طراحی سایت تخفیف

همیشه افرادی که برای خریدن چیزی به مغازه می روند و یا در فروشگاه های اینترنتی به دنبال یک وسیله می گردند به دنبال بهترین قیمت ممکن هستند.

گشتن به دنبال بهترین قیمت در اینترنت بسیار راحت تر از مغازه ها است. بنا بر این افزودن تخفیف های مختلف بر روی محصولات یک فروشگاه اینترنتی می تواند بیشترین بازدید را برای فروشگاه شما داشته باشد و در ادامه این بازدید ها می توانید فروش خودرا نیز بسیار افزایش دهید.

امروزه این نوع تخفیف در انواع مشاغل نیز دیده می شود و وب سایت های مختلفی با ارایه تخفیف های مختلف برای این مشاغل روزانه بازدید های خودرا افزایش داده اند و همچنین با گرفتن پورسانت برای خود درامد نسبتا خوبی را داشته اند.
حالا یک وب سایت کامل را در نظر بگیرید که یک بخش فیلتر و دسته بندی دارد , با وجود این وب سایت کاربران می توانند به دنبال یک کالا بگردند و لیست این کالا از فروشگاه های مختلف برایشان نمایش داده شود و کاربران بتوانند از بین این محصولات یکی آن هارا که بهترین قیمت را دارد انتخاب کنند , طبیعتا این نوع وب سایت می تواند تعداد بازدید بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

داشتن یک کنترل پنل مهمتربن بخش یک وب سایت برای مدیریت وب سایت توسط مدیر و دیگر افراد محسوب می شود. یک کنترل پنل مناسب باید به کاربران خود این اجازه بدهد تا بتوانند بیشترین بخش های وب سایت را بدون کد نویسی کنترل و تغییر دهند. یکی دیگر از اجزای مهم کنترل پنل دسته بندی و تعریف مجوز های دسترسی برای کاربران است , این بخش به شما اجازه م یدهد تا دسترسی هر کاربر را محدود کنید و یا کاربران خودرا در گروه های مختلف دسته بندی کنید. شرکت موز وب کنترل پنل های وب سایت های خودرا مطابق با نیاز مشتریان خود طراحی می کند و بهترین پنل کنترل پنل ممکن برای کسب و کار شمارا در اختیارتان قرار می دهد.

باید در نظر داشت که بیشتر کاربران اینترنت به دنبال سریع ترین راه برای دسترسی به نیاز های خود هستند و از گشتن به دنبال مطالب در وب سایت ها دوری می کنند , پس باید در طراحی سایت تخفیف این نکته را در نظر بگیریم که با ایجاد گروه و زیرگروه های مناسب و برنامه ریزی شده و ایجاد بخش جستوجو ی سریع کاربران خودرا در کوتاه ترین زمان به مقصودشان برسانیم و با قرار دادن تخفیف های مهم در قسمت هایی از وب سایت که بیشتر در دید است بازدید کنندگان را برای خرید کالای بیشتر تحریک کنیم.
اولین صفحه بعد از باز کردن هر وب سایتی صفحه اصلی آن وب سایت است. بنابر این در طراحی سایت تخفیف صفحه اصلی نقش مهمی را ایفا می کند و ما آن را به گونه ای طراحی خواهیم کرد که علاوه بر سرعت بالای لود شدن صفحه زیبایی ظاهری آن نیز جذب کننده ی افراد بیشتری باشد.

همچنین بهتر است بدانید طراحی وب سایت فروشگاهی شرکت موز وب نیز دارای بخش تخفیف ها که در طراحی سایت تخفیف وجود دارد و کوپن ها نیز می باشد و شما با سفارش یک وب سایت فروشگاهی می توانید این بخش را نیز داشته باشید.

 

 

  • برای داشتن یک وب سایت قدرتمند بهتر است در طراحی سایت تخفیف بخش های زیر را اضافه کنید :
  • گروه بندی کردن کالاها بر اساس فاکتور های مختلف
  • بخش فیلتر برای جستجوی راحت تر کالاها
  • طبقه بندی کردن کاربران و ارایه تخفیف های ویژه
  • بخش استراک گذاری تخفیف برای اشتراک گذاری بین دوستان
  • بخش ارایه تخفیف برای خرید های بعدی در خرید هایی با قیمت بالا

 

طراحی وب سایت تخفیف – بخش های تخصصی :

ارایه تخفیف های مختلف :

طبق چیز های بیان شده درباره طراحی وب سایت تخفیف , می توان گفت دو ستون اصلی این نوع وب سایت ها کالا و تخفیف است و حتما باید این نوع وب سایت ها دارای کالاهای زیاد همراه با تخفیف های متنوع باشند.

بخش ارسال نظر :

وجود نظر بازدید کنندگان و مهمتر از آن خریداران می تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند تا ضعف های وب سایت خود را بپوشانید و سرویس های جدیدی را به آن اضافه کنید. از طرف دیگر علامت گزاری نظرات کاربرانی که آن کالا را خریداری کرده اند م یتواند به افراد دیگر در خرید آن کالا کمک بسیار زیادی را بکند و باعث اعتماد افراد به وب سایت شما شود.

بخش امتیاز ها:

در این بخش با نظرگیری از کاربران برای ه رمحصول می توانید متوجه شوید که در آینده ای نزدیک کدام کالاهای شما فروش می رود و کدام کالاها مورد پسند کاربران نیست. این اطلاعات به شما کمک می کند تا در انتخاب کردن میزان تخفیف ها انتخاب هوشمندانه تر یداشته باشید.

دسته بندی استان ها:

طبیعتا کاربران وب سایت شما از تمام استان های ایران خواهند بود بنا بر این با دسته بند یاستان ها به کاربران خود کمک کنید تا سریعتر و راحت تر کالای مورد نظرشان را پیدا کنند.

دسته بندی کاربران:

شما می توانید به کاربران خود اجازه ی عضویت در سایت را بدهبد و آن هارا به گروه های مختلفی دسته بندی کنید. برای مثال با گرفتن حق عضویت از کاربران آن هارا به گروه کاربران ویژه اضافه کنید و به آن ها تخفیف های ویژه ای را نمایش دهید که کاربران عادی قادر به مشاهده ی آن نیستند. اینگونه می توانید از وب سایت خود در آمد جداگانه ای نیز داشته باشید.

درگاه پرداخت:

با داشتن یک درگاه پرداخت معتبر م یتوانید به کاربران خود این قابلیت را بدهید تا به صورت آنلاین و بعد از ثبت سفارش , پرداخت خودرا نیز انجام بدهند.

 

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت تخفیف

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت تخفیف

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت تخفیف

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت تخفیف

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.