طراحی سایت آتلیه عکاسی

امروزه با وجود انواع گوناگون شبکه اجتماعی , هنرمندان می توانند به راحتی آثار هنری خود را به اشتراک بگذارند و افراد دیگر نیز می توانند آن ها را مشاهده کنند و نظر خود را درباره آن بیان کنند.

حال اگر می خواهید در بین رقیبان خود حرفی برای گفتن داشته باشید و از آن ها پیشی بگیرید , داشتن یک وب سایت برای کسب و کارتان می تواند کمک بسیاری به شما بکند تا از رقیبان خود پیشی بگیرید. شرکت طراحی سایت موز وب با پیشنهاد طراحی سایت آتلیه به شما کمک می کند تا روند رشد سریعتری را داشته باشید.

همانگونه که تمام افراد یک رزومه کاری دارند رزومه کاری یک آتلیه عکاسی نمونه عکس هایی است که در آن آتلیه گرفته شده است پس حتما بک بخش مربوط به نمونه کارهای شما در وب سایت شما قرار دارد که کاربر در آن میتواند عکس ها را به صورت دسته بندی شده مشاهده کند و توضیحات شما را در باره آن عکس بخواند. این عمل موجب اعتماد بیشتر کاربران به شما خواهد شد. وجود یک اسلایدر برای نمایش بهترین عکس های شما به همراه افکت های ویژه در صفحه اول وب سایتتان امری بسیار تاثیر گذار است و مانند ویترین آتلیه شما خواهد بود.

از آنجایی که تعرفه ها و قیمت ها یکی از مهمترین فاکتور های انتخاب شما هستند بهتر است بخشی مربوط به لیست قیمت ها در وب سایت شما وجود داشته باشد تا کاربرانتان بتوانند از قبل قیمت تمام شده سفارش خود را بدانند و حتی می توانید با تعیین تخفیف برای مشتریان ویژه آن ها را به آتلیه خود دعوت کنید.

شما با نمایش مدارک و تقدیر نامه های خود می توانید اعتبار آتلیه خود را در بین مشتریان افزایش دهید و این عمل باعث جذب مشتری های بیشتری نیز می شود ، پس حتما بخشی را برای نمایش این مدارک به بهترین شیوه موجود برای شما طراحی خواهیم کرد.

اگر وب سایت شما به میزان قابل قبولی بازدید روزانه ندارد , می توان نتیجه گرفت که مشتریان زیادی نیز نخواهید داشت. ما برای رفع این مشکل وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی می کنیم تا به کمک تکنیک های مختلف سئو وب سایت شما را در صفحه اول جستجو ها قرار دهیم که با این کار بازدید روزانه وب سایت شما افزایش چشم گیری خواهد داشت و این موضوع به شما نوید جذب مشتریان بیشتر را می دهد.

یکی ار مهمترین و جذابترین بخش هایی که برای طراحی سایت آتلیه شما در نظر گرفته شده است که می تواند بزرگترین نقطه قوت طراحی سایت شما محصوب شود بخش رزرو آنلاین است که به کمک این بخش مشتریان شما می توانند در خواست هایشان را ثبت کنند و به صورت خودکار به آن ها وقت حضور داده شود و برای آن ها رسید چاپی نیز صادر شود. وجود این بخش با جلوگیری از تداخل میان حضور مشتریان و ارایه گزارش کامل از لیست حضور به شما , آتلیه شما را به یک آتلیه محبوب مبدل خواهد کرد.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت آتلیه عکاسی

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت آتلیه عکاسی

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت آتلیه عکاسی

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت آتلیه عکاسی و فیلم برداری مجالس – امکانات تخصصی

هر طراحی سایت آتلیه با تعدادی امکانات تخصصی و رایج طراحی می شود. در زیر تعدادی از این امکانات معرفی شده اند.

این را اضافه کنیم که کاربران همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر جا که این اطلاعات بیشتر باشد جذب آنجا می شوند پس اطلاعات وب سایت خود را در هر زمینه ای مخصوصا این زمینه بالا ببرید.
حال به خدماتی که به طور معمول در یک طراحی سایت آتلیه ارائه می شود اشاره می کنیم:

نمایش بروشور به صورت آنلاین:

برای شروع معرفی خود می توانید با طراحی این صفحه نمونه کارها و خدمات خود را به صورت بروشور طراحی کرده تا کاربران بتوانند آن ها را ببینند. با طراحی این صفحه کاربران قادر به اشتراک گذاری و همچنین دانلود و یا چاپ مستقیم بروشور های شما نیز هستند. شما قادر هستید تا هر چیزی که نیاز دارید مانند بخشی از گالری تصاویر خود را در این فابل ها بگنجانید تا با انتشار آن بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

گالری تصاویر :

در این صفحه شما قادر هستید تا عکس های مورد علاقه خود را به صورت گروه بندی شده و یا جداگانه دسته بندی کنید و آن ها را با زیباترین افکت های حرکتی به کاربران خود نمایش دهید تا آن ها هرچه بیشتر با آثار هنری شما آشنا شوند. همچنین می توانید توصیح کوتاهی درباره تصاویر نیز در کنار آن ها قرار دهید.

فیلم برداری و عکاسی مجالس:

در این صفحه مشتریان شما قادر هستند تا نوع مجلس مورد نظر و همچنین انواعی از سرویس های مورد نیازشان را انتخاب کنند , در پایان می توانند یک پیش فاکتور با قیمتی نسبی دریافت کنند تا در صورت رضایت برای عقد قرارداد و دریافت قیمت نهایی به صورت حضوری با شما مشورت کنند. وجود این صفحه در طراحی وب سایت آتلیه شما موجب افزایش محبوبیت شما خواهد شد.

رزرو آنلاین:

با طراحی این صفحه , مشتریان شما قادر خواهند بود تا طبق لیست تعیین شده توسط شما به صورت کاملا خودکار زمانی را برای مراجعه به آتلیهه شما تعیین کنند و شما نیز قادر هستید تا لیستی از وقت های رزرو شده را دریافت کنید.

لیست قیمت ها:

شما میتوانید یک صفحه را برای نمایش قیمت های خدمات خود طراحی کنید تا مشتریان شما قبل از مراجعه به شما بتوانند حدود قیمت نهایی سفارش خود را حساب کنند. تجربه شرکت موز وب نشان داده است که وجود این صفحه در وب سایت شما موجب افزایش اعتبار شما خواهد شد.

مطالب دانستنی و مقالات:

هنرمندان طبق تجربیات خود به نکات مهمی در هنر دست پیدا می کنند که دانستن این مطالب برای علاقه مندان به آن رشته هنری بسیار جالب خواهد بود. وجود بخشی در وب سایت شما برای به اشتراک گذاری مطالب آموزنده قطعا موجب افزایش بازدید روزانه شما خواهد شد و این امر در انتها به بهبود سئو سایت شما کمک بسیاری خواهد کرد.

مجوز ها:

وجود یک صفحه در وب سایت شما برای به نمایش گذاشتن مجوز ها, تقدیر نامه ها و … موجب افزایش اعتماد مشتریان شما خواهد شد. و در نهایت این صفحه می تواند تعداد مشتریان شما را افزایش دهد.

انواع عکاسی:

پیشنهاد ما این است که این صفحه را حتما در وب سایت خود قرار دهید تا بتوانید یک وب سایت کاملا موفق داشته باشید.

همانطور که هنر عکاسی دارای بخش های مختلفی مانند عکاسی طبیعت , عکاسی صنعتی , عکاسی ورزشی و… است. شما نیز باید یک صفحه در وب سایت خود داشته باشید تا تمام این نوع عکاسی ها را در خود جای دهد.

از آنجایی که قیمت و لوازم مود نیاز برای این نوع عکاسی ها با یکدیگر متفاوت است پس بهتر است بخشی برای معرفی انواع عکاسی در نظر بگیرید. با یک دسته بندی دقیق و برنامه ریزی شده کاربران به راحتی میتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را از وب سایت شما پیدا کنند. اولین کمک این بخش به شما , افزایش یازدید های روزانه شما خواهد بود که پس از مدتی این افزایش بازدید موجب شناخته شدن شما و افزایش مشتریان شما خواهد شد.

افزایش بازدید همچنین می تواند به شما این اجازه را بدهد تا با دریافت هزینه ای مشخص تبلیغات نیز در وب سایت خود قرار دهید تا درآمد دیگری نیز داشته باشید.

در نهایت با افزایش آگاهی های تان در مورد شرکت موز وب شاید تمایل داشته باشید تا پیش فاکتور را نیز تهیه  کنید. در واقع در این بخش مشخص می شود که چه خدماتی را می خواهید داشته باشید و حدود هزینه شما چقدر خواهد شد. علاوه بر این  در صورت داشتن سوال با اطلاعات تماسی ارتباط برقرار کرده  و یا از طریق صفحه مشاوره به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما به همراه شما خواهیم بود.

ما در Aternity Web بیش از 17 سال تجربه و دانش کسب کردیم و صفحه ی سوالات متداول را ایجاد کردیم و به بسیاری از سوالات که در طول راه خواندیم پاسخ دادیم
“موضوع وبسایت”برای من کاملا چیز جدیدی است.فرایند کار وبسایت چگونه است؟
نگران نباشید،مابه همین دلیل اینجا هستیم شما می توانید در مورد فرآیند کار وبسایت دربخش های مختلف هرزمان که خواستید از ما کمک بگیریدو هرچیز که خواستید یاد بگیرید.
وبسایتEternityچه زمانی ساخته شده است؟
وبسایتEternityدر سال 2000 توسط رئیس جمهور مایکل تاسیس شد.شما می توانید دراین مورد درصفحه ما بیشتر بخوانید.
هزینه ساخت وب سایت چقدر است؟
هزینه یک وب سایت بسته به عوامل مختلف مثل هزینه های یک خانه ممکن است متفاوت باشد.اگر چه قیمت پروژه های وب سایت ما معمولا از 5000 دلاربرای سایت های تجاری پایه شروع می شود و بسته به نیازهای شما قیمت ان بالاتر میرود.
فرایند پرداخت چگونه انجام مشود؟
پرداخت با یک بیعانه ی50٪ آغاز می شود.بعد از طراحی وقبل از اینکه برنامه نویسی را شروع کنیم، 25٪ دیگر را میگیریم وهنگامی که سایت را تکمیل و به اتمام رساندیم،باید 25٪ نهایی را بپردازید سپس وب سایت شما برای راه اندازی اماده است.
با چه نوع وبسایت هایی کار میکنید؟
ما در زمینه بسیاری از صنایع تجاری با طیف وسیعی ازانواع شرکت ها(شرکت های تازه تاسیس و کوچک،شرکت های بزرگ،غیرانتفاعی، B2B، B2C و بیشتر) کار می کنیم(تکنولوژی، غذا، پوشاک، بهداشت + زیبایی، اردوگاه ها،گردشگری، امور مالی،هنری،تجارت مشروع و بیشتر.)
سالهای زیادی،به شرکت ها کمک کردیم تا خدمات مشتریان را بهبود بخشند، محصولات خود را به بازار عرضه کنند و مشتری جذب کنند.تیم ما زمان زیادی صرف میکند تا صنعت، سازمان، و رقبای شما رابشناسدواطمینان حاصل کند که سایت شما تمام اهدافتان را پشتیبانی می کند.
چه مدت طول می کشد تا یک وب سایت ساخته شود؟

آیا با سیستم عامل های دیگر مثلWordpress،joomla،drupalکار می کنید؟
نه. ما به طور انحصاری یک شرکتMODX CMS هستیم. در 10 سال گذشته یک پلت فرم،را انتخاب کرده و ساختیم مادر کاربا MODX متخصص شده ایم و می توانیم راه های خوبی برای انجام سفارشات مشتریان خودپیداکنیم.
آیا می توانید به من برای به روز رسانی وب سایتم که توسط شرکت اینترنتی دیگری ساخته شده است کمک کنید؟
نه ما فقط وبسایت هایی را پشتیبانی میکنیم که کاملا توسط خودمان ساخته شده باشد.سیاست ما این است که 100٪ پشت چیزی که ساخته ایم بایستیم. مسائلی مربوط به مسئولیت برنامه نویسان وجود دارد که باید از انها مطلع باشید
آیا می توانید برای نوشتن محتوی وب سایتم بمن کمک کنید؟
بله کار ماشامل کپی کردن،نوشتن و ویرایش هم است.همچنین Sitemap شما رامیسازیم و به ایجاد پایگاه پایه وب سایت شما در مراحل برنامه ریزی کمک می کنیم.
آیا می توانید برای وبسایتم یک منبع عکس پیداکنید؟
بله ما به شمادرپیداکردن منبع عکس از سایت هایی مانند www.crestock.com و www.istock.com کمک می کنیم.همچنین عکاسان و فیلم سازانی داریم که میتوانند برای وبسایت شما عکس و فیلم سفارشی بسازند.

آیاوبسایتم بطور کامل در اختیارم قرار میگیرد؟ بله همه چیزهایی که ما ساختیم 100٪در اختیار شما خواهد بود. اکثر مشتریان ماسایت خودرا برای میزبانی به ما میسپارند.اما اگر به هر دلیلی تصمیم بگیرید که سایت خود را به سرویس میزبانی دیگر بفرستید و شرکت دیگری را برای سرویس سایت خود انتخاب کنیدد،ما با خوشحالی به شمااین امکان رامی دهیم تا انتقال را به آسانی انجام دهید. وب سایت متعلق به شماست و حق دارید هرطور که میخواهید انرا اداره کنید.
با نام چیست؟
مؤسس، مایک، Eternity وب رادر اتاق خوابگاه خود در کالج Champlain در سال 2000راه اندازی کرد. مایک معتقد است که نه تنهایک وب سایت ساخته بلکه راوابطی را ایجاد کرده و سپس بعضی از آن ها را به تصویر می کشد.او رتبه ی برتر و برنده جایزه SBA است، او برای انجام پروژه ها مشتاق است و همیشه دوست دارد رهبر و پیشرو در ساخت هر چیزی باشد.

حدود 120 روز طول میکشد تا وبسایتهای استاندارد ماساخته شوندوساخت وب سایتهای فروشگاهی ما (فروشگاه آنلاین) حدود 160 روز زمان میبرد.این زمان براساس پروژه متغییر خواهد بود.
چه کسی در طول پروژه با من کار خواهد کرد؟ این یک سوال کلی است که باید از هر شرکت طراحی و توسعه وب مورد نظر خود بپرسید. بسیاری از شرکت ها با کارفرمایان یا کارورزان کار می کنند.برخی از شرکتها به مشتریانی که میخواهند به طور مستقیم با طراحان و برنامه نویسان خودارتباط برقرار کنند، دسترسی کمتری دارند یا دسترسی ندارند.مشتریان ما به طور مستقیم با طراحان درارتباط اند.همه ی اینها به نیازهای پروژه شما و مرحله ی پروژه یتان بستگی دارد.
وب سایت های شما را بر روی کدام پلتفرم میسازیم؟
ما تمام وب سایت های خود را در پلت فرم سیستم مدیریت محتوا (CMS) منبع باز با نام MODX می سازیم.