همانطور در پاسخ های قبلی ممکن است متوجه شده باشید.سود شما ممکن است تحت تاثیر عوامل متعددی قرار بگیرد،بیشتر این عوامل درمورد کسب و کارهای مختلف وعجیب و غریب صدق میکند ومطمئنا درصد سود در هرفروش آنلاین یکسان نیست.در هرفروش انلاین درصد سودتان ممکن است متفاوت باشد.بخش بسیار جالب ماجرا این است که درصد سودی که می توانید از یک فروش آنلاین بدست اورید،به طور قابل توجهی بالاتر از آنچه که از همان فروش بصورت آفلاین بدست می اورید،است.چرا؟ از آنجا که در فروش آنلاین، هزینه ارائه محصول / خدمات به طور قابل توجهی پایین تر از هزینه ارائه آن بصورت آفلاین است. بنابراین، درصد سود شما می تواند متغیر باشد و بستگی به خودتان و محصولاتتان دارد.
چگونه درزمینه ی فروش آنلاین مشهور شوم و چگونه فروشگاه خوبی بسازم؟ باز هم، این سوال وابسته به عواملی است که در بالا ذکر شده.روش عرضه ی یک محصول در بازار،با عرضه ی یک سرویس به بازار یکسان نیست.استراتژی های خاصی وجود داردکه بایددرهنگام توسعه بازاریابی آنلاینتان مورد توجه قرار دهید.
برند محصولات شهرت را میسازد،مهم ترین عامل ایجادشهرت سایت فروشگاهی شما،اعتبار محصولاتتان است.بدون آن،هیچ راهی برای معروفیت شما وجود ندارد. قبل از اینکه هر کسی از شما آنلاین خریداری کند،باید درمورد شماو محصولاتتان اگاهی داشته باشد تابتواند به شما اعتماد کند.
در اینترنت،فروش در یک لحظه اتفاق نمی افتد؛ پس از تحقیق در مورد شما ممکن است محصولتان به فروش برود پس زمینه ای فراهم کنید که مشتریان بتوانند درمورد شما اطلاعاتی بدست اورند و به نام تجاری شما اعتماد کنند. به همین دلیل شما نیاز به یک سیستم پیگیری موثر با استفاده از بازاریابی محتوا دارید.
بازاریابی محتوا به معنای ساخت و به اشتراک گذاری متن های رایگان ارزشمنددرمورد محصولات برای جذب و مشتری است.محتوایی که به اشتراک می گذاریدباید با آنچه که می فروشید،هماهنگ باشد.به عبارت دیگر،به مردم میفهمانیدکه بایدبه شما اعتماد کنند و خریدشان رااز شما انجام دهند. بازاریابی محتوایعنی اینکه بتوانید اعتبار نام تجاری خود را به صورت آنلاین بسازید. این محرکه موتور است که استراتژی بازاریابی آنلاین شما را هدایت می کند!
دیدگاهتان را بنویسید