طراحی سایت خودرو

 امروزه یکی از مهمترین وب سایت هایی که در حوزه وب فعالیت دارند , سایت های مخصوص خرید و فروش آنلاین خودرو هستند.

با طراحی وب سایت خودرو حتی اگر کاربران خودرویی را از شما به صورت آنلاین خریداری نکنند , حتما برای اطلاع از قیمت خودرو به وب سایت های خودرو مراجعه می کنند. از طرفی وجود وب سایت های نیازمندی که در این حوزه وجود دارند خبر از اهمیت اینگونه وب سایت ها می دهند. بنابراین با داشتن چنین وب سایتی خواهید توانست به سرعت کاربران زیادی را برای طراحی سایت خودرو خود جذب کنید.

صفحاتی که در طراحی وب سایت خودرو می توانند ساخته شود :

  • طراحی صفحه خرید و فروش خودرو
  • طراحی صفحه معاوضه خودرو
  • طراحی صفحه ثبت نمایشگاه خودرو
  • طراحی صفحه ثبت مراکز خدمات خودرو
  • طراحی صفحه ثبت مراکز لوازم یدکی خودرو
  • طراحی صفحه اطلاعات فنی خودرو
  • طراحی صفحه قیمت خرید و فروش خودرو های صفر
  • طراحی صفحه قیمت خرید و فروش خودروهای کارکرده

و صفحه های سفارشی دیگر که در قسمت امکانات تحصصی از همین صفحه، به معرفی آن ها می پردازیم.

طبیعتا به کمک سرویس بهینه سازی در گوگل، وب سایت شما بازدید کننده های بسیار بیشتری خواهد داشت و تعداد زیادی از شرکت ها تصمیم می گیرند تا تبلیغات خودشان را در وب سایت شما انجام دهند. همین یک مورد می تواند سود بسیاری را به شما برساند.
در ایران وب سایت های کمی وجود دارند که به عنوان وب سایت تخصصی خودرو فعالیت می کنند که متاسفانه بسیاری از این وب سایت های موجود دارای رابط کاربری مناسبی نیستند. البته همین مشکلات، فرصت خوبی را برای شما فراهم می کندتا به کمک تیم بهترین شرکت طراحی سایت ، صاحب یک وب سایت قدرت مند خودرو شوید، به طور سفارشی نیاز های خود را در وب سایتتان داشته باشید و تمامی مشکلات سایت های رقیب را برطرف نمایید.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت خودرو

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت خودرو

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت خودرو

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت خودرو

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت خودرو – امکانات تخصصی

هر طراحی سایت خودرو با تعدادی امکانات تخصص و رایج طراحی می شود.

این را اضافه کنیم که کاربران همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر جا که این اطلاعات بیشتر باشد جذب آنجا می شوند پس اطلاعات وب سایت خود را در هر زمینه ای مخصوصا این زمینه بالا ببرید.
حال به خدماتی که به طور معمول در یک طراحی وب سایت خودرو ارائه می شود اشاره می کنیم:

  • طراحی صفحه جزییات فنی خودرو
  • طراحی گالری تصویر تا کاربران سایت بتوانند از تمام زوایا خودرو را مشاهده کنند
  • تیم عکاسی سیار برای حضور در محل و گرفتن عکس از خودرو
  • تعیین حق عضویت سایت
  • سیستم پیامکی و تلگرامی برای ارسال اخبار به اعضای سایت
  • ارائه لیست قیمت در طراحی سایت خودرو:

با قرار دادن لیست قیمت و سایر مشخصات خودروهای گوناگون در سایت خود میتوانید تعداد زیادی بازدید کننده به دست آورید زیرا تعداد زیاد بازدید کننده های این قسمت بسیار است و در ادامه ایده های جالبی برای طراحی و پیاده سازی این قسمت خواهیم داشت

  • ارائه موجودی خودروها در طراحی سایت خودرو:

مشتریانتان مایلند از موجودی فرانمایشگاهی شما مطلع شوند. اهمیت این مسئله در قالب قابلیت پیش فروش خودرو آشکار میشود, یقینا کاربرپسندی و آشنایی با سلیقه و نیاز وی از فاکتورهای طراحی این قسمت خواهد بود

  • قسمت لوازم یدکی خودروها در طراحی سایت خودرو:

شرح و آموزش و ارائه توضیحات درباره قطعات یدکی خودرو و کاربرد آن ها میتواند برای مخاطب خواندنی و مفید باشد. این صفحه از سایت میتواند مشتریان را بیش از پیش علاقه مند کند.

  • نمایش مشخصات فنی خودروها در طراحی سایت خودرو:

بدیهی است بسیاری از کاربران در پی یافتن اطلاعاتی فنی و کاربردی در خصوص خودروهای گوناگون هستند که با استفاده از این صفحه از سایت, این افراد به سوی شما کشیده خواهند شد. در واقع شاید همین الآن افرادی در انتظار چنین سرویسی باشند.

  • جایگاه سفارش خودروی کاربر در طراحی سایت خودرو:

روی این بخش به عنوان یک بخش درآمدی حساب باز کنید. در حال حاضر بسیاری از کالاها از جمله ماشین در بستر اینترنت خرید و فروش می شود. در واقع می توانید این قسمت از طراحی سایت خود را به حالت فروشگاهی بسازید. طراحی سایت این گونه شرکت ها از تجربیات شرکت موز وب می باشد.

  • نمایش نمایندگی های فروش و آدرس های آن ها در طراحی سایت خودرو:

آدرس نمایندگی های فروش برندهای مختلف خودروسازی در اینترنت از جستجوی بالایی برخوردار است. این سرویس را برای بالا بردن تعداد کاربران خود پیاده کنید. طراحی و پیاده سازی این قسمت هم می تواند قابلیت دسترسی و سهولت استفاده را داشته باشد.

طراحی سایت خودرو

 

 

  • ارتباط با مشتریان در وب سایت خودرو:

این که افراد می خواهند با مدیران وب سایت ها و صاحبان کسب و کار ارتباط داشته باشند مسئله ای اجتناب ناپذیر است, به منظور طراحی این بخش می توانید در قسمت تماس با ما یک شماره تلفن گذاشته یا یک چت آنلاین راه اندازی کنید.

  • ارتباط با مشتریان در وب سایت خودرو:

این که افراد می خواهند با مدیران وب سایت ها و صاحبان کسب و کار ارتباط داشته باشند مسئله ای اجتناب ناپذیر است, به منظور طراحی این بخش می توانید در قسمت تماس با ما یک شماره تلفن گذاشته یا یک چت آنلاین راه اندازی کنید.

  • نمایش جدیدترین تکنولوژی خودرو سازها در طراحی سایت خودرو:

اخبار فناوری های جدید  که مربوط به خودروسازان می شوند برای کاربران اشتیاق فراوانی در دنبال کردن این اخبار می آورند و این شوق در واقع باعث افزایش ترافیک وب سایت خودرو شما خواهد شد. توصیه میشود این صفحه از وب سایت را در قالب یک بخش خبری طراحی کنید.

  • شرح فناوری های موجود در خودروهای گوناگون در طراحی سایت خودرو:

جدیدترین فناوری های هر خودرو را نمی توان فقط در قالب یک مقاله یا بر روی کاغذ نمایش داد. این صفحه از وب سایت را طراحی کنید و در آن با گذاشتن عکس و فیلم تکنولوژی خودروهای داخل بازار را نمایش دهید.

  • نمایش خودروهای منتخب مشاهیر در طراحی سایت خودرو:

اگر در قسمتی از وب سایت خود یک لیست شامل خودروهای افراد شناخته شده طراحی کنید, کاربران زمان زیادی را صرف آن خواهند کرد. این فهرست میتواند بر اساس ویژگی هایی از قبیل قیمت, برند, حجم موتور و … تنظیم گردد. این صفحه را می توانیم با بهترین المان های گرافیکی برایتان ایجاد کنیم.

  • بخش پشتیبانی و مشاوره به صورت رایگان در طراحی سایت خودرو:

این مسئله ای اثبات شده است که کاربران بر اساس اینکه هر چه ارتباط بیشتری با یک سایت داشته باشند نیاز بیشتری به ارتباط با مدیریت آن  دارند, بدین منظور می توان یک سیستم چت آنلاین در سایت خود راه اندازی کرد تا کاربران بتوانند با شما در ارتباط باشند.

  • ارائه جدول قیمت های روز در طراحی سایت خودرو:

با توجه به تفاوت قیمت لحظه ای در بازار خودرو مخصوصا بازارهای خارجی طراحی این قسمت از وب سایت خودرو کاربران زیادی را به وب سایت شما خواهد کشاند. به همین علت به شما توصیه می کنیم تا دقیق ترین و صحیح ترین اطلاعات را در این زمینه به مشتریانتان اطلاع دهید.

  • امکانات جانبی خودروهای بازار:

اگر یک صفحه باشد که مخباطبان جوان و پر انرژی را به خود جذب کند, این صفحه خواهد بود. در واقع کسانی که به این حوزه علاقه دارند می توانند مطالب مربوط را در این صفحه دنبال کنند و وب سایت خودرو شما را به دیگران نیز معرفی کنند لذا از طراحی این صفحه نیز غافل نشوید.

  • سرویس دهی های خودروسازان در طراحی سایت خودرو:

انواع سرویس های مربوطه که شرکت های خودرو سازی برای محصولاتشان در نظر می گیرند را می توانید در این قسمت قرار دهید, اگر تمایل به طراحی این صفحه دارید برایتان برنامه های خوبی داریم. این سرویس ها به صورت آنلاین به کاربرانتان عرضه خواهد شد.

  • گواهی نامه ها و مدارک در طراحی سایت خودرو:

افراد زیادی در زمینه اتومبیل و خرید و فروش آن فعالیت می کنند به همین دلیل دوست دارند مدارک و گواهی نامه های خود را در معرض عموم علاقمندان این حوزه بگذارند. بحث طراحی گرافیکی در این حوزه اهمیت زیادی دارد و باید به گونه ای باشد که این مدارک با بهترین کیفیت نمایش داده شود.

در نهایت با افزایش آگاهی های تان در مورد شرکت موز وب شاید تمایل داشته باشید تا پیش فاکتور را نیز تهیه  کنید. در واقع در این بخش مشخص می شود که چه خدماتی را می خواهید داشته باشید و حدود هزینه شما چقدر خواهد شد. علاوه بر این  در صورت داشتن سوال با اطلاعات تماسی ارتباط برقرار کرده  و یا از طریق صفحه مشاوره طراحی سایت به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما به همراه شما خواهیم بود.