هریک از جزئیات سایت شما از تصاویر محصولات تا فرم های تماس میتوانند روی تصمیم کاربر برای خرید تاثیر بگذارد. به همین دلیل است که زمانی که هر تصمیمی درباره طراحی سایت فروشگاهی می خواهید بگیرید، باید کاربر را مد نظر قرار دهید. در طراحی سایت اصطللاحی به نام تجربه کاربری یا UX وجود دارد منظور از تجربه کاربری این است که وقتی کاربری به سایتی مراجعه می کند، از کار کردن با آن سایت لذت ببرد و اصطلاحا تجربه خوبی داشته باشد. در طراحی سایت فروشگاهی نیز باید به فکر تجربه کاربری باشیم. در اینجا مهم ترین بخش از تجربه کاربری این است که بتوانیم کاربرای را به مشتری ها و مشتری ها را به مشتری های ثابت و وفادار تبدیل کنیم.
در مورد کیفیت تجربه کاربری وب سایت خود مطمئن نیستید؟ برای این کار میتوانید از یکی از دوستان تان کمک بگیرید و یا این کار را به کارشناس های تجربه کاربری بسپارید. از آن ها بخواهید که در مورد کارایی سایت، راحتی جابجایی بین صفحات و چیدمان منوها، ظاهر گرافیکی و جذابیت آن و رضایتمندی کلی شان نظر دهند.
دیدگاهتان را بنویسید