طراحی سایت انتشارات

تیم شرکت طراحی سایت موز وب در تولید طراحی سایت انتشارات توانایی این را دارد که محصولات و اطلاعات شما را به بهترین شکل ممکن به مشتری های شما نمایش دهد.

از جدیدترین و مهم ترین بخش هایی که در وب سایت های انتشارات جدید ساخته می شود، قسمت کاتالوگ کتاب های جدید و قدیمی است. این روزها ناشرها به وب سایتی نیاز دارند که بتوانند در آن اطلاعاتی در مورد نویسنگان و کتاب ها بگذارند و به بازدید کنندگان این اجازه را بدهند که بیوگرافی نویسنده ها را ببینند و حتی کتاب ها را به صورت آنلاین خریداری کنند.

طراحی وب سایت انتشارات آنلاین

این سایت های انتشارات، مقدار زیادی از اطلاعات پر کاربرد و با ارزش را در اختیار بازدیدکننده ها و کارمندان خود قرار می دهند و اجازه می دهند که کارمندان این انتشارات، صفحات سایت و مطالب آن را با ساده ترین روش ممکن، به روز رسانی کنند و سایت را به روز نگه دارند.

ما در بهترین شرکت طراحی سایت ، از جدیدترین تکنولوژی های ساخت سایت استفاده می کنیم تا با استفاده از کیفیت بی نظیر در طراحی سایت ، اعتماد و رضایت بازدیدکنندگان طراحی سایت انتشارات شما را جلب کنیم.

فواید طراحی وب سایت انتشارات

طبق بررسی های ما از فعالیت انتشارات کتاب ایران، طراحی سایت انتشارات برای هر ناشر فواید تاثیرگذار زیادی دارد، شامل:

  1. معرفی کتاب ها با جزئیات و اطلاعات کتاب شناختی کامل
  2. فروش آنلاین کتاب ها
  3. معرفی نویسنده ها به مخاطبان بسیار بیشتر و جهانی
  4. جهانی کردن برند انتشارات
  5. جذب مشتریان وفادار برای وب سایت و خرید اینترنتی
  6. مطلع ساختن مشتری ها با استفاده از خبرنامه های ایمیلی و push notification ها

هنگام طراحی سایت انتشارات ، هدف ما بیشتر دیده شدن برند و در نهایت افزایش فروش و درآمد انتشارات است. هدف ما از طراحی وب سایت انتشارات برای ساخت جذابیت های آنلاین برای افزایش درک از برند ما و اطمینان ساختن افزایش فروش و افزایش درآمد می باشد.

چرا طراحی سایت برای انتشارات ؟

شرکت خود را با فناوری های دیجیتالی مانند طراحی سایت، گسترش دهید، از مشتری های خود فروش بیشتری کسب کنید و مشتری ها را به مشتری های ثابت تبدیل کنید و وفاداری مشتری ها به برند انتشارات خود را چندین برابر کنید.

  1. روش نمایش مطالب خود را با یک وب سایت، اپلیکیشن موبایل و … که باعث مشهور شدن برندتان می شود، کامل کنید
  2. مراجعه کنندگان خود را مشغول کنید و به آن ها تجربه بسیار خوبی از خدمات خود دهید. برای مثال می توانید در صفحه هایی از طراحی سایت انتشارات ، پیام های مناسب را به کاربر نمایش دهید و یا می توانید منوی سایت را ساده تر کنید تا جابجایی بین صفحه های سایت آسان تر انجام شود و …
  3. تیم تولید محتوا و بازاریابی شرکت طراحی سایت ما می تواند پکیج های خاصی را برای افزایش بازدید کننده های آنلاین، افزایش فروش و میزان آگاهی از برند شما طراحی کند.

چطور یک طراحی سایت انتشارات موفق داشته باشیم

امکانات عضویت و خریداری برای کاربران سایت

به عنوان کسب و کاری که روی چاپ و انتشارات تمرکز دارد، مخاطبان شما باید به محتوا و مطالب شما دسترسی داشته باشد. برای مثال از روش های مختلفی مانند خرید محصولات یا عضویت دوره ای انتشارات. جابجایی بین صفحات باید آن چنان ساده باشد که یک کاربر قدیمی سایت، زمانی که به سایت بازمیگردد، به راحتی بتواند آن چیزی که می خواهد را پیدا کند؛ و این سیستم منو و جابجایی در صفحات باید به گونه ای باشد که مخاطبان جدید هم بتوانند به محصولات و خدمات انتشارات شما به راحتی دسترس داشته باشند و سفارش خود را ثبت کنند. این کار باعث می شود که خوانندگان بالقوه بتوانند مطلب مورد نظرشان را به راحتی پیدا کنند و به جمع مخاطبان آنلاین شما اضافه شوند.

خوانندگان خود را بشناسید

شناختن این که مخاطبان شما در دنیای خارج از اینترنت چه کار می کنند و علاقه هایشان چیست، باعث می شود که هنگام طراحی سایت انتشارات ، سایتی را طراحی کنیم که برای این مخاطبان بسیار تاثیرگذار و جذاب باشد.  یک طراحی وب سایت انتشارات به شما اجازه می دهد تا تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید و افراد جدیدی را با استفاده از پلتفرم های دیجیتالی جذب انتشارات خود کنیم. شما با استفاده از متن، عکس ، فیلم و جلوه های بصری زیبا می توانید کتاب های خود را در معرض دید خوانندگان قرار دهید و جذابیت بسیاری را ورای صفحات ساده کتاب ایجاد کنید.  این کار نه تنها طرفداران و خوانندگان فعلی را علاقه مند تر می کند بلکه باعث می شود که برای هر نوع از محصولات و خدمات شما، جامعه های آنلاینی (مانند شبکه اجتماعی ) تشکیل شود که به صورت ویروسی فعالیت های شما را به یکدیگر و اطرافیان خود معرفی می کنند.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت انتشارات شما ، منبع اطلاعاتی آنلاین برای کسب و کار شما است. یعنی این وب سایت قرار است که کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به دیگران معرفی کند و منبعی برای کسب اطلاعات از کسب و کار شما باشد. حتی اگر شرکت شما تنها در زمینه رسانه های چاچی فعالیت می کند، نباید اهمیت حضور آنلاین را نادیده گرفت. کارمندان، دانش آموزان، مسافران و مشتریان معمولی، روی کامپیوتر و موبایل هایشان باید به راحتی بتوانند درباره برند، خدمات و محصولات شما اطلاعات کسب کنند. دسترسی به اطلاعات روی تمام دستگاه ها و ابعاد مختلف صفحه نمایش، قابلیتی است که مخاطبان انتظار آن را دارند و طراحی سایت انتشارات نیز باید بتواند این انتظارات را برآورده کند.

مقاله ها و منابع

مراجعه کنندگان باید قادر باشند تا اطلاعاتی که نیاز دارند را به سرعت پیدا کنند (بدون اینکه گرفتار پیچیدگی های طراحی سایت انتشارات شما شوند). کتاب های پرفروش و مقاله های محبوب را جدا کنید و به کاربران نمایش دهید، یا مخاطب ها را به صفحاتی که مرتبط با علاقه آن ها است، هدایت کنید. با استفاده از امکانات مکان یابی، مخاطب ها را به نزدیکترین فروشگاه ، راهنمایی کنید تا بتوانند محصولات شما را بخرند. این المان های طراحی سایت، اطلاعات مورد نیاز بازدید کننده ها را به آن ها میدهد و به طور همزمان آن ها را به نسبت به برند شما علاقه مند و پیگیر می کند.

طراحی وب سایت حرفه ای، جذابیت مطالب و زیبایی کار شما را دو چندان می کند

یک وب سایت خبری و یا وب سایت انتشارات ، باید با انبوهی از محتوا و مقاله ها پر شود. زمانی که برای طراحی سایت انتشارات خود تولید محتوا می کنید، نباید از طرح و ظاهر صفخات را نادید بگیرید. از المان های جلب توجه مانند دکمه “ادامه مظلب” به جای ارائه یکجای مطلب استفاده کنید. این کار به شما اجازه می دهد تا بخشی از کار خود را پررنگ تر کنید، و به طور همزمان مخاطبان را به بخش های دیگر وب سایت راهنمایی کنید. استفاد از المان ها و قابلیت های جدید و منحصربفرد تجربه فرد از کار کردن با سایت شما را شیرین تر می کند و به اعتبار برند شما می افزاید.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت انتشارات

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت انتشارات

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت انتشارات

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت انتشارات

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت انتشارات – امکانات تخصصی

هر طراحی سایت انتشارات با تعدادی امکانات تخصص و رایج طراحی می شود. در زیر تعدادی از این امکانات معرفی شده اند.

این را اضافه کنیم که کاربران همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر جا که این اطلاعات بیشتر باشد جذب آنجا می شوند پس اطلاعات وب سایت خود را در هر زمینه ای مخصوصا این زمینه بالا ببرید.
حال به خدماتی که به طور معمول در یک طراحی وب سایت انتشارات ارائه می شود اشاره می کنیم:

  • ساخت و ایجاد صفحه ای با عنوان رزرو درباره ما
  • ساخت و ایجاد صفحه ای با عنوان خرید کتاب
  • ساخت و طراحی صفحه ای تحت عنوان تماس با ما

در نهایت با افزایش آگاهی های تان در مورد شرکت موز وب شاید تمایل داشته باشید تا پیش فاکتور را نیز تهیه  کنید. در واقع در این بخش مشخص می شود که چه خدماتی را می خواهید داشته باشید و حدود هزینه شما چقدر خواهد شد .
علاوه بر این  در صورت داشتن سوال با اطلاعات تماسی ارتباط برقرار کرده  و یا از طریق صفحه مشاوره به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما به همراه شما خواهیم بود.