احتمال اینکه وقتی بیمار به وب سایت پزشک خود می رود،سری صفحه زندگینامه دکتر بزند زیاد است.صفحه”درباره”شما باید شامل موارد زیر باشد:اطلاعاتی در مورد تعلیم پزشکان(نام دانشگاه و کشور یا شهری که دران به تحصیل پرداخته اند) خدمات یا روش هایی که در آن متخصص هستند، موفقیت های حرفه ای،و منافع شخصی/فعالیت هایی که در وقت ازاد خود انجام میدهند مانند ” پیاده روی و کمپینگ و کنفرانس ها و…”مولفه دوم به مهمتر است زیرا بیماران را از نظر احساسی به دکتر وصل میکند و ممکن است بیمار با دکتر احساس صمیمیت کند.یک عکس حرفه ای از دکتر با یک لبخند دلپذیر در وبسایت قرار دهید!
برخی از وب سایت های پزشکی تمایل دارند که کار سخت کارکنان خود را در وبسایت نشان دهند.به طور کلی این یک ایده عالی است،زیرا کارکنان تشویق میشوند تا کار خود راخوب انجام دهند و بکار علاقمند شوند.برای اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به کارکنان،خدمات تخصصی،سرگرمی ها، فعالیت ها و عکس های حرفه ای،همان الگوی فوق را دنبال کنید.
دیدگاهتان را بنویسید