طراحی سایت املاک

در این مقاله کارشناسان موز وب درباره طراحی سایت املاک، امکانات تخصصی و رایج را برای شما آماده کرده اند

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت املاک

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت املاک

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت املاک

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت املاک

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

1- نمایش آدرس دقیق و یا محدوده ی املاک در نقشه ی کشور: همیشه کاربران برای خرید یک ملک به دانستن محل قرار گیری آن و یا کروکی آن نیاز دارند. یکی از امکانات طراحی سایت املاک نقشه گوگل یا Google Map میی باشد. به کمک این امکان رایگان می توانید موقعیت قرار گیری ملک مورد نظر را به کاربران خود ارایه دهید تا راحت ترر خرید خود را انجام بدهند. ما ایده های تازه و برنامه های مهمی برای طراحی این صفحه از وب سایت شما داریم تا بتوانید کاربران را  بیشتر در وب سایت خود نگه دارید و بازدید کنندگان وب سایت خودرا افزایش بدهید.

2- دسته بندی و تفکیک املاک بر اساس نیاز شما و کاربران: با زیاد شدن املاک ثبت شده جستجوی ملک مورد نظر به بزرگترین مشکل تبدیل می شود پس حتما باید املاک را بر اساس پارامترهای مختلف دسته بندی نمایید مانند فروش , پیش فروش , رهن , اجاره , باغ, و … . با وجود این دسته بندی ها در وب سایت شما کاربران بسیار سریعتر به هدفشان میرسند و به سایت شما وفادار خواهند ماند. اگر کاربران  بتوانند به راحتی به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند وب سایت شما را به دیگر وب سایت های مشابه ترجیح خواهند داد.

3- معرفی ملک هایی جهت فروش ویژه، فوری و …. : حتما ملک و یا زمین هایی باید فوری و حتی با قیمت کمتر بفروش برسند. بنابراین همیشه این بخش برای کاربران شما مهم خواهد بود. آن ها شاید هر روز برای چک کردن این بخش از سایت وارد وب سایت شما می شوند و این کار موجب افزایش بازدید کنندگان شما و افزایش و بالا رفتن رتبه وب سایت شما می شود. طراحی این بخش از طراحی سایت املاک را از دست ندهید.

4- معرفی ملک های جدید: مهمترین موضوع برای محبوبیت وبسایت شما , قرار گرفتن املاک و زمین های جدید به صورت روزانه و در کمترین زمان خواهد بود. وجود این سرویس در امکانات طراحی سایت املاک به عنوان بایدها درر این پروژه تلقی گردیده است. در وبسایت های املاک مهمترین بخش وجود فایل و به روز بودن فایل ها است. در طراحی این قسمت از وبسایت تمامی ملک ها با تایید شما در سایت قرا خواهند گرفت.

5- وجود چندین تصویر برای هر ملک: قبل از بازدید ملک مورد نظر , کاربران باید چند تصویر از زوایای مختلف ملک به صورت شفاف و کامل داشته باشند و وجود عکس های زیبا و حتی با کیفیت بالا می تواند جلوه زیبایی به سایت شما بدهد. با ارایه این سرویس به کاربرانتان می توانید وفاداری آن هارا به وب سایت خود بیشتر کنید.

6- استعلام کد رهگیری: با توجه به قانون تصویب شده , امروزه برای تمامی معاملات باید کد رهگیری وجود داشته باشد. با انتخاب این سرویس در طراحی سایت خود م یتوانید کد رهگیری را ثبت و یا جستجو بکنید. پس با داشتن مجوز های لازم برای دسترسی های مورد نظر م یتوانید این سرویس را نیز به وب سایت خود اضافه کنید. تا یک وب سایت پر کاربرد داشته باشید.

7- مشاوره املاک: خرید و فروش املاک با مشاوره , همیشه هدفمندتر و ایمن تر است. بنا بر این کاربران از شما می خواهد تا بتوانند با وبسایتتان ارتباط بر قرار کنند و به طور مستقیم با مشاوران شما صحبت کنند. برای پیاده سازی این قسمت از طراحی سایت املاک, تجربه و ایده های بسیار زیادی وجود دارد مانند طراحی سیستم چت آنلاین که کاربران بتوانند آن را پر نمایند. این سرویس را فراموش نکنید.

8- نمودار تغییرات قیمت ملک: یکی از سریع ترین راه های انتقال اطلاعات رسم نمودار و شکل است. پس وجود بخشی نمودار برای نمایش دادن نوسانات ملک حتی تا سال های قبل بخش چشمگیری برای وبسایت شما خواهد بود. در این بخ شمی توانیم آمار های دسته بندی شده ای را به نظر کاربران برسانیم و حتی به کاربران اجازه جستجو دهیم. وجود این بخش وب سایت شمارا به عنوان یک مرجع معرفی خواهد کرد پس این سرویس طراحی سایت املاک را از دست ندهید.

9- دسته بندی بر اساس استان ها: مطمعنا املاکی که در سایت شما وجو دارند محدود به یک استان نیستند. پس شما باید املاک خودرا طبق استان هایشان و حتی محله هایشان دسته بندی کنید تا سرعت جستجو کاربرانتان بیشتر شود. با اضافه کردن این سرویس به وبسایت خود می توانید نظر کاربران خود را به خوبی جلب کنید.

10- معرفی شرکت های ساختمانی: ممکن است در کار خود شرکت های ساختمانی در هر سطحی را بشناسید که بخواهید به کاربران خود معرفی کنید و کاربران را از سلامت کاری آن ها آگاه کنید. وجود این سرویس در سایت خودتان  می توانید کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

11- دانستنی های لازم در معاملات ملکی: در تمام رشته های مطالبی وجود دارد تا افراد باید از آن آگاه باشند. پس این سرویس را به عنوان اخبار یا مقالات انتخاب نکنید بلکه یک بخش متفاوت به این سرویس ارایه دهید. برای طراحی این بخش از وب سایت برنامه های بسیار مهم و جالبی را در نظر داریم پس این سرویس را از دست ندهید و قدرت نمایی کنید.

12- ثبت ملک: زمانی که یک کاربر بتواند با خیال راحت ملک خود را برای فروش در سایت شما ثبت کند و از فروش آن اطمینان داشته باشد مطمئنا طراحی وب سایت املاک شما را به دیگران نیز پیشنهاد می دهد. این بخش می تواند به شما برای  بالا بردن بازدید هایتان بسیار کمک کند. پیشنهاد ما از دست ندادن این بخ شاست.

13- خدمات ساختمان: طراح یو پیاده سازی این بخش می تواند بسیار متنوع باشد,شما م یتوانید در ساخت این بخش از وب سایتتان ما را راهنمایی کنید تا بتوانیم طراحی این بخش از سایت را با نظر مثبت شما به پایان برسانیم تا وب سایت شما یک تفاوت کامل با دیگر رقیبانتان داشته باشد.

14- املاک خارج از ایران: برای راحتی استفاده از طراحی سایت شما برای افرادی که خارج از کشور ایران زندگی می کنند بهترین قسمت می تواند یک صفحه به زبان غیر ایرانی و یا قابل تبدیل به زبان دیگری باشد که متشکل از ملک هایی در کشور های دیگر باشد. وجود این صفحه می تواند کاربران شما را بسیار افزایش دهد و موجب بالا رفتن رتبه طراحی سایت املاک شما شود.

15- نشان دادن فعالیت های شرکت با طراحی وب سایت خدمات ملک و ساختمان : می توانید فعالیت های خود را در قالب یک وب سایت خدمات ساختمانی به مشتریان ارائه دهید. موفق شدن وب سایت ساختمانی شما را چگونگی پیاده سازی این سرویس تعیین خواهد کرد پس نهایت تلاش خود را به کار ببرید.

16- طبقه بندی پروژه های مختلف شرکت در طراحی وب سایت خدمات ملک و ساختمان : این واقعیت وجود دارد که کاربران همیشه برایشان نمونه کارها و پروژه های انجام شده توسط شما مهم خواهد بود و به این قصد وب سایت خدمات ساختمانی شما را بازدید خواهند کرد. در واقع طراحی این صفحه از وب سایت برای شما حیاتی است و علاوه بر این نمونه کارهای خیلی قبل تر را نیز می توانید در وب سایت خود قرار دهید.

17- صفحه پروژه های ساختمانی پیش فروش : در حال حاضر به دلیل کاهش نقدینگی مردم اگر املاکی را با شرایط پیش فروش ارائه کنید بازخورد خوبی خواهد داشت. سپس در این قسمت پیش نیازها و مدارکی که یک خریدار برای خرید مسکن نیاز دارد را وارد نمایید.

18- صفحه درج ملک مشخصات و مختصات ملک توسط کاربر : در واقع اگر این صفحه از طراحی سایت املاک را راه اندازی کنید آن را تبدیل به یک بنگاه  املاک نموده اید. این مسئله به بهبود کسب و کار شما کمک ویژه ای خواهد کرد به همین دلیل چنین بستری را در وب سایت خدمات ساختمانی خود ایجاد کنید.

19- صفحه نظرات و پیشنهادات کاربران در رابطه با پروژه ها : کاربران تمایل دارند در مورد پروژه ها نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند. از طرفی این مسئله می تواند مفید واقع شود چرا که بسیاری از نظرات جنبه سازنده دارند و به دیگران دید خوبی را خواهد داد.

20- پیوندهای مفید وب سایت و تبادل کردن لینک : اگر این قسمت را ایجاد کنید می توانید دوستان و دیگر افرادی که در این حوزه مشغول هستند را به کاربران معرفی کنید. از طریف این ارتباط می تواند دو طرفه باشد و دیگران نیز شما را معرفی نمایند.

21- مجوزهای کاری و گواهینامه ها : ارائه نمودن مدارکی چون گواهینامه ها و مجوز هایی  که توانسته اید در حوزه کاری خودتان بگیرید کاربر پسند خواهد بود و در نهایت سبب خواهد شد تا کاربران به شما و سیستم کسب و کاری تان اعتماد نمایند. پلن این صفحه را در نظر داشته باشید.

22- قوانین و مقررات : مقررات و چارچوب هایی که برای بحث ساخت ملک وجود دارد می تواند در این بخش گنجانده شود. این صفحه نیز چون دیگر صفحات کاربران مختص خود را خواهد داشت.

23- صفحه آموزش:  اگر می توانید بخش آموزش را به صورت رایگان به کاربرانتان ارائه دهید. در این صورت می توانید توقع داشته باشید تا بازدید وب سایت خدمات ساختمانی خود بهبود بخشیده اید.

24-قوانین شهرسازی و معماری : هم چون صفحه قوانین ساخت و ساز برای معماری شهر قوانین خاصی وجود دارد که شما می توانید آن را در این صفحه قرار دهید. در واقع تجربیات خود را نیز در این قالب می توانید بگنجانید. این صفحه از وب سایت خدمات ساختمانی قاعدتا مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

25- وقایع و سمینارها : ماهیت این صفحه به گونه ای تبلیغ برای سازمان شما نیز خواهد بود. در واقع شما در صورت تمایل سمینارها و وقایعی از این دست را به عنوان برنامه های کاری شرکت در این صفحه طراحی سایت املاک قرار می دهید تا کاربران از دورنمای کاری شرکت مطلع شوند.

26- صفحه مناقصه ها : این صفحه طراحی سایت املاک را به منظور برگزاری مناقصات پروژه های خود ایجاد کنید. حتی اگر دوست داشتید در صورت اخذ پیش نیازهایی از کاربران این مناقصه را به صورت کاملا آنلاین برگزار کنید.

27- صفحه بازار ملک : در واقع صفحه ای با این مضمون نوعی صفحه خبری محسوب می شود و شما هر گونه واکنش یا تکانه های بازار ملک را می توانید در این بخش قرار دهید. به دلیل اهمیت این موضوع این صفحه بازدید خوبی را می تواند داشته باشد.