احتمالا بزرگترین نقطه ضعف خرید آنلاین از سایت های فروشگاهی این است که به عنوان مثال خریداران نمیتوانند عکس آجر و ملات را قبل از خریدن آن ببینند. شما باید برای رفع این نقطه ضعف، از محصولات خود تصویر و یا حتی ویدئو با کیفیت بالا در وبسایت فروشگاهی خود قرار دهید.
داشتن عکس باکیفیت بالا در وبسایت یک امر واجب و ضروری است. اگر عکس تار یا بی کیفیت باشد ممکن است کاربر از خرید منصرف شود و فکر کند محصول شما بی ارزش و بی کیفیت است.
برای هرمحصول یک گالری تصاویر بسازید و چند عکس از محصول در آن اضافه کنید تا کاربران بتوانند از زوایای مختلف عکس محصول مورد نظرشان را ببینند. برای اینکه کاربران بتوانند روی عکس محصول زوم کنند و جزئیات بیشتری از محصول را ببینند، از پنجره های popup استفاده کنید. این قابلیت مانند آن است که به کاربران این امکان را بدهید تا محصول را از نظر فیزیکی قبل از خرید بررسی کنند.
درصورت امکان، محصول را در موقعیت استفاده قرار دهید و از ان عکس بگیرید. به عنوان مثال اگر از لباس وقتی که تن مانکن است عکس بگیرید، محصول شما بسیار جذاب تر می شود. به همین ترتیب اگر عکس محصول را در زمانی که مشتریان از آن استفاده می کنند قرار دهید، منجر به افزایش فروش سایت فروشگاهی شما می شود.
تصویر بالا نمونه کاملی از نحوه نمایش محصولات در سایت فروشگاهی را نشان می دهد. در سمت چپ، چندین تصویر متفاوت از لباس وجود دارد. کاربران میتوانند تصویر را بزرگ کنند و با کلیک بر روی قسمت های مختلف عکس جزئیات دقیق محصول را ببینند. توجه کنید که در عکس بالا، لباس روی تن یک مدل قرار گرفته و روی آویز یا زمین قرار نگرفته است. همچنین عکس با کیفیتی فوق العاده بالا ارائه شده است.
دیدگاهتان را بنویسید