طراحی پس از نمایش پورتال عضویت در سالن بدنسازی که در حال کار بر روی آن هستیم،با جزئیات یک پروژه جالب دیگر که تیم ما را کنار هم نگه داشته بیرون آمده ایم.وبسایت FATbit در حال حاضر در حال طراحی و توسعه وب سایت بازی های ویدئویی اجاره و خرید آنلاین “GoGames” است که شبیه به پورتال هایی مانند www.GameFly.com ، www.Gamerang.com و www.Redbox.com است.
این وب سایت دقیقا یک اسکریپت کلون GameFly نیست بلکه یک مدل تجاری مشابه است.بسیاری از وب سایت ها و پورتال های دیگر وجود دارند که برای فعالیت به یک بستر وب مشابه نیاز دارند.فیلم یا کتابهایی که وب سایت های کرایه ای برخی از آنها را دارند.
هنگامی که FATbit Technologies وارد این پروژه شد،از طراحی و ویژگی های لازم آگاه نبود،تحقیقات لازم در مورد طراحی و الزامات فنی توسط تیم ما انجام شد.
در این مقاله جزئیات آنچه که قول داده ایم به مشتری خود تحویل دهیم آورده شده است. طراحی وب سایت و تجربه کاربر
طراحی وب سایت GoGames و تجربه کاربر پس از تحقیقات گسترده در مورد نیازهای کاربر،رفتار مرور و مطالعه سایر پورتال های بازی و اجاره آنلاین انجام شد.تجربه ی ما در زمینه طراحی پورتال بازی های آنلاین مانند www.eSportsMoodle.com کمک زیادی به ما کرد.معماری اطلاعات و پیمایش اطلاعات وب سایت ساده شده است تا حتی بازدید کنندگان برای اولین بار بتوانند به راحتی وب سایت را مرور کنند.
طرح و طراحی کل وب سایت کار پر زحمتی است و هدف ان این بود که مخاطب جوان خود را جذب کند.این وبسایت ظاهراً به گونه ای برنامه ریزی شده است که می تواند در هنگام رقابت با پورتال های خدمات اجاره ای بازی های مشابه مانند GameFly ، Gamerang و Redport موفق شود و بتواند هویت منحصر به فردی ایجاد کند.
عنوان وب سایت توصیفی،جذاب است و به وضوح گزاره ارزش اولیه وب سایت را برجسته می کند.بازدید کننده با یک نگاه سریع میفهمد که این سکو از بازدیدکنندگانی که مایل به خرید یا اجاره بازی هستند دعوت می کند.یک گزینه ی CTA،بازدید کنندگان را به گزینه ثبت نام سوق می دهد.همه کنسول های بازی از طریق آرم های خود در صفحه اصلی مشخص شده اند تا بازدید کننده فوراً بداند که باید چه کاری انجام دهد و به چه چیزی میرسد.
نمایش بازی ها در زیر دسته هایی مانند نسخه جدید،اجاره 5بازی برتر و به زودی… یک بازدید کننده را تشویق میکند تا سایت را بیشتر مرور کند و به انچه وبسایت ارائه کرده علاقمند شود.گزینه ای برای مرور بازی ها با جستجوی کلمات کلیدی به طور مستقیم یا از طریق جستجوی پیشرفته برای:کنسول های بازی، دسته ها ، رتبه بندی کاربر ، در دسترس بودن و غیره وجود دارد.
بخش متمایز “How GoGames Works” برای صفحه اصلی برنامه ریزی شده است تا بازدید کننده جدید بداند چگونه می تواند به راحتی از طریق این پلتفرم یک بازی را اجاره کنند.یک صفحه داخلی هم به این مورد اختصاص داده شده که در آن کل مراحل بصورت گرافیکی توضیح داده شده است.
کلیه خدمات منحصر به فرد ارائه شده از طریق وب سایت کاملاً واضح و روشن توضیح داده شده است به طوری که بازدید کننده می داند چه چیزی را پرداخت می کند و در ازای آن چه چیزی دریافت میکند. به عنوان مثال،”بازگشت سریع” یک ویژگی غیر معمول است که در این صفحه خیلی خوب توضیح داده می شود.
لیست ویژگی ها و مشخصات فنی
این وب سایت خرید و اجاره بازی آنلاین تمام ویژگی هایی که برای تولید آنلاین فروش لازم است را داراست.هر ویژگی با توجه به نیازهای کاربران و پس از مطالعه وب سایت های مشابه شرکت،برنامه ریزی و اجرا شده است.
هر کاربر در وب سایت می تواند بر اساس اولویت شخصی خود،بازی های موجود برای خرید یا اجاره را مشاهده کند.
کاربران جدید می توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند،جزئیات حساب کاربری خود را مرور کنند و مشخصات شخصی خود را هز زمان که خواستند به روز کنند.
کاربران عضو شده می توانند بازی را با قیمت معمولی یا قیمت عضو اجاره بگیرند یا بخرند (قیمت تخفیف برای اعضا درنظر گرفته میشود).
کاربران عضو شده گزینه انتخاب عضویت در اجاره و مدیریت اشتراک عضویت خود را دارند. آنها می توانند اشتراک فعلی خود را به همراه تمام معاملات تجدید مشاهده کنند.
کاربران به راحتی می توانند صف کرایه بازی ها، درصد در دسترس بودن بازی ها و اولویت رزرو بازی ها را در صف بازی های خود مدیریت کنند. هر کاربر بسته به فعالیت های خود در سایت امتیازهایی رادریافت میکند.آنها بسته به امتیازاتی که جمع کرده اند،در رتبه بندی و امتیازات ویژه ای قرار می گیرند.
کاربران،در داشبورد می توانند کلیه بازی های اجاره ای و بازی هایی که اخیراً ارسال شده را مشاهده کنند.
آنها می توانند تاریخ خرید و امتیاز مربوطه را بدست آورند.
همچنین کاربران می توانند آدرس پستی خود را ذخیره کنند تا روند پرداخت سریعتر و راحت تر انجام شود.
کنترل مدیریت
چنین سیستم عامل هایی نیاز به مدیریت قوی دارند و سرپرست بایدبتواند کاربران،مدیریت موجودی،فروش،حمل و نقل و … را پیگیری کند.
اگر به دنبال فایل مشابه GameFly هستید،این ویژگی ها می توانند در مدیریت و بهبود فروش آنلاین در صورت فعال بودن کمک کنند.برای تصمیم گیری آگاهانه تر حساب های مدیریت چندگانه را می توان با امتیازات مختلف برای هر سرپرست ایجاد کرد.
مدیر قابلیت مشاهده همه اعضا،برنامه های اشتراک و تمدید آنها را دارد،همچنین حق دارد برنامه های عضویت را لغو ومجددا فعال کند.
مدیر می تواند گزارش ها و آمارهای گسترده سایت را در مورد فروش،کلمات کلیدی جستجو شده،داده های کاربر و غیره مشاهده کند.همچنین می تواند در هر زمان از بانک اطلاعات پشتیبان تهیه و بازیابی کند و دسته بندی های بازی ها را فعال یا غیرفعال کند.
مدیر به راحتی می تواند تخفیف های فصلی، “قیمت برای اعضا” و “نگه داشتن” را برای مشترکان تعیین کند.
او می تواند بازی ها را در گروه “بازی های آینده” تنظیم کند که برای اجاره / خرید در تاریخ انتشار مشخص شده فعال شوند.
سرپرست گزینه مشاهده و ویرایش Orders و انتظار وبازی های Queue را دارد.
او می تواند کشورهایی که خدمت کرده اند، مناطق مالیاتی،حمل و نقل و غیره را از طریق صفحه مدیریت،مدیریت کند.
او می تواند بازی های برجسته و بازی های مرتبط را اضافه کند،دسته های سفارشی شده بیشتر، صفحات محصول،توضیحات،تصاویر و غیره را از طریق CMS اضافه کند.
نظرات ارسال شده برای بازی ها ابتدا باید توسط مدیر تأیید شوند تا از ارسال نامه های ناخواسته در قسمت بررسی جلوگیری شود.
برنامه پس زمینه برای طبقه بندی و مدیریت مشتریان مشترک در گروه های مشتری برنامه ریزی شده و سپس هر گروه بسته به نوع خرید خود می توانند متفاوت عمل کنند.همچنین مدیر گزینه صادرات Customer CSV و چاپ / بارگیری سفارشات فاکتور را نیز دارد.
تعامل کاربر
هر پورتال ساخته شده برای وب 2.0 نیاز به تعامل دارد و فقط اطلاعات نمایش داده نمی شود.این باید کاربر را درگیر خود کند و بازدیدکنندگان به سرعت بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.اگر هر بستر خدمات ویدیویی برای خرید و اجاره بازی های ویدیویی بخواهد مشارکت و فروش کاربر خود را بهبود ببخشد،باید یک سیستم بررسی یا انجمن بحث و گفتگو را در خود جای دهد که افراد بتوانند نظرات خود را به اشتراک بگذارند.ما سعی کردیم همین کار را با ادغام یک سیستم بررسی و رتبه بندی در وب سایت اجاره بازی های آنلاین انجام دهیم.
اگر می خواهید کاری مشابه را شروع کنید،می توانید نظرات را از دیگر وب سایت های مربوط برداشته و وارد کنید.www.TargetTicket.com و www.Vudu.com،وب سایتهای اجاره فیلم های معروف،بررسی های فیلم را از www.RottenTomatoes.com وارد می کنند.
رتبه بندی سئو
اگر یک وب سایت رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مربوطه داشته باشد، یک منبع قابل اعتماد برای تکرار ترافیک برای وب سایت ایجاد می کند.تعدادی از طراحان آماتور، وب سایتهایی را برنامه ریزی می کنند که به نظر خوب می رسد اما برای دریافت رتبه بندی گوگل ناکام هستند،زیرا فاقد تخصص یک تیم سئو هستند.سرپرست چنین وب سایت هایی چاره ای جز پرداخت هزینه برای هر بازدید کننده ای که وب سایت دریافت می کند یا استخدام تیمی از کارشناسان SEO که خطاهای توسعه دهنده را اصلاح کنند،ندارد.این وب سایت از یک ساختار URL برای SEO پشتیبانی می کند زیرا این وب سایت توسط یک سفارشی SEO CMS که در پس زمینه ایجاد شده، پشتیبانی می کند.
همه بازی ها باید در دسته بندی های خاص،توصیفی و کلمات کلیدی مثل اکشن،ماجراجویی،ورزشی،شبیه سازی،نقش آفرینی و غیره قرار بگیرند.اینکار باعث می شود تعداد کاربران افزایش پیداکند و سئو بهبود یابد.
برای اینکه رتبه بندی بازی های برجسته در موتورهای جستجو بهتر باشد،لازم است که در صفحات مربوطه اطلاعات کافی در مورد بازی ها قرار دهید.
از این رو مدیر وب سایت باید توضیحات و تصاویر مربوطه را به هر صفحه زیر هربازی اضافه کند،این کار باعث می شود که سیستم عامل به بازار عرضه شود.همه این محتوا را می توان در زمان درست توسط مدیر از طریق CMS برای استفاده اضافه و اصلاح کرد.
برای اینکه بازدید کننده زمان زیادی در سایت بماند و احتمال فروش افزایش یابد،می توانید تمام صفحات را به راحتی داخل صفحه ی اصلی لینک کنید.افزودن گزینه هایی مانند مشاهده بازی های مشابه،خواندن نظرات و غیره یک صفحه را به صفحه دیگر لینک کنید.همچنین میزان خروج وب سایت را به طور کلی کاهش می دهد.
رسانه های اجتماعی
ساختن وبسایت بدون ادغام آن با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک،توییتر،یوتیوب و غیره باعث می شود این وب سایت به عنوان یک نهاد مستقل عمل کند.درعوض اگر به شبکه های رسانه های اجتماعی متصل باشد،به این بستر کمک می کند تا جامعه ای پیرامون گزاره اصلی خود ایجاد کند.برای تبدیل کردن این پورتال خدمات اجاره ای بازی ها به یک پایگاه کاربری گسترده تر،کارشناسان طراحی و توسعه FATbit وب سایت را به تمام سیستم عامل های مربوط به رسانه های اجتماعی وصل کرده اند.
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
برای ایجاد انگیزه در کاربران برای به اشتراک گذاشتن جزئیات مربوط به بازی های جدید یا کسانی که مایل به خرید / اجاره هستند،کاری کنید تا هر بار که کاربران محتوای وب سایت را به اشتراک می گذارند،امتیازها و پاداش هایی دریافت کنند.
پشتیبانی موبایل
برای گسترش دسترسی وب سایت به کاربران موبایل،کل طراحی و محتوای وب سایت بهینه شده تا در دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه عملکرد خوبی داشته باشد.یک وب سایت پاسخگو (با استفاده از HTML5 و CSS3 طراحی شده است) تضمین می کند که یک وب سایت دارای تجربه کاربری برتر در همه ی دستگاه های تلفن همراه باشد.به نظر می رسد که این کار برای هر وب سایت اساسی باشد،اما هنوز هم اکثر وب سایت های طراحی شده ی قدیمی و جدید،پاسخگو نیستند.
وب سایت های اجاره بازی،مخاطبان جوان را هدف قرار می دهند که در تلفن های همراه،تبلت و غیره بسیار فعال هستند.بنابراین،نگاه،محتوا و عملکرد وب سایت برای وضوح در انواع صفحه ها بهینه شده است.
نتیجه
سایت FATbit دارای متخصصان متنوع از توسعه دهندگان مشاغل،تحلیلگران،طراحان،توسعه دهندگان، برنامه نویسان و بازاریابان است.در صورت استخدام در زمان مناسب، می توانند شما را از مرحله شروع پروژه تا راه‌اندازی و حتی پس از آن راهنمایی کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های در حال انجام ما،میتوانید مارا دنبال کنید.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت بازی

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت بازی

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت بازی

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت بازی

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

دنیای مجازی با گذشت هر سال واقعی تر می شود.فن آوری ها با سرعت بی سابقه ای در حال توسعه و پیشرفت صنعت بازی هستند.گرافیک های واقع گرایانه،شخصیت های به یاد ماندنی مانند موجودات زنده واقعی،جهان های عظیم گسترده ای که در انتظار کشف هستند و چیزهایی که تقریباً حدود 20 سال پیش حتی نمیشد تصور کرد اکنون ساخته شده اند.جای تعجب نیست که بازیهای ویدیویی به بخشی جدا نشدنی از زندگی بسیاری از مردم در سراسر جهان تبدیل شده است.امروزه بازی چیزی فراتر از سرگرمی است.
اگر خود را از گیمرهای مشتاق میدانید و می خواهید شور و اشتیاق خود را با افرادی در سراسر جهان به اشتراک بگذارید،سرگرمی خود را به یک سطح کاملاً جدید برسانید و یک وب سایت بازی ایجاد کنید.
نحوه ساخت یک وب سایت بازی به راحتی
آیا برای ساخت وب سایت بازی خود،باید مهارت داشته باشید؟اصلا.وقتی به یک سازنده ی وبسایت دسترسی داشته باشید دیگر به مهارت برنامه نویسی نیاز نخواهید داشت. Ning یک راه حل ساده و مقرون به صرفه برای ساخت وب سایت ها هم برای بازیکنان و هم برای توسعه دهندگان بازی است.با کمک یک برنامه نویس،می توانید هر پروژه ای که در ذهن دارید را مجسم کنید:
ساختن یک وب سایت بازی
اگر نمی دانید که چگونه یک وب سایت بازی بسازید که به شما در افزایش آگاهی در مورد بازی کمک کند،Ning را برای نیازهای سایت خود در نظر بگیرید.طراحی یک وب سایت بازی به لطف تعداد زیادی ابزار با کاربرد آسان که توسط این سیستم عامل ارائه می شود،بسیار راحت است و فقط کمی وقت و تلاش میخواهد.برای ساخت وب سایت بازی خود،کافی است یک نام دامنه تنظیم کنید،یک موضوع طراحی انتخاب کنید و سایت را با مطالب جالب پر کنید.با Ning،مجبور نیستید زمان زیادی را به ساخت یک وب سایت بازی اختصاص دهید و می توانید بر روی بهبود خود بازی متمرکز شوید.شما می توانید بهترین وب سایت را برای بارگیری بازی های تولیدی خود بسازید و در وقت مناسب نیز از آن کسب درآمد کنید.
یک وب سایت گروهی(قبیله ای)بسازید
آیا ترجیح می دهید بازی های ویدئویی آنلاین را به همراه دوستانتان امتحان کنید؟تجربه خود را بهبود بخشیده و گیمرهای همکار خود را حول بازی مورد علاقتان متحد کنید،یک وب سایت صنفی یا قبیله ای ایجاد کنید که بتوانید فعالانه با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و مطالب جالب را به اشتراک بگذارید.ساخت وب سایت cybersportبرای کسانی که بازی را بیش از یک سرگرمی میدانند،ساخت یک وب سایت لیگ cybersport راهی عالی برای ارتباط با تیم،بحث در مورد استراتژی ها و مراقبت از تبلیغ است.
یک وب سایت فلش پلیر بسازید
بازی های فلش ممکن است برای گیمرها ساده به نظر برسد،اما بین کودکان و افرادی که ترجیح می دهند به بازی های بزرگتر و پیچیده تر متوسل نشوند،بسیار محبوب هستند.این وبسایت هابه منظور جذب مخاطب میتواند بسیار سودآور باشد.
یک وب سایت انجمن بازی بسازید.
به طور کلی یک صفحه وب به یک بازی خاص اختصاص دهید.این به شما امکان می دهد تا در مورد بازی هایی که امتحان کرده اید،نظرات خود را به اشتراک بگذارید،در دنیای بازی درگیر شوید و موضوعات مرتبط را با بازدید کنندگان سایت خود در میان بگذارید.همچنین می توانید مطالب مورد نظرتان را برای انجمن آنلاین خود از جمله بررسی بازی ها، راهنماها،راهنمایی ها،بازی هاو اخبار جدید صنعت منتشر کنید.
چه عاملی Ning را برای ساخت وب سایت های بازی کاملاً مناسب می کند
گروهNing مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر را ارائه می دهد که به وب سایت بازی شما اجازه می دهد از آن استفاده کند.با عملکرد شگفت انگیز این پلتفرم،حتی اگر هیچ تجربه ای در زمینه توسعه ی وبسایت نداشته باشید،می توانید به نتایج قابل ملاحظه ای دست پیدا کنید.
نام دامنه و هاستینگ رایگان
دیگر نیازی به هزینه اضافی نیست.فقط یک برنامه اشتراک مناسب انتخاب کنید و به ساخت سایت خود ادامه دهید.این پلتفرم از نام دامنه های سفارشی نیز پشتیبانی می کند.
رابط کاربری ساده
برای ایجاد وب سایت بازی نیازی نیست که یک خط کد بنویسید.فقط ویژگی ها و کارکردهایی را که مایل به استفاده از آن هستید اضافه کنید و با استفاده از ابزارهایی که به راحتی در دسترس هستند،سایت خود را ایجاد کنید.
طراحی قابل تنظیم
شما می توانید تصمیم بگیرید که وب سایت بازیتان چگونه باید ظاهر شود.یکی از قالب های وب سایت انجمن بازی را انتخاب کنید،یک تصویر پس زمینه انتخاب کنید،طرح بندی صفحه را تغییر دهید،لوگوی خود را وارد کنید و…! Ning روشهای مختلفی را برای اطمینان از اینکه سایت شما منحصر به فرد و جذاب باشد ارائه می دهد.
با داشتن گزینه های سفارشی سازی فراوان،می توانید یک وب سایت اختصاصی برای یک بازی خاص ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که طراحی آن کاملاً منعکس کننده موضوعی است که شما انتخاب کرده اید.برای کاربران پیشرفته تر،Ningامکان استفاده از صفحات سفارشی JavaScript ، CSS و HTML را فراهم می کند.
شبکه پیشرفته
این فقط یک وب سایت نیست که می توانید در Ning ایجاد کنید،بلکه یک جامعه آنلاین پر رونق است.
این به دلیل فراوانی ویژگی های شبکه ارائه شده توسط سیستم عامل حاصل می شود.چت و پیام شخصی در دسترس است،بنابراین می توانید در هر زمان به راحتی با دیگر گیمرها ارتباط برقرار کنید.
انجمن ها این امکان را برایتان فراهم میکند که بحث و گفتگو را شروع کنید،در مورد بازی ها صحبت کنید،به صورت جمعی راه حل هایی را برای موضوعات فنی پیدا کنید،نکات مربوط به گیم پلی را به اشتراک بگذارید و…
با شروع نظرسنجی،می توانید از اعضای شبکه بازخورد دریافت کرده و از آنها درباره ی خود نظر بپرسید.
همچنین می توانید برای تقویت جامعه خود و ایجاد مشارکت بیشتر،رویدادهایی-هم آنلاین و هم در زندگی واقعی ایجاد کنید.
با تشکر از یک مرکز پخش ایمیل و فید فعالیت، همیشه می توانید مخاطبان خود را درباره پست ها و رویدادهای اخیر خود آگاه کنید.
وب سایت های ساخته شده توسطNing می توانند با رسانه های اجتماعی محبوب از جمله فیس بوک،اینستاگرام،توییتر،لینکدین و بقیه ادغام شوند.این بدان معناست که می توانید پست های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از امکاناتی مانند ورود به سیستم عضو از طریق حساب های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
برای ارتقاء مشارکت در انجمن خود از طریق گیم پلی،از سیستم پیشرفته رتبه بندی اعضاء Ning استفاده کنید،ماژول های مدیران و دستاوردها را معرفی کنید.
ویژگی وبلاگ نویسی درجه یک
هیچ چیز ساده تر از تنظیم وبلاگ بازی در وب سایت Ningوجود ندارد.هر چیزی را که دوست دارید ارسال کنید – بررسی بازی ها،راهنماها، آموزش ها،نکات،اخبار – و مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.به لطف ویژگی های شبکه ای که قبلاً ذکر شد، پست های وبلاگ شما می توانند به تعداد بیشتری از افراد برسند.
یک ابزار SEO جاسازی شده به شما امکان می دهد برچسب های متا را برای هر صفحه از وب سایت خود بنویسید،بنابراین محتوای مربوط به بازی شما در موتورهای جستجو راحت تر خواهد بود.
اشتراک گذاری عکس،فیلم و صدا
وب سایت خود را با بارگذاری تصاویر،فیلم و محتوای صوتی پر کنید.به راحتی می توانید تصاویر بازی،فیلم های گیم پلی و پیشرفت های بازی،پادکست ها،موسیقی و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.یکپارچه سازی YouTube و Vimeo باعث می شود جریان بازی در وب سایت شما امکان پذیر شود.
گزینه های مختلف کسب درآمد
وقتی مخاطبانتان رشد می کنند و محتوای شما محبوب می شوند،می خواهید از وب سایت خود درآمد کسب کنید.با استفاده از Ning،می توانید عضویت پولی را در سایت خود تنظیم کنید و کمکهای مالی جمع آوری کنید – تمام آنچه شما نیاز دارید تا سرگرمی خود را سودآور کنید همین است!
پشتیبانی موبایل
مهم نیست دسترسی به وب سایت بازی شما از رایانه شخصی،تبلت یا تلفن هوشمند باشد،فقط باید در هر دستگاه شگفت انگیز به نظر برسد.
یک وب سایت بسازید تا بازی کنید و هیجان خود را با جهان به اشتراک بگذارید بسیار بیشتر از آنچه ممکن است به نظر برسد در جهان بازی وجود دارد.برای برخی،این فقط یک سرگرمی است.
بازی برای دیگران یک سرگرمی،سبک زندگی یا حتی ورزش است!اگر بازی های ویدئویی همان چیزی است که واقعاً از آن لذت می برید،چرا هیجان خود را به دیگران منتقل نمی کنید؟وب سایت بازی خود را در Ning بسازید و مسئولیت یک انجمن بازی عظیم را بر عهده بگیرید که در آن می توانید قوانین خود را تنظیم کرده و با افرادی که به اندازه شما از بازی ها لذت می برند معاشرت کنید.محاکمه آزاد 14 روزه خود را انجام دهید و به مرحله عملی خود بپردازید!