه بیمارستان، فقط هتل هایی نمایش داده می شود که در همان شهر بیمارستان قرار داشته باشد. کاربر با کلیک بر روی هر هتل و مرکز اقامتی می تواند اطلاعات کامل آن را ببیند. هتلینگ را می توان به دو بخش مجزا تقسیم کرد: هتل های داخل بیمارستان و هتل های خارج از بیمارستان.
هتلینگ داخل بیمارستان: از امکاناتی که بعضی از بیمارستان ها به بیماران و مراجعه کننده های خود ارائه می دهند، قابلیت هتلینگ است. این بیمارستان ها بخشی را به صورت هتل و اقامتگاه برای بیماران و همراهان بیماران تعبیه کرده اند. این قابلیت به بیماران و همراهان آن ها کمک می کند که در نزدیک ترین مکن به بیمارستان مستقر شوند، کمتر دچار سختی ها و مشکلات رفت و آمد شوند و هر زمان که نیاز بود در اسرع وقت خود را به بیمارستان برسانند.
هتلینگ خارج از بیمارستان: همان طور که از نام این بخش مشخض است، هتلینگ خارج از بیمارستان مخصوص هتل و مراکز اقامتی است که خارج از بیمارستان قرار دارند.
امکانات رفاهی: هر بیمارستان و مرکز درمانی برای بیماران و مراجعین خود امکانات رفاهی مختلفی را فراهم کرده است. از این امکانات می توان به سالن غذاخوری، فروشگاه، بوفه، کتابخانه، هتل، تلویزیون، قابلیت اسکان همراه، بیمار، ماهواره و… اشاره کرد. ما در این بخش از سایت، این قابلیت را آماده کرده ایم تا شما بتوانید امکانات رفاهی هر مرکز درمانی را با توضیحات کامل به مخاطبان سایت خود معرفی کنید.
جاذبه های توریستی و گردشگری: این بخش نیز به صورت اتوماتیک لیست مراکز توریستی و گردشگری همان شهر محل بیمارستان را نمایش می دهد. این بخش به بیمارانی که می خواهند همزمان با سفر درمانی خود، به تفریح و سیاحت بپردازند، کمک شایانی می کند. همچنین باعث می شود که مشتری ها با امکانات گردشگری شما بیشتر آشنا شوند.
مراکز درمانی مرتبط: به کمک این قابلیت، سایر مراکز درمانی که مرتبط به مرکز درمانی فعلی هستند به مشتری نمایش داده می شود. با این کار اگر مشتری نیاز داشته باشد که از فعالیت ها و امکانات بیمارستان ها و مراکز درمانی مرتبط، مطلع شود، به راحتی می تواند روی هر مرکز درمانی کلیک کند و صفحه آن را باز کند.
تاثیر قابلیت “شهرهای توریستی” بر رتبه گوگل و سئو سایت
حتما شنیده اید که هر سایتی که در گوگل جایگاه بهتری داشته باشد، بازدیدکننده های بیشتری هم دارد. توضیح این موضوع این است که کاربران زمانی که در گوگل جستجو می کنند، معمولا روی لینک اول تا سوم کلیک می کنند. پس اگر سایت شما رتبه بهتری داشته باشد، می توانیم امید داشته باشیم که درآمد شما از این سایت بیشتر خواهد بود. از دیگر مزیت های قابلیت “بیمارستان ها و مراکز درمانی” برای سایت گردشگری سلامت این است که باعث می شود که سایت شما رتبه بهتری در میان رقبا در گوگل داشته باشد. حال می خواهیم آموزش دهیم که قابلیت “بیمارستان ها و مراکز درمانی” چه تاثیری در جایگاه شما در گوگل دارد.
با افزودن این قابلیت به سایت، در مرحله اول شما یک بخش جدید در سایت خواهید داشت که در آن بخش می توانید محتوا و صفحات جدیدی بسازید. بهتر است که محتوایی که در این بخش می نویسید، منحصر به فرد و واقعا مفید باشد. با این کار بیمارها و مخاطبان سایت شما، از مطالب سایت استفاده می کنند و به صورت همزمان به شما اعتماد بیشتری می کنند. از طرف دیگر محتوای خوب و مفید باعث می شود که گوگل کاربران بیشتری را به سایت شما بفرستد.
از عامل های موثر در سئو سایت گردشگری سلامت این است که شما تعداد صفحات زیادی پیرامون یک موضوع حاص داشته باشید. زمانی که شما بیمارستان های مختلفی را به سایت خود اضافه می کنید، عملا تعداد صفحات خود در گوگل را بالا می برید. و در نهایت سئو سایت شما قوی تر می شود.
یکی دیگر از فاکتورهای سئو و افزایش رتبه گوگل ، زمانی است که هر کاربر در سایت شما سپری می کند. با فعال کردن قابلیت “بیمارستان ها و مراکز درمانی” و افزودن محتوای خوب در این بخش، کاربران سایت مشغول خواندن مطالب این بخش می شوند. گوگل، زمانی که کاربران در حال مطالعه مطالب شما هستند را محاسبه می کند. هرچه این زمان بیشتر باشد، گوگل اعتبار و جایگاه بهتری به سایت گردشگری سلامت شما می دهد.
با توضیحاتی که در بالا گفتیم، به شما توصیه می کنیم که به عنوان یک مدیر موفق، از تمام فرصت ها استفاده کنید و این قابلیت را به سایت گردشگری سلامت خود اضافه کنید. کارشناس های موز وب آماده مشاوره رایگان در مورد طراحی سایت گردشگری سلامت هستند. با ما در تماس باشید.
.
دیدگاهتان را بنویسید