طراحی سایت تفریحی

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرعت اینترنت در سراسر جهان , تفریحات نیز شکل جدیدی به خود گرفته اند و از شکل سنتی خود به شکل های مدرن تری بدل شده اند و افراد بسیار زیادی هستند که بازی های کامپیوتری و آنلاین را ترجیح می دهند.

در این میان وب سایت هایی که شروع به جمع آوری اطلاعات بازی های مختلف و انتشار آن کرده اند , توانستند جایگاه خوبی را در میان وب سایت های بزرگ دیگر پیدا کنند.

طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین با آنالیز کامل وب سایت های مرتبط و همچنین در نظر گرفتن طراحی مناسب و جذاب می تواند دوست داران بازی هارا از فضاهای مجازی دیگر به وب سایت شما راهنمایی کند. حال با وارد شدن این افراد به وب سایت شما, شما می توانید هر یک از آن هارا به عنوان یک مشتری در نظر بگیرید و برای خود درآمد کسب کنید.

همچنین شما می توانید از طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین در آمد های جانبی نیز کسب کنید. برای مثال زمانی که افراد بیشتری را به وب سایت خود راهنمایی کنید و بازدید های روزانه خود را به کمک سئو افزایش دهید می توانید با قبول تبلیغات و قرار دادن این تبلیغات در وب سایت خود ماهیانه هزینه ای دریافت کنید تا بتوانید وب سایت خود را با صرف هزینه های بیشتر ارتقاء دهید. در کنار این کار شما میتوانید وب سایت خود را به یک وب سایت فروشگاهی مبدل کنید تا بتوانید لوازم تفریحی , اسباب بازی های مختلف , بازی های کامپیوتری و حتی کنسول های بازی را به صورت آنلاین بفروشید. با این کار فروشنده های بسیاری حاضر می شوند که محصولات تفریحی خود را برای فروش در اختیار شما قرار دهند تا به لیست لوازم موجود در وب سایت خود اضافه کنید , با افزایش تعداد محصولات موجود در فروشگاه وب سایتتان طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین از قالب یک وب سایت فراتر رفته و به یک مرجع کامل تفریحی مبدل می شود.

شرکت طراحی سایت موز وب برپایه تجربیات و تیم متخصص خود می تواند به شما این نوید را بدهد که در تمام مراحل کار همواره در کنار شما باشد تا بتوانید به وب سایت ایده آل خود دست پیدا کنید.

یکی از ایده های ما فروش حساب های کاربری بازی های رقابتی آنلاین است. از آنجایی که در فضاهای رقابتی امکان خرید لوازم و امتیاز برای افزایش رتبه وجود دارد و بازی کنندگان حاضر به پرداخت مبلغ در قبال افزایش رتبه هستند , شما می توانید شروع به فروش این لوازم و امتیازات کنید تا بتوانید درآمد زیادی داشته باشید. اگر گستره کار یخود را کمی افزایش دهید. میتوانیم این قول را به شما بدهیم تا وب سایت شما به تنها مرجع بازی های رایانه ای در ایران تبدیل شود و این امر شمارا در رتبه اول گوگل نگه می دارد و این جایگاه پشتوانه قدرتمندی برای در آمد های شما خواهد شد.

مطمئن باشید با جذب اندکی اعتماد می توانید با بستن قرار داد هایی با شرکت های بازی سازی ایرانی , یک بازی آنلاین منحصر به فرد برای خود طراحی کنید و با کمی افزایش بودجه می توانید به تنها وب سایت بازی ایران تبدیل شوید.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت تفریحی

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت تفریحی

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت تفریحی

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین – امکانات تخصصی

هر طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین با تعدادی امکانات تخصصی و رایج طراحی می شود. در زیر تعدادی از این امکانات معرفی شده اند.

این را اضافه کنیم که کاربران همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر جا که این اطلاعات بیشتر باشد جذب آنجا می شوند پس اطلاعات وب سایت خود را در هر زمینه ای مخصوصا این زمینه بالا ببرید.
حال به خدماتی که به طور معمول در یک طراحی وب سایت تفریحی و بازی آنلاین ارائه می شود اشاره می کنیم:

داستان بازی:
بیشتر طرفداران بازی های آنلاین برای کنسول های مختلف بازی بعد از مقداری بازی کردن خود را در دنیای بازی قرار می دهند تا بتوانند درک بهتری از داستان بازی داشته باشند. این افراد بسیار علاقه مند به دانستن داستان کامل بازی و شناختن طرز فکر سازنده های بازی هستند , علاوه بر این دانستن داستان بازی در پشت سر گذاشتن مراحل بازی کمک بسیاری می کند. با قرار دادن بخشی در وبسایت خود برای داستان بازی های تولید شده می توانید افراد بسیاری را به وب سایت خود جذب کنید و بازدید خود را افزایش دهید.

نقد بازی:
همانطور که یک فیلم بعد از اکران مورد نقد قرار می گیرد یک بازی نیز از این مرحله جدا نیست و پس از انتشار مورد نقد های بسیاری قرار می گیرد و بسیاری از افراد که به عنوان گیمرهای حرفه ای شناخته می شوند درباره بازی های تازه تولید شده بحث های بسیار را میکنند و همچنین شرکت های رقیب نیز مطالب زیادی را به صورت سریالی در صفحه های اصلی خود منتشر می کنند. وجود این بخش در وب سایت شما با امکان نمایش نظر کاربران می تواند شمارا به لیست وب سایت های بزرگ اضافه کند.

کد های تقلب:
بسیاری از گیمر ها در سطح مبتدی برای گذراندن مراحل به دنبال راه میانبر هستند و زمان بسیاری را در اینترنت برای پیدا کردن کد های تقلب (cheat code) می گذرانند. وجود این بخش در وب سایت شما می تواند افراد را بعد از جستجو در اینترنت به وب سایت شما برساند و این امر به سئو وب سایت شما بسیار کمک می کند.

فروش آنلاین:
همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم شما می توانید وب سایت خود را به یک فروشگاه مبدل کنید و به کمک این فروشگاه محصولات سرگرمی مختلفی را به فروش برسانید.

پرداخت آنلاین:
هر فروشگاهی نیاز به یک درگاه آنلاین برای دریافت پول از متشری دارد. وجود این درگاه در طراحی وب سایت تفریحی و بازی آنلاین می تواند پول را به صورت مستقیم به حساب شما واریز کند.

دانلود ها:
فایل های بسیار زیادی وجود دارند که نیاز است به سرعت به افراد برسد و ارسال پستی این فایل ها زمان بیشتری را از دانلود آن ها می گیرد. در این بخش می توانید فایل های رایگان خود را در اختیار افراد قرار دهید و به آن افراد اجازه دانلود فایل ها را بدهید و یا برای فایل هایی که هزینه دارند به کاربر بعد از پرداخت هزینه اجازه دانلود دهید.

گفتگوی آنلاین:
به کمک این بخش از طراحی وب سایت تفریحی و بازی آنلاین می توانید به صورت مستقیم با مشتریان خود ارتباط داشته باشید. این امر موجب می سشد اعتبار شما در میان مشتریان افزایش یابد و به کمک این بخش می توانید به راحتی پشتیبانی کالاهای خود را انجام دهید.

در نهایت با افزایش آگاهی های تان در مورد شرکت موز وب شاید تمایل داشته باشید تا پیش فاکتور را نیز تهیه  کنید. در واقع در این بخش مشخص می شود که چه خدماتی را می خواهید داشته باشید و حدود هزینه شما چقدر خواهد شد .
علاوه بر این  در صورت داشتن سوال با اطلاعات تماسی ارتباط برقرار کرده  و یا از طریق صفحه مشاوره به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما به همراه شما خواهیم بود.