طراحی سایت کارخانهطراحی سایت کارخانه, نمایش نمایندگی فروش محصولات : برای شناخته شدن هر چه بیشتر و بهتر نمایندگی های کارخانه این صفحه را در وب سایت کارخانه خود ایجاد کنید. در واقع طراحی وب سایت کارخانه برگ برنده ای خواهد بود تا کسب و کارتان رونق بیشتری بگیرد. این مسئله از این جهت حائز اهمیت است که نمایندگی ها در صورتی که در وب سایت شما حضور داشته باشند نقطه قوتی برای آن ها و در کل برای شما ست.

نقش ارائه گواهینامه ها و مدارک در بخش طراحی سایت کارخانه : برای نمایش گواهینامه ها و مجوزهای معتبر کسب و کارتان می توانید از این بخش استفاده کنید. این صفحه در ایجاد اعتماد و اعتبار بین کاربر تاثیرگذار و سبب افرایش مشتری و رونق کسب و کار شما است.

نقش صفحه ارتباط با مشتریان در طراحی سایت کارخانه : ایجاد صفحه ای با مشخصاتی مشابه  از مشریان در تمام وب سایت ها حیاتی است. برای ارتباط بهتر ما می توانیم یک فرم برای مشتریان طراحی و سپس آن ها را بر اساس بخش های مختلف طبقه بندی کنیم. بر این اساس هر مشتری می تواند با بخش مربوط ارتباط برقرار کند, ایجاد این صفحه از وب سایت را فراموش نکنید.

طراحی سایت کارخانه, سازمان های تابعه کارخانه : صفحه ای با این مشخصات در وب سایت کارخانه می تواند دید بازتری پیرامون  شرکت و کارخانه را به بازدید کننده وب سایت بدهد. ما می توانیم تصاویر شرکت ها و سازمان های مرتبط را به همراه مکان فیزیکی و نحوه فعالیت آن ها به کمک نقشه گوگل در وب سایت کارخانه قرار دهیم. این صفحه را حتما در سایت خود داشته باشید.

طراحی سایت کارخانه, بازدیدهای وب سایت: این امکان وجود دارد که بازدیدهای هر کاربر را به صورت خلاصه وار برای او گزارش و به وی ارائه کنید. این گونه مشتریان متوجه خواهند شد که شرکت شما یک شرکت حرفه ای است و می تواند باعث معامله بین دو طرف گردد. به منظور ایجاد و پیاده سازی این صفحه می توانیم از گالری عکس ها نیز استفاده نماییم.

طراحی سایت کارخانه, افتخارات سازمان و مدارج : این صفحه نیز چون صفحه گواهینامه کمک خواهد کرد تا کاربرانتان بیشتر به شما اعتماد کنند و حرفه ای گری شما در کسب و کارتان را به معنای واقع درک کنند. این صفحه را فراموش نکنید.با نمایش مشخصات سازمان خود در وب سایت کاربران را تبدیل به مشتری کنید. در طراحی وب سایت کارخانه شما از جدیدترین متدها استفاده خواهیم کرد.