وب سایت هتل و مرکز اقامتی

رزرو دوره ای و رزرو روزانه : به منظور جذب مشتریان خود می توانید صفحه ای را در وب سایت هتل و مرکز اقامتی خود قرار دهید که مشتریان اقدام به  رزرو آنلاین نوبت خود بنمایند. در واقع فرایند رزرو به گونه ای است که می تواند شمامی مراحل رزرو را شامل شود و سبب کمتر شدن اتلاف وقت مشتریان خواهد شد. در واقع این مسئله نیز وجود دارد که اگر چنین صفحه ای در وب سایت موجود باشد آن را تبدیل به یک وب سایت با کاربری فروشگاهی و درآمد زایی خواهد نمود.

نشان دادن ظرفیت اتاق های هتل: در وب سایت هتل و مرکز اقامتی خود بخشی را برای نشان دادن ظرفیت اتاق ها و دیگر سرویس دهی های هتل ایجاد کنید. این بخش به این دلیل حائز اهمیت است چرا که افراد در بازدید بیشتر و بهتر طرفیت های هتل برای بهره گیری از خدمات آن یاری می دهد. همچنین باید در نمایش اطلاعات این قسمت دقت زیادی صرف کرد چون مشتریان هتل برنامه ریزی سفر خود را بر طبق اطلاع رسانی ما انجام خواهند داد. بنابراین پیاده سازی این صفحه را در نظر داشته باشید.

طبقه بندی اتاق های هتل : برای راحتی بیشتر مسافران و مشتریان خود حتما به طبقه بندی و بخش بندی اتاق ها  بر اساس امکانات آن ها در اقامتگاه تفریحی خود اقدام کنید. ایم اقدام سبب صرفه جویی بیشتر در وقت مشتریانتان نیز خواهد شد. طبقه بندی شما شامل خیلی از فاکتورها می تواند باشد. در صورت لزوم موقعیت فیزیکی و مکان جغرافیایی را نیز می توانید وارد کنید.

ذکر مشخصات و ویژگی های هر اتاق : برای هر اتاق یک سری امکانات موجود است که اگر توضیح آن به همراه  تصاویر  وجود داشته باشد بسیار موثر خواهد بود به همین علت به شما توصیه می کنیم تا این بخش را ایجاد کنید. کاربران برای انتخاب بهتر از وب سایت هتل و مرکز اقامتی شما توضیحات کامل علی الخصوص در رابطه با اتاق ها و امکانات ان می خواهند. اگر این سرویس را ارائه کنید کاربرانتان را بیشتر مشتاق سرویس های خود کرده اید و همان ها شما را به دیگران معرفی خواهند نمود.

آفرهای مناسبتی : با ارائه پیشنهادات هیبجان انگیز و تخفیف ها  در طی مناسبت های مختلف مشتریان خود را بیشتر جذب نمایید. این مسئله موجب می شود تا کاربرانتان روزی چند مرتبه برای خاطر این آفرها وب سایت هتل و مرکز اقامتی شما را چک کنند. برای طراحی این صفحه از وب سایت از تصاویر مرتبط و متناسب استفاده کنید. به عنوان مثال تصویری مناسب سال نو. کاربران و مشتریان با دیدن صفحه ای با این مشخصات خوشحال خواهند شد.

ارائه برگه تخفیف به مشتریان پرو پاقرص: می توانید شرایطی ویژه را برای مشتریانی که بیشتر از وب سایت هتل ومرکز اقامتی شما استفاده می کنند در نظر بگیرید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این آفر را به آن ها بدهید تا بیشتر از سرویس های متنوع شما استفاده کنند برای این منظور در  وب سایت  می توانیم همچون سایت های تخفیف مشتریان  را وادار کنیم تا با گرفتن برگه تخفیف یا کوپن از تخفیف های ما برخوردار شوند.

صفحه ای با عنوان نمایش رستوران های هتل:  اگر شما در هتل خود یک رستوران یا یک کافی شاپ  دارید می توانید صفحه ای را با این عنوان ایجاد کنید تا بیشتر رستوران ها را به مشتریانتان نشان دهید. خصوصا اگر این صفحه  همراه با عکس باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت..رستوران ها و کافی شاپ ها برای مشتریان و سمافران از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. اگر در نمایش این بخش از وب سایت اقامتگاه گردشگری خود امکانات دیگری همچون افکت های مختلف به تصاویر ار اضافه کنید بهتر نیز خواهد بود. به منظور طراحی این بخش برنامه های خوبی خواهیم داشت.

نمایش محل های تفریحی شهر : اگر می خواهید یک احساس خوب را به مشتریان خود منتقل کنید و انبوهی از اطلااعات مفید و سودمند را در اختیار آن ها بگذارید این صفحه را ایجاد کنید. صفحه ای با این محتوا برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود. در واقع این صفحه خود می تواند باعث شود تا وب سایت شما به یک وب سایت گردشگری مجازی نیز تبدیل شود.

آفرها و تخفیف های تابستانی: در این صفحه می توانید بسیاری از تخفیف ها و شرایط ایده آل را برای مشتریان خود ایجاد کنید چرا که طبیعتا تابستان برای بسیاری از آن ها موسم تفریح و گردش است و مسلما باعث استقبال آن ها از طرح شما خواهد شد. این صفحه را نیز در برنامه های طراحی وب سایت هتل و مرکز اقامتی خود قرار دهید چرا که سبب بیشتر شدن مشتریان خود می شوید.

پیگیری رزرو مشتریان سایت: این صفحه را برای آن دسته از کاربران ایجاد می کنیم تا بتوانند خرید ها و کارهای خود را از این طریق پیگیری بنمایند. تفاوت این صفحه با صفحات دیگر در این حد خواهد بود که بازدیدکنندگانی که در سایت ثبت نام نکرده ان نیز بتوانند از آن استفاده کنند. برای طراحی این صفحه از وب سایت پلن های خوبی را دست داریم.

صفحه راهنمای رزرو مشتریان : به منظور اینکه کاربران بتوانند از سرویس ها و خدمات وب سایت هتل و مرکز اقامتی شما استفاده کنند شما باید به همراه تصاویر مرتبط به آن ها نحوه استفاده و رزرو را اموزش دهید. حتی بحث سفارش انلاین در این قسمت برای افزایش مشتریانتان می تواند استفاده گردد. خرسندی مشتریان موفقیت وب سایت شما را تضمین خواهد نمود.

 

رزرو دوره ای و رزرو روزانه : به منظور جذب مشتریان خود می توانید صفحه ای را در وب سایت هتل و مرکز اقامتی خود قرار دهید که مشتریان اقدام به  رزرو آنلاین نوبت خود بنمایند. در واقع فرایند رزرو به گونه ای است که می تواند شمامی مراحل رزرو را شامل شود و سبب کمتر شدن اتلاف وقت مشتریان خواهد شد. در واقع این مسئله نیز وجود دارد که اگر چنین صفحه ای در وب سایت موجود باشد آن را تبدیل به یک وب سایت با کاربری  فروشگاهی و درآمد زایی خواهد نمود.

نشان دادن ظرفیت اتاق های هتل: در وب سایت هتل و مرکز اقامتی خود بخشی را برای نشان دادن ظرفیت اتاق ها و دیگر سرویس دهی های هتل ایجاد کنید. این بخش به این دلیل حائز اهمیت است چرا که افراد در بازدید بیشتر و بهتر طرفیت های هتل برای بهره گیری از خدمات آن یاری می دهد. همچنین باید در نمایش اطلاعات این قسمت دقت زیادی صرف کرد چون مشتریان هتل برنامه ریزی سفر خود را بر طبق اطلاع رسانی ما انجام خواهند داد. بنابراین پیاده سازی این صفحه را در نظر داشته باشید.

طبقه بندی اتاق های هتل : برای راحتی بیشتر مسافران و مشتریان خود حتما به طبقه بندی و بخش بندی اتاق ها  بر اساس امکانات آن ها در اقامتگاه تفریحی خود اقدام کنید. ایم اقدام سبب صرفه جویی بیشتر در وقت مشتریانتان نیز خواهد شد. طبقه بندی شما شامل خیلی از فاکتورها می تواند باشد. در صورت لزوم موقعیت فیزیکی و مکان جغرافیایی را نیز می توانید وارد کنید.

ذکر مشخصات و ویژگی های هر اتاق : برای هر اتاق یک سری امکانات موجود است که اگر توضیح آن به همراه  تصاویر  وجود داشته باشد بسیار موثر خواهد بود به همین علت به شما توصیه می کنیم تا این بخش را ایجاد کنید. کاربران برای انتخاب بهتر از وب سایت هتل و مرکز اقامتی شما توضیحات کامل علی الخصوص در رابطه با اتاق ها و امکانات ان می خواهند. اگر این سرویس را ارائه کنید کاربرانتان را بیشتر مشتاق سرویس های خود کرده اید و همان ها شما را به دیگران معرفی خواهند نمود.

آفرهای مناسبتی : با ارائه پیشنهادات هیبجان انگیز و تخفیف ها  در طی مناسبت های مختلف مشتریان خود را بیشتر جذب نمایید. این مسئله موجب می شود تا کاربرانتان روزی چند مرتبه برای خاطر این آفرها وب سایت هتل و مرکز اقامتی شما را چک کنند. برای طراحی این صفحه از وب سایت از تصاویر مرتبط و متناسب استفاده کنید. به عنوان مثال تصویری مناسب سال نو. کاربران و مشتریان با دیدن صفحه ای با این مشخصات خوشحال خواهند شد.

ارائه برگه تخفیف به مشتریان پرو پاقرص: می توانید شرایطی ویژه را برای مشتریانی که بیشتر از وب سایت هتل ومرکز اقامتی شما استفاده می کنند در نظر بگیرید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این آفر را به آن ها بدهید تا بیشتر از سرویس های متنوع شما استفاده کنند برای این منظور در  وب سایت  می توانیم همچون سایت های تخفیف مشتریان  را وادار کنیم تا با گرفتن برگه تخفیف یا کوپن از تخفیف های ما برخوردار شوند.

صفحه ای با عنوان نمایش رستوران های هتل:  اگر شما در هتل خود یک رستوران  یا یک کافی شاپ  دارید می توانید صفحه ای را با این عنوان ایجاد کنید تا بیشتر رستوران ها را به مشتریانتان نشان دهید. خصوصا اگر این صفحه  همراه با عکس باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت..رستوران ها و کافی شاپ ها برای مشتریان و سمافران از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. اگر در نمایش این بخش از وب سایت اقامتگاه گردشگری خود امکانات دیگری همچون افکت های مختلف به تصاویر ار اضافه کنید بهتر نیز خواهد بود. به منظور طراحی این بخش برنامه های خوبی خواهیم داشت.

نمایش محل های تفریحی شهر : اگر می خواهید یک احساس خوب را به مشتریان خود منتقل کنید و انبوهی از اطلااعات مفید و سودمند را در اختیار آن ها بگذارید این صفحه را ایجاد کنید. صفحه ای با این محتوا برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود. در واقع این صفحه خود می تواند باعث شود تا وب سایت شما به یک وب سایت گردشگری مجازی نیز تبدیل شود.

آفرها و تخفیف های تابستانی: در این صفحه می توانید بسیاری از تخفیف ها و شرایط ایده آل را برای مشتریان خود ایجاد کنید چرا که طبیعتا تابستان برای بسیاری از آن ها موسم تفریح و گردش است و مسلما باعث استقبال آن ها از طرح شما خواهد شد. این صفحه را نیز در برنامه های طراحی وب سایت هتل و مرکز اقامتی خود قرار دهید چرا که سبب بیشتر شدن مشتریان خود می شوید.

پیگیری رزرو مشتریان سایت: این صفحه را برای آن دسته از کاربران ایجاد می کنیم تا بتوانند خرید ها و کارهای خود را از این طریق پیگیری بنمایند. تفاوت این صفحه با صفحات دیگر در این حد خواهد بود که بازدیدکنندگانی که در سایت ثبت نام نکرده ان نیز بتوانند از آن استفاده کنند. برای طراحی این صفحه از وب سایت پلن های خوبی را دست داریم.

صفحه راهنمای رزرو مشتریان : به منظور اینکه کاربران بتوانند از سرویس ها و خدمات وب سایت هتل و مرکز اقامتی شما استفاده کنند شما باید به همراه تصاویر مرتبط به آن ها نحوه استفاده و رزرو را اموزش دهید. حتی بحث سفارش انلاین در این قسمت برای افزایش مشتریانتان می تواند استفاده گردد. خرسندی مشتریان موفقیت وب سایت شما را تضمین خواهد نمود.