مرحله به مرحله طراحی سایت

راهنمای گام به گام

کسب بهترین رتبه در یک رشته تخصصی، نیاز به زمان زیادی دارد. موز وب یکی از بهترین رهبران در حوزه طراحی سایت و برندینگ است و برای حفظ این جایگاه خط مشی هایی را برای همه قسمت های شرکت تعریف کرده است و به آن ها عمل میکند.

پرسش نامه و مشاوره


این مرحله برای جمع آوری اطلاعات لازم درباره نیازهای اساس وب سایت شما است. به این منظور، ما لیستی از سوال ها را برای شما آماده کرده ایم تا شما را بهتر بشناسیم و نیازهایتان را درک کنیم. همچنین شما از بین قالب های پیش فرض، قالب مورد نظرتان را انتخاب می کنید. این کار به تیم متخصص ما این امکان را می دهد که در ذهن خود یک چشم انداز بسازند و یک برنامه جامع برای اجرای قسمت های مختلف سایتتان آماده کنند.

سفارشی سازی قالب اصلی و ظاهر سایت


پرسش نامه و مشاوره، به ما کمک می کند تا ایده ای درباره نیازهای پروژه شما به دست آوریم. در این مرحله سفارشی سازی قالب ابتدایی صورت می گیرد. این مرحله از بازبینی، تغییرات و تاییدیه تشکیل شده است که در نهایت قالب سایت را به مرحله نهایی می رساند.

تایید قالب


در این مرحله شما رضایت خود از قالب سایت را اعلام می کنید و به ما یک چراغ سبز نشان می دهید که کارمان را ادامه دهیم و به مرحله بعد برویم.

برنامه نویسی سایت


پس از دریافت تاییدیه و نهایی کردن قالب، سایت را برای مرحله برنامه نویسی آماده می کنیم. این مرحله شامل موارد زیر می شود:

  • ساخت تصاویر گرافیکی اختصاصی
  • طراحی رابط کاربری صفحات دیگر
  • آماده سازی بخش فروشگاه سایت، در صورت نیاز
  • آماده کردن اسکریپت ها و منطق سایت بر اساس ویژگی های منحصر به فرد هر پروژه

برای اینکه شما هم از روند برنامه نویسی سایت مطلع باشید، تمام کارهایی که انجام می دهیم را روی سرورهای خودمان آپلود می کنیم و آدرس آن صفحه را در اختیار شما قرار می دهیم. با این کار شما به راحتی می توانید روند کار را ببینید و اصلاحات خود را به ما اطلاع دهید. از آن جایی که در زمینه طراحی سایت، شرکتی با تجربه هستیم، ارزش زمان شما را می دانیم و در همین راستا، تمام تلاش خود را می کنیم تا سرعت برنامه نویسی را افزایش دهیم.

تست و ارزیابی


زمانی که فرایندهای طراحی قالب و برنامه نویسی تمام شد، سایتتان را به صورت آزمایشی بر روی سرورهایمان بارگذاری می کنیم. در این مرحله شما می توانید تمام قسمت های سایتتان را مشاهده و تست کنید. ما به نظرات شما احترام می گذاریم و آن ها را بر روی سایتتان اعمال می کنیم.

تکمیل پروژه


بعد از موفقیت آمیز بودن ارزیابی های انجام شده، کنترل پنل مدیریتی سایت در اختیار شما قرار می گیرد. همچنیم یک فرم نظرسنجی را به شما ارائه می دهیم از تجربه خود از کار با موز وب توضیح دهید. به عنوان یک شرکت طراحی سایت در تهران، نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است. در واقع چیزی ارزشمندتر از نظر شما نیست.

برنامه زمانی


موز وب به وقت شناسی اهمیت می دهد و آن را یکی از اصول اساسی کار خود قرار داده است. ما متعهدیم که پروژه را در زمان تعیین شده به پایان می رسانیم. قبل از شروع پروژه اصلی، ما یک برنامه گام به گام برای هر پروژه آماده می کنیم. با این کار به شما اطمینان می دهیم که پروژه ای با کیفیت عالی و مقیاس پذیر خواهید داشت. همچنین تضمین می کند که پروژه شما در زمان تعیین شده به پایان می رسد و تحویل داده می شود.

روش پرداخت


ما 60% از کل مبلغ تعیین شده برای پروژه را به عنوان پیش پرداخت، قبل از شروع کار دریافت می کنیم. پرداخت نهایی، بعد از کامل شدن پروژه و پیش از تحویل کار، صورت می گیرد.

پشتیبانی


کیفیت طراحی و کار موز وب، کاملا تضمین شده است. با این حال ما 12 ماه پشتیبانی فنی برای بر طرف کردن خطاها و مشکلات سایت در نظر می گیریم. این پشتیبانی یک ساله کاملا رایگان است.