بعد از اینکه شغل خود را راه اندازی کردید و وبسایت خودرا با موفقیت تاسیس کردید،زمان آن است که شروع به استفاده از برخی امکانات بکنید.بنابراین،باید بدانید که پربارترین روش برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند و یا تعامل بازدید کنندگان سایت شما چیست؟صفحات فرود (LP). چرا؟چون درست کردن آن آسان،مقرون به صرفه و بسیار مؤثر است.
بر خلاف وب سایت های سنتی،که در آن بازدید کنندگان ترجیح می دهنداز طریق چندین صفحه و دسته بندی اطلاعات بدست آورند،صفحه فرود یک وب سایت یک صفحه ای است.دلیل آن بسیار ساده است:چون این وبسایت ها فقط یک هدف دارند و هدف ان ها خدمت کردن است.این وبسایت ها باید دارای یک پیام واضح باشند که از یک عنوان توصیفی،چند تصویر جذاب ویک CTA جذاب (پشتیبانی از تماس)پشتیبانی کند.این کاربرای فروش محصولات،ضبط ایمیل مشترکین جدید یا ثبت نام برای یک کمپین است،در صورت انجام صحیح کار،این ابزار قدرتمند بازاریابی می تواند اهداف مورد نظر شما را هدایت کند (برای اطلاعات بیشتر،این راهنما را در مورد چگونگی ایجاد یک صفحه ی فرود قدرتمند بخوانید.)بازاریابان و شرکت ها،صفحات فرود خود را از طریق کمپین هادرGoogle، Facebook و انواع دیگر مراجعه به سایت تبلیغ می کنند.به این صفحه به عنوان مکانی فکر کنید که مشتریهای احتمالی پس از کلیک روی پیوند Google Ads شما از سایتتان بازدید میکنند;بر خلاف یک وب سایت استاندارد،که در آن اکثر بازدید کنندگان شما از جستجوی ارگانیک “دیدن می کنند”
با توجه به تنوع صنایعی که از صفحات فرود استفاده می کنند و موارد عظیمی که به اهداف ارائه شده آنها اشاره نمی شود،متاسفانه فرمول جادویی وجود ندارد که بتواند برای همه کار کند.به همین دلیل،بهتر است برای درک اینکه چه عناصر اساسی برای ایجاد LP های موفق لازم هستند،به نمونه های موجود متوسل شوید.در اینجا 10نمونه از صفحات فرود که درست انجام شده اند آورده شده است:
10نمونه از بهترین نمونه های صفحه فرود
از سایت های فروشگاهی گرفته تا مهمان نوازی،از طراحی وب گرفته تا بازاریابی آنلاین،را دراین مقاله جمع اوری کرده ایم.بیایید به برخی از بهترین نمونه های صفحه فرود نگاهی بیاندازیم.ما توضیح خواهیم داد که چرا هر صفحه مؤثر واقع شده است وشما می توانید هنگام ساخت صفحه از ان راهکارها بهره بگیرید و دروبسایت خود پیاده کنید.
1.Wix.com
باسایتی شروع میکنیم که برایتان کمی اشنا باشد.اگر تاکنون نمیدانستید،سازنده ی وبسایت Wix بیش از 150 میلیون کاربر در جهان،از مشاغل گرفته تا وبلاگ نویسان،از هنرمندان گرفته تا فروشگاه های آنلاین راپشتیبانی میکند.Wix این امکان را برای همه فراهم می کند که برای خودیک وب سایت بسازند-حرفه ای و کاربردی-همه ی انها میتوانند بصورت رایگان وبسایت بسازند و خدمات خودرا ارائه کنند.صرف نظر از تجربیات خود،می توانید ابزارها و راه حل های مورد نیاز خود را برای ساخت وب سایت رویاییتان پیداکنید.صفحه فرود یکی از مواردی است که Wix برای جذب مشتریان بالقوه ای که میخواهندسفر انلاین خود را شروع کنند،مورد استفاده قرار می دهد.همه عناصر اساسی که باید یک صفحه فرود برای اولین بار داشته باشد شامل:نماد Wix،یک سرفصل ساده و توصیفی،یک پیام دائمی،تصاویرمناسب و سرگرم کننده و یک CTA برجسته است.
به عنوان مثال صفحه فرود Wix
بیایید نگاهی عمیق به برخی از این عناصر بیاندازیم.
آنچه را می توانید از صفحه فرود Wix بیاموزید: CTAبرجسته:CTA باید قهرمان صفحه فرود شما باشد.از جمله بندی نترسید و درانتخاب رنگها جسور باشید.واضح است که رنگ بنفش در پس زمینه آبی خوب ظاهر می شود”پس حالا شروع کن”.
اینجا چند نکته دیگر برای نوشتن CTA های شخصی شما آورده شده است:
کوتاه نگه دارید:دو تا چهار کلمه.
از کلمات جهت دار استفاده کنید.
به نیاز های ضروری مشتریان فقط یک اشاره کنید و انهارا ترغیب کنید.
از زبانی استفاده کنید که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد.
تا حد ممکن مستقیم حرف بزنید:کاربران باید دقیقاً بدانند که بعد از کلیک بر روی دکمه ی CTA چه اتفاقی می افتد و چه چیزی در انتظارشان است.
تصاویر جالب توجه:Wix صفحه فرود خود را با تصاویر فریبنده و مهیج زیبا کرده است.یک تصویر کامل روی صفحه وجود دارد که با تصویر یک مرورگر وب ادغام شده است.در اینجا،دو کوهنورد را می بینیم که از فاصله دور به هدف خود که کوه یا شاید ساخت یک وبسایت است! اشاره میکنند.تصویرهایی که انتخاب میکنید باید به طور واضح و صریح نشان دهدکه هدف شماارائه ی محصول یا خدماتتان است.
متن ها را به حداقل برسانید:تمام اطلاعات ناخوشایند شما باید بالای صفحه ظاهر شوند(بخشی از وب سایت که بازدید کنندگان قبل از مشاهده ی سایت باید انرا ببینند). این محتوا باید در بازدید دوم بازدیدکننده زمانی که روی لینک شما کلیک میکند نمایان شود. در این مثال آرم،عنوان، CTA وتصاویر همه در دسترس بیننده است.اگر صفحه فرود شما به اطلاعات بیشتری نیاز دارد و فضای بیشتری همچ دارد،می توانیداز نشانه های جهت دار مثل پیکان استفاده کنید تا آنها را به سمت پایین هدایت کنید.
2.Airbnb
از سال 2008،Airbnb شیوه سفر مردم را تغییر داده است.خدمات آنلاین بازار و مهمان نوازی،به لطف گزینه های مقرون به صرفه ی این سایت ها، بیشتر و بیشتر شده است.این مسئله برای مسافرانی که به دنبال یک شب امن و راحت هستند و برایشان مهم نیست که چه جایی بروند(بدون قیمت هتل)فوق العاده است.
وب سایت شرکت دارای بخش های مختلفی است که مربوط به کاربران مختلف است،خواه بخواهند مکان اجاره دهند،یا مکانی برای اقامت رزرو کنند.در اینجا،صفحه فرود انتخاب شده مشاغلی را که می خواهند از خدماتشان استفاده کنند در هنگام نیاز به اقامتگاه،فضاهای همکاری یا تمرین های تیمی هنگام مسافرت،هدف قرار می دهد.
صفحه اول با یک پس زمینه ویدئویی بزرگ پرشده که سناریوهای مختلفی از همکاران را هنگام سفر،کارو آمیختگی نشان می دهد. یک تیتر واضح سفید رنگ،مفهومی را که Airbnb مایل به تصویربرداری است توصیف می کند.برای شروع،بازدید کنندگان بایدبه سادگی ایمیل خود را وارد کرده و گزینه ی “ادامه” را انتخاب کنند.برای به حداکثر رساندن فرصت های تبدیل، CTA در پایین صفحه تکرار می شود.
اگر پایین تر بروید،میبینید که صفحه با تصاویر بیشتر و توضیحات مربوط به گزینه های مختلف مانند خانه های آماده اسکان پر شده است.این موارد هم با CTA های متناسب همراه است:”خانه های آماده برای اسکان”را درصفحه جستجو کنید.
برای نشان دادن اعتبار،یک بخش توصیفی اختصاصی وجود دارد.
صفحه فرود Airbnb
آنچه که می توانید از صفحه فرود Airbnb بیاموزید:
پس زمینه ویدئویی:ویدیو ابزاری عالی (و جذاب) برای نمایش محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید است.ازآنجا که Airbnb گزینه ها،مکان هاو خدمات بی شماری دارد،ویدیو یک روش هوشمندانه برای نمایش یکباره همه ی این خدمات است. این نکته که باید زبان بصری در طول صفحه شما یکسان باشد مهم است.این شرکت با استفاده از فیلم ها و تصاویری که از نظر نور،جو و زبان بصری مکمل یکدیگر هستند،به اهداف خود دست می یابد.
اطمینان حاصل کنید که نام تجاری خودرا درصفحه قرار داده اید:اینکار را می توانید از طریق آرم،شعار یا هر عنصر دیگری که به مخاطبانتان کمک می کند که شما را به رسمیت بشناسند انجام دهید.آرم ندارید؟به راحتی و بصورت انلاین می توانید یک آرم بسازید.
به مکانها توجه داشته باشید:یک آرم ساده و در عین حال مشخص Airbnb در پس زمینه ویدیو قرار دهید و یک ارم هم سمت پایین صفحه به رنگ سفید قرار دهید تا در سراسر طرح یک سازگاری لطیف ایجاد شود.
3.Uber
این سایت از زمان شروع سرویس اشتراک خودرو (ridesharing)در سال 2009،واقعاً شهرتی برای خود بدست اورد.از آن زمان،این برند از اشتراک برنامه ها تا سواری خصوصی،خدمات تحویل غذاو حتی یک سیستم اشتراک گذاری دوچرخه به صورت نمایی گسترش یافته است.
بیشترین پیشرفت “Uber Central”در فصل اخیر بود.این راه حل به صاحبان کسب و کارها امکان برنامه ریزی برای مهمانان یا مشتریان خود می دهد.میتوان این ماشین هارا درمحل درخواست کرد یا پیش از موعد برای انها برنامه ریزی کرد.به تنها چیزی که برای ترتیب دادن سفر نیاز دارید،نام مهمانتان،شماره تلفن و مقصد آنهاست.بر خلاف شما،به عنوان کاربر،میهمان شما برای گرفتن سواری نیازی به برنامه ندارد.
اگرچه صفحه فرود Uber Central با صفحه ی عمومی Uber کمی متفاوت است،اما هنوز هم به عنوان برند Uber قابل تشخیص است.عناصر این برنامه را می توان در رابط گوشی مشاهده کرد.
اولین صفحه ی این سایت شامل موارد اصلی ارائه شده و یک CTA “شروع کار” است.با انتخاب cta،اطلاعات با جزئیات بیشتر نشان داده می شود.
صفحه فرود Uber
آنچه که می توانید از صفحه فرود Uber بیاموزید:
متن ها را کوتاه نگه دارید:بازدید کنندگان شما از اطلاعات زیاد کلافه می شوند.به همین دلیل است که اکثر مرورگرهای اینترنتی به یک عادت خواندنی کم مصرف تبدیل شده اند.برای جلوگیری از این اتفاق،متن خود را مختصر ومفید نگه دارید،درست مانند Uber.جملات بطور خلاصه نوشته میشود در حالی که اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد(هرکدام یک یا دو سطر)، و به دلیل اینکه«یک تصویر بجای هزار کلمه صحبت می کند»،از آیکون های کوچک برای تقویت پیام ها استفاده می شود.
“الگوی F” را دنبال کنید:روشی دیگر که برای جذب این خوانندگان استفاده می شود،چیزی به نام “الگوی F”است.اینجا نکته مهم جلب توجه بینندگان به مناطقی است که چشمشان به طور طبیعی به سمت آن گرایش پیدا می کند.این امر به دلیل تحقیقات گسترده در زمینه ردیابی چشم (حتی مدتها قبل از وجود اینترنت،وجود داشته است)ایجاد شد.در اینجا نحوه عملکرد آن آورده شده است:
تصور کنید شخصی نامه “F” را در صفحه فرود شما ثبت کرده است.مکان هایی که در امتداد خطوط آن باشد،مکانهایی است که باید مهمترین اطلاعات و عبارات را انجا بنویسید.
خطوط افقی الگوی Fمناطقی است که می توانید هدرهایی قرار دهید که به سرعت برای خواننده توضیح می دهند که چه چیزهایی را می توانند در صفحه شما پیدا کنند. Uber با قرار دادن “Uber for Business” در گوشه بالا سمت چپ به این هدف دست می یابد.پس از آن، چشم به قسمت بعدی متن که از سمت چپ شروع می شود،هدایت می شود: “با Uber Central” مشتری های خودرا به جایی که باید بروند هدایت کنید.
خط عمودی:پس از اسکن در قسمت افقی بالای صفحه،به طور طبیعی نگاه خواننده به صورت عمودی به سمت پایین حرکت می کند و در سمت چپ باقی می ماند.کار شما این است که این مکان را باموارد جالب پر کنید.این کار خوانندگان را تشویق می کند تا با سرعت اسکن غریزی خود شکسته و در واقع باقیمانده جمله را دنبال کنند.بهتر است از لیست های جالب ونقل قول ها یا تصاویر برجسته استفاده کنید تا محتوای شما کمی غیررسمی شود.Uber با قرار دادن CTA آبی خود که در پس زمینه زرد در سمت چپ ظاهر می شود،اینکار را انجام میدهد.با حرکت به چپ،متن جسورانه تر،وعده ها،تصاویر،نمادها و فرم ثبت نام را مشاهده خواهید کرد.
ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگرچه این LP خاص از “الگوی F” پیروی می کند،بیشتر صفحات فرود از “الگوی Z” پیروی می کنند به این دلیل که معمولاً LP ها متن کمتری دارند و عناصری مانند دکمه ها،فرم ها و توضیحات کوتاه بیشتری دارند.
اینجا نحوه تهیه یک صفحه فرود با استفاده از یک الگوی “Z” آورده شده است:ایده این است که شخصی تقریباً می تواند حرف “Z” را روی صفحه شما بکشد،از گوشه سمت چپ بالا شروع کند وبه گوشه سمت راست پایین خاتمه دهد و به هر مرحله از جریان ایجاد شده برای بازدید کنندگان وبسایت ضربه بزند.قسمت بالای «Z» (گوشه سمت چپ) جاییست که نگاه خوانندگان شما به طور طبیعی به سمت آن گرایش پیدا می کند و انجارا به مکانی مناسب برای اضافه کردن لوگوی شما تبدیل می کند.قسمت مورب (خط زاویه دار)که در طول صفحه از گوشه سمت راست بالا تا گوشه سمت چپ پایین حرکت می کند به این معنی است که به سرعت می توانید بازدید کنندگان را از پانل بالا به بخش بعدی که می خواهید روی آن متمرکز شوند منتقل کنید.هرچه در اینجا قرار میدهید باید فوراً توجه را جلب کند.در مورد صفحه فرود،اینجاست که می توانید پیشنهادات،کپی،تصاویر،فیلم ها یا فرم خود را درج کنید.حرکت از آنجا به انتهای صفحه،این مکان برای جذب کردن بازدیدکنندگانی است که موفق شده اید توجه انهارا جلب کنید.صفحه را بایک CTA قانع کننده تمام کنید که این می تواند درخواستی برای ثبت نام در یک خبرنامه،درخواست نسخه ی نمایشی،خرید کالای شما یا رزرو وقت ملاقات باشد.
4.Blue Apron
اگر شماهم مثل من هستید،من دوست دارم آشپزی کنم،اما از رفتن به فروشگاه مواد غذایی و برنامه ریزی برای اینکه چه موادی لازم دارم و باید تک تک مواد را پیداکنم،متنفرم.Blue Apron را جستجو کنید.خدمات تحویل درب خانه شما را قادر می سازد منوی هفتگی خود را انتخاب کنید.سپس،مواد تازه و دستور العمل ها مستقیماً جلوی درب به شما تحویل داده میشوند.تنها کاری که شماباید بکنید جمع آوری وسایل و voilà است!این صفحه فرود برای اولین بار است که کاربران Blue Agon را هدف قرار می دهد زیرا هدف این است که با یک پیشنهاد مقدماتی جذاب توجه انهارا به خدمات جدید وجذاب دیگری جلب کند.
آرم،عناوین و CTA آنها را می توان در هرجایی از صفحه دید.بعلاوه،تمام اطلاعات آنها با تصاویر زیبا و بسیار با کیفیت احاطه شده است.همانطور که در ادامه میبینید،توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد خدمات آنها از طریق جدول زمانی تصاویر و متن داده می شود.همه ی این دلایل به شما میگوید که باید Blue Agon را امتحان کنید ونظرات مشتریان را بخوانید(همه ی نظرات بسیار قانع کننده است.)
ذکر این نکته حائز اهمیت است که آنها CTA را در طول صفحه ثابت نگه داشته اند.به نظر می رسد،که وقتی یک بازدید کننده متقاعد شده و تصمیم خود را برای استفاده از خدمات گرفته،دیگر نیازی به کلیک بیش از حد بر روی CTA ندارند.
صفحه فرود Blue Apon
آنچه که می توانید از صفحه فرود Blue Apon بیاموزید:
پیشنهادات جالب ارائه دهید:Blue Apon پیشنهادی برای اکثر افرادی که به دنبال یک راه حل آسان برای پخت و پز هستند،ارائه میدهد وپس از اینکه تمام دلایلی را که باید خدمات آنها را امتحان کنید یادآوری کردند،Blue Apon تخفیف 60دلاری خود را به کاربر ارائه میکند.در زیر پیشنهاد،یک خط کوچک (یا کمی گنگ) وجود دارد که توضیح می دهد این پیشنهاد دائمی نیست.خط “فراموش نشود”این خط با احساس کاربر FOMO (ترس از دست دادن) بازی می کند که بسیار موثر است.
پیام خود را واضح بگویید:صفحه شما باید بازدید کنندگان رادر چند ثانیه مهار کند.برای اطمینان از اینکه مرورگرها به مرور زمان کار میکنند پس پیام شما باید شفاف باشد.Blue Aponوظیفه ایجاد متن را ساده و ساده تر کرده است.متن آنها دوستانه،قابل فهم و به راحتی قابل ساخت است -مناسب برای مرورگر اینترنت متوسط سال 2019.
5.Hootsuite
افزایش مداوم اهمیت حضور رسانه های اجتماعی برای مشاغل از هر نوع و اندازه افزایش یافته است.به همین دلیل،بسیاری از ابزارهای مدیریتی رسانه های اجتماعی به عناصر جدایی ناپذیر استراتژی های بازاریابی تبدیل شده اند. Hootsuiteشما را قادر می سازد تا کلیه محتوای رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت و برنامه ریزی کنید.صفحه فرود آنها بازی و نمایش را(از طریق رابط لپ تاپ) نشان می دهد و دقیقاً خدماتی را که ارائه می دهد (با هدر) توصیف می کند.تقریباً مانند رسانه های اجتماعی،این صفحه سرگرم کننده، هیجان انگیز وباشکوه است.با کشف بیشتر صفحه،آنها شامل کاربران قابل اعتماد به عنوان روشی برای ایجاد اعتبار با کاربران جدید می شوند.هر صفحه از این سایت برای توضیح و جزئیات بسیاری از ویژگی های موجود استفاده می شود.
صفحه فرود Hootsuite
آنچه که می توانید از صفحه فرود Hootsuite بیاموزید:
عنوان خود را تأکید کنید:هدر شما مهمترین عنصر صفحه فرود(در کنار CTA) شماست.این اولین چیزی است که بازدید کنندگان می بینندو ممکن است عامل تعیین کننده تصمیم به ماندن یا ترک کردن باشد.عنوان باید تا حدی روشن وجسورانه باشد که کاربران بلافاصله بفهمند چه پیشنهادی را ارائه می دهید و چگونه می توانند از آن بهره مند شوند.برای تأثیر بهتر،توصیه می کنیم هدر خود را 11 کلمه یا کمتر نگه دارید.
بایدCTA خود را تکرار کنید:از آنجا که CTA شما دروازه ای برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری است،مطمئن شوید که دسترسی به انها درکل صفحه امکان پذیر است.Hootsuite باقرار دادن CTA در منوی اصلی،کنار پیشنهادات و در انتهای هرصفحه اینکار را انجام میدهد.
6.LinkedIn
این مورد شرکتی است که به معرفی بسیار کمی نیاز دارد.LinkedIn بستر رسانه های اجتماعی است که به طور خاص برای حرفه ای ها و مشاغل برای شبکه طراحی شده است.کاربران می توانندمهارت های شغلی،
دستاوردها،راه اندازی،کارمندان و موارد دیگر را به نمایش بگذارند.از آنجا که این یک بستر برای کاربران زیاد و فعالیت بسیاری است،به مکانی تبدیل شده که فضای تبلیغاتی با ارزش و موفقی دارد.این صفحه فرود به دنبال مشاغلی است که به دنبال جذب مشتریان جدید با تبلیغات در LinkedIn هستند.اولین صفحه ی سایت شامل آرم LinkedIn است که همه ما می شناسیم اما با یک اسم متناسب تر،”راه حل های بازاریابی”،یک تیتر بدون عارضه و نه یک،بلکه دو دکمه ی CTA. سپس،صفحه فرود مستقیما دلایلی که نیاز به استفاده از تبلیغاتLinkedIn دارید راهمراه با امار های چشمگیر برایتان ذکر میکند.
آنها فروزن منو را انتخاب کرده اند (این فهرست در همان محلی است که شما مرور می کنید) که شامل آرم و CTA آنها است.
به این ترتیب،حتما لازم نیست که واردصفحه ی انها وارد شوید،فراخوانی برای اقدام در دسترس است.
صفحه فرود لینکدینLinkedIn
آنچه که می توانید از صفحه فرود LinkedIn بیاموزید:
تمرکز خود را حفظ کنید:هرچه موضوع صفحه شما بیشتر باشد،بهتر است.صفحه فرود شما باید یک هدف واحد داشته باشد.در اینجا هدف LinkedIn پیام تبلیغاتی است.همین صفحه را برای صفحات فرود خود اعمال کنید:هدف خود را تعیین کنید و آن را در طول کارتان ثابت نگه دارید.خلاص شدن از شر تصاویر درهم و برهم و تمرکز بر روی کارهای اصلیتان مهم است:CTA مطلوب (که در اینجا با استفاده از یک فروزن منو نشان داده شده است).
در مورد کالاهای تبلیغاتی اطلاعاتی در صفحه قرار دهید:LinkedIn روند تفکر را پشت سر یک بازدید کننده به دنبال شروع تبلیغات برنامه ریزی کرده است.ابتدا،آنها با یک عنوان شروع می کنند که توصیف می کند با وسیله یا خدمتی ای که تبلیغ میشودبه چه چیزی میتوانید برسید.سپس،مثل پیشگوها در مورد این که کاربر ممکن است چه سوالاتی داشته باشد،لیستی از دلایلی که باید کالا را انتخاب کنند،ارائه می دهند.پس از این،کاربران با استفاده از متن و تصاویر کوتاه از رابط واقعی،جزئیات بیشتری در مورد ویژگی ها و گزینه های بودجه خود می گیرند.و از آنجا که نظرات دیگران اهمیت بیشتری دارد، آنها نمایش اسلایدی از توصیفات درمورد برخی مارک های اصلی که در ارائه ی خدمات خود موفق بوده اند را برای مشاهده دریافت میکنند.پس از تمام این مطالب ارزشمند و قانع کننده، صفحه فرود خود را با نواری آبی رنگ در امضای خود با یک CTA به پایان می رسانند تا قرارداد را امضا کنند.
7.TrueCar
خرید ماشین جدید (یا کار کرده) یک تصمیم بزرگ است. عامل اصلی که معمولاً باعث انجام معامله میشود قیمت است. TrueCar یک بازار اتومبیل دیجیتال است که به کاربران بازخورد مشتریان درمورد هرماشینی که قبلا استفاده کرده اند را نشان میدهد و تاجایی که ممکن است به کاربران کمک میکند تا درست تصمیم بگیرند.صفحه فرود آنها ساده و واضح است.این بخش خریداران را به سمت کسانی که به دنبال خرید اتومبیل های جدید یاکار کرده هستند متعهد می سازد،در حالی که هنوز وعده می دهد که همه شایسته خرید خودرو هستند.یک frozen menu به شما اطمینان میدهد که آرم و انتخاب دسته اصلی آنها از مرورگرها تبعیت می کند. برای نشان دادن حسن نیت خود لیستی از شرکای مورد اعتمادشان نیز درج کرده اند.
صفحه فرود TrueCar
آنچه که می توانید از صفحه فرود TrueCar بیاموزید:
استفاده از فضای سفید:صرف نظر از استفاده از صفحه فرود،لازم است صفحه ی شما از نظر زیبایی شناسی لذت بخش باشد.فضای سفید،یک اصطلاح طراحی است و به مقدار فضای بین عناصر مختلف شما اشاره دارد.داشتن فضای سفید برایتان بسیار مهم است چون برای محتوای شما فضای مورد نیاز رافراهم میکند همچنین اینکار باعث میشود که بازدید کنندگان شما سردرگم وگیج نشوند.TrueCar صفحه ی خودرا ساده و خالی نگه داشته و عناصر زیادی را در ان قرار نداده،اینگونه به هدف خود دست یافته است.
پشتیبانی موبایل:صفحه فرود شما باید موبایل را پشتیبانی کند،فقط دو راه در این مورد وجود ندارد.در واقع،حتی ممکن است نسخه تلفن همراه صفحه فرودتان با توجه به میزان افرادی که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند،ترافیک بیشتری نسبت به نسخه دسکتاپ شما ایجاد کند (52.2٪ از کل ترافیک وب سایت در سراسر جهان از طریق تلفن های همراه در سال 2018 ایجاد شده است).این LP برای موبایل کاملاً بهینه سازی شده است،با CTA های متحرک که هنگام حرکت از طریق سایت،خواننده را دنبال می کنند.
8. AllModern
این سایت متعهد شده است اثاثیه ی مدرن را تهیه کند و در دسترس طیف وسیعی با هر بودجه ای قراردهد.در وب سایت آنها،لوازمی را برای خرید پیدا خواهید کرد که از جدیدترین طراحی های داخلی الهام گرفته.وعده بزرگ آنها؟بعد از اینکه اثاثیه ی خود را به صورت آنلاین سفارش دادید،لازم نیست زیاد منتظر بمانید.برنامه حمل و نقل سریع و قابل اطمینان آنها تضمین می کند که لوازمتان سریع و بدون اسیب درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.با قرار دادن یک پیشنهاد و چهار تصویر که فضاهای داخلی خانه های مختلفی را نشان می دهد،صفحه فرود آنها کامل میشود.این تصاویر به بازدید کنندگان این ایده را می دهند که اگر از AllModern خریداری کنند،خانه های خودشان چه شکلی می توانند باشند. در حالی که اطلاعات زیادی در دسترس نیست، پیام واضح است(برای تحقق بخشیدن به رویاهایتان در زمینه ی طراحی داخلی و دریافت 60٪ تخفیف کافیست ایمیل خود را اینجا وارد کنید.)
صفحه فرود AllModern
آنچه که می توانید از صفحه فرود AllModern بیاموزید:
فرم های ثبت نام را به کوتاه ترین شکل ممکن بسازید:هیچ چیز ناامید کننده تر از بازدید کنندگانی که تلاش میکنند فرم های طولانی را برای ثبتنام پر کنند نیست.این فقط تحریک کننده است بنابراین،همانطور که AllModern انجام داده است،تمام قسمت های ثبتنام را به حداقل ممکن برسانید:نام،شماره تلفن، آدرس ایمیل (یا در این مورد فقط یک ایمیل).فرم های شما باید تا حد ممکن کوتاه باشند.از کاربران فقط اطلاعات ضروری را بخواهید.برای اطلاعات بیشتر در این مورد،می توانید در مورد نکات و ترفندهای مربوط به ایجاد فرم های آنلاین اطلاعات کسب کنید.
خط مشی رازداری رارعایت کنید:اگر فرم شما اطلاعات حساس را درخواست می کند،باید به بازدید کنندگان خود اطمینان دهید که با یک خط مشی رازداری اطلاعات آنها امن است.به این ترتیب،آنها تمایل بیشتری خواهند داشت که درسایت عضو شوند وخرید کنند.در اینجا ، AllModern به بازدید کنندگان اطمینان می دهد که می توانند تنظیمات برگزیده خود را در هر زمان به روز کنند و همچنین خط مشی آنها را بخوانند.
9.Vimeo for business
یک پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو است که توسط گروهی از فیلمسازان به طور خاص از مخاطبان حرفه ای تری تهیه شده است.این شرکت ابزارها و فناوری هایی برای میزبان، توزیع و درآمد بدست آمده از فیلم ها را در اختیار سازندگان قرار می دهد.آنها برنامه های متنوعی را با توجه به کارکردهای مختلف ارائه می دهند که ممکن است کاربران از برنامه های اولیه تا حق بیمه شروع کنند.
این صفحه فرود مخصوص کاربرانی است که برای تجارت خود نیاز به راهنمایی های ویدیویی دارند. جای تعجب نیست که هر عملکرد با استفاده از فیلم،همراه با توضیحات کوتاه و توصیف برای هر چیزی که نیاز به توضیح داردنشان داده میشود.تیتر جسورانه و واضح است و به دنبال آن یک CTA مستقیم برای کاربر نمایان میشود”کسب و کار Vimeo”.
صفحه فرود Vimeo
آنچه که می توانید از صفحه فرود Vimeo بیاموزید:
مخاطبان خود را بشناسید:از آنجا که صفحات فرود عملیات های یکسانی نیستند،اینکه مخاطبان خود را هنگام نوشتن متن درک کنید مهم است. لحن و پیام رسانی متن در طول این صفحه به شدت متناسب با شرکت های بزرگ است.این موضوع در عنوان نیز مشاهده می شود: “تعامل بیشتر،همکاری بیشتر،رشد بیشتر برای تجارت شما”و همچنین بخشی که نشان می دهد کدام ابزار خلاق دیگر را می توانید با Vimeo استفاده کنید.آنها درک کرده اند که صاحبان مشاغل میخواهند به چه چیزی برسند و به وضوح آن را بیان کرده اند.
همه ناوبری های دیگر را حذف کنید:صفحه فرود شما باید یک ایراد واضح داشته باشد:برای هدایت بازدیدکنندگان بنابراین،تمام پیوندهایی که به طور بالقوه می تواند بازدید کنندگان شما را وادار کند که از صفحه خارج شوند حذف کنید.Vimeo فقط یک CTA ثابت دارد که در طول صفحه برای تکرار یک پیام ظاهر میشود: “کسب و کار Vimeo”.
10.Mazda
این شرکت اتومبیل سازی خوب و مشهور که در سراسر جهان شناخته شده است،یک صفحه فرود شفاف و فریبنده ارائه می دهد.این صفحه با یک نوار سیاه شروع می شود که آرم آنها و یک فهرست را نشان می دهد تا از طریق صفحه فرود فرم طولانی خود اقدام کنید.پس از آن،یک اسلایدر با تصاویر با کیفیت بالا از آخرین نسخه های خودرو را نشان می دهد. همچنان که به حرکت خود ادامه می دهید، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات هر خودرو مشاهده میکنید.یک فیلم جذاب از یک اتومبیل که در حال نقاشی است،به صورت حلقه ای نمایش داده می شود. طراحی رنگ اتومبیل مشکی،سفید،نقره ای و جذاب و مجلل است.
صفحه فرود Mazda
آنچه که می توانید از صفحه فرود Mazda بیاموزید:
یک تجربه جذاب ایجاد کنید:Mazdaاز نمایش پرده ای برتر به عنوان نوعی ویترین مجازی از اتومبیل های خود استفاده می کند و از آنجا که این ویترین دائما در حال تغییر است،بلافاصله توجه ها را به خود جلب می کند.همین حرف را می توان برای انیمیشن هایی که برای هراتومبیل میسازند بیان کرد.سرانجام،این ویدئو بازدید کنندگان را مجذوب خود می کند.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:وقتی دکمه های به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را در صفحه فرود خود قرار می دهید،بازدید کنندگان می توانند به شما کمک کنند تا پیام خود را به افراد بیشتری برسانید.علاوه بر این،باید پیوندهایی به پروفایل رسانه های اجتماعی خود نیز درج کنید.مزدا از یک پاورقی جامع برای اطلاعات اصلی و همچنین پروفایل های رسانه های اجتماعی که با آیکون ها در ارتباط است،استفاده می کند.
خلاصه:بهترین روشها برای ساخت صفحات فرود موثر
بگذارید مطالب را جمع بندی کنیم.از بین این 10 نمونه صفحه فرود،ما درس های مهم نحوه ساخت صفحات فرود و طراحی وب را آموخته ایم.لازم است هنگام ایجاد صفحه فرود خود این روشها را به خاطر بسپارید،بنابراین در این مقاله لیست کاملی از بهترین روشهای ساخت صفحه ی ورود را قرار داده ایم:
1.به CTA توجه کنید.
2.از تصاویر جذاب استفاده کنید.
3.فهرست ها ومتن ها را به حداقل برسانید.
4.از فیلم استفاده کنید.
5.اطمینان حاصل کنید که نام تجاری خودرا در صفحه قرار داده اید.
6.متن خود را کوتاه نگه دارید.
7.از”الگوی F” یا “الگوی Z” پیروی کنید.
8.پیشنهادات جذاب ارائه دهید.
9.پیام خود را واضح نقل کنید.
10.روی عنوان خود تأکید کنید.
11. از دکمه یCTA مکررا استفاده کنید.
12.روی موضوعات صفحه خود تمرکز کنید.
13.درمورد خدمات خود اطلاعات زیاد و کافی به کاربران بدهید.
14.با سلیقه ی مخاطبان خود اشنا باشید.
15.ناوبری های اضافی را از بین ببرید.
16.گزینه ها را در فرم های ثبت نام به حداقل برسانید.
17.یک سیاست برای حفظ حریم خصوصی در نظر بگیرید.
18.از فضای سفید استفاده کنید.
19.یک تجربه جذاب برای کاربران خود ایجاد کنید.
20.گزینه ی به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را اضافه کنید.
21.مطمئن شوید که صفحه شما تلفن همراه را پشتیبانی میکند.
صفحات فرودتان را برای تبدیل بهتر تست کنید.
یک نکته نهایی:هنگامی که صفحه فرود خود را ایجاد کردید فکر نکنید کارتان به پایان رسید. همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد که می تواند منجر به جلب اعتماد مشتریان بیشتر شود اما وقتی که صفحه ی فرود خود ساختید فرمول جادویی خاصی وجود ندارد که صفحه را تضمین کند و مطمئن شوید که همه کار میکند.برای تکمیل کار و فهمیدن اینکه چه چیزهایی مخاطب شما را جذب میکند،زمان لازم است. عوامل زیادی وجود دارد که می توانند در موفقیت صفحه شما تأثیر بگذارند(زمان بندی،قرار گرفتن در معرض دید،متن،تصاویر).یک روش خوب برای درک اینکه چه کاری مفید تر است وچه کاری مفید نیست،آزمون A / B است. این به روش مقایسه دو نسخه از همان قطعه محتوا اشاره دارد که یک مورد برای ایجاد تغییر است.
توجه:مهم است فقط یک عنصر را تغییر دهید تا درک کنید که چه چیزی باعث موفقیت یا ضرر صفحه شما می شود.
عناصری که می توانید آنها را تغییر دهید شامل موارد زیر است:
متن کوتاه تر یا طولانی تر
پیام مستقیم تر/یا پیام فوری
رنگ پس زمینه یا متن
تصاویری که استفاده کرده اید
تصویر در مقابل یک فیلم
اندازه CTA
محل قرار دادن CTA
طرح کلی صفحه
پیشنهادات
دیدگاهتان را بنویسید