طراحی وبسایت فروشگاهی باید برای افزایش فروش و درآمد بهینه سازی شود. خوب است که در وبسایت اطلاعاتی مثل داستان برندتان، یک وبلاگ یا حتی یک گزینه برای ثبت نام بازدیدکنندگان در خبرنامه الکترونیکی قرار دهید. فقط اطمینان حاصل کنید که مطالب اضافی کاربران را از خرید کردن غافل نمی کند. این یعنی در سایت شلوغ کاری نکنید و فقط چیزهایی که برای کاربر نیاز است و به خرید کردن او کمک می کند را جلوی چشم او بیاورید.
به عنوان مثال، یک فرم برای صفحه ی تماس با ما در پایین صفحه اصلی قرار دهید تا کاربران بتوانند با پر کردن آن به شما ایمیل و درخواست شان را بفرستند. فقط از پنجره های popup استفاده نکنید. طراح های تازه کار و کم تجربه از پاپ آپ برای عضویت در خبرنامه استفاده می کنند. اما دقت داشته باشید که این کار چیزی جز نتیجه معکوس و کاهش فروش سایت فروشگاهی را برای شما نخواهد داشت. اینکار نه تنها ممکن است کاربران را از خرید منصرف کند، بلکه می تواند آنها را آزار دهد.
دیدگاهتان را بنویسید