طراحی سایت شخصی

امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و افراد موفق به دنبال افرادی با تجربه و سطح علمی بالا هستند تا به کمک آن ها بتوانند موقعیت تجاری خود را بهبود بخشند.

آن ها برای رسیدن به هدف خود ابزار های زیادی را در اختیار دارند مانند facebook که بیشتر افراد از آن برای ارتباط یا پیدا کردن دوستان خود استفاده می کنند و یا linkedin که در حوزه کسب و کار و یا تجاری استفاده می شوند , همچنین twitter که برای ارسال مطالب روزانه و اخبار استفاده می شوند و Google+ که یکی از سرویس های شرکت گوگل است.

از طرفی شما بهتر است در سیستم کسب و کار خود به عنوان یک فرد حرفه ای از ایمیل های شرکت هایی مانند  Yahoo یا Google استفاده نکنید این کار در صورتی امکان پذیر خواهد بود که شما یک برای خودتان یک وب سایت شخصی برای خود داشته باشید و کسب و کارتان را از این طریق تحت مدیریت خود داشته باشید.
از دیگر مزایایی که یک وب سایت شخصی  دارد این است که افرادی که وب سایت شخصی شما را بازدید می کنند وقتی در قسمت تماس با ما وارد می شوند با دیدن سابقه کاری شما خیالشان از بابت شما آسوده خواهد شد.  همینطور دیگر افراد را در هر موقعیت مکانی از بیزینس مدل خود آگاه خواهید کرد.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت شخصی

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت شخصی

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت شخصی

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت شخصی

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت شخصی – امکانات تخصصی

هر طراحی سایت شخصی با تعدادی امکانات تخصص و رایج طراحی می شود. در زیر تعدادی از امکانات معرفی شده اند. برای مشاهده لیست کامل امکانات تخصصی طراحی سایت شخصی به لینک بالا مراجعه کنید.

این را اضافه کنیم که کاربران همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر جا که این اطلاعات بیشتر باشد جذب آنجا می شوند پس اطلاعات وب سایت خود را در هر زمینه ای مخصوصا این زمینه بالا ببرید.
حال به خدماتی که به طور معمول در یک طراحی وب سایت شخصی ارائه می شود اشاره می کنیم:

  1. میزان دسترسی به شما

روش های تبلیغ سنتی دیگر کاربرد گذشته را ندارد. امروزه روزنامه و یا رادیو و تلویزیون به دلیل هزینه بالا کمتر در تبلیغات استفاده می شوند و برای صرفه جویی در هزینه از فضای مجازی برای تبلیغات استفاده می شود. در واقع افرادی که شما را دنبال می کنند می خواهند از مهارت ها و سایقه کاری شما اطلاعات کامل یداشته باشند برای مثال اینکه شما در چه شرکت هایی سابقه کاری خود را کسب کرده اید و… که این موارد در طراحی سایت شخصی به خوبی م یتواند نمایش داده شود.
وقتی کاربران به دنبال جستجوی نام و برند شما در گوگل هستند نشان داده شدن مشخصات وب سایت شخصی شما برای آن ها جذاب خواهد بود.

  1. این امکان را فراهم کنید تا شغلتان دنبال شما بگردد

با طراحی سایت شخصی برای خودتان می توان گفت که شما سابقه کاری و یا رزومه خود را برای دیگران فرستاده اید. در این صورت می توانید انتظار پیشنهادات شغلی متفاوت را بیشتر از قبل داشته باشید , چرا که  روزنامه یا مجلات نبوده اند که شما را به صاحبان کسب و کار پیشنهاد کرده اند و وب سایت شما است که به شما کمک کرده است. به همین علت برای داشتن این فرصت ها از مزیت طراحی سایت شخصی بهره مند شوید.

  1. دیجیتالی کردن رزومه شخصی خودتان

تا همین چند سال پیش باید یک نسخه چاپی از رزومه را تهیه می کردید اما امروزه آن را می توانیم به صورت آنلاین در هر زمان و مکانی در اختیار خود داشته باشیم.
حال به سرویس هایی که در طراحی سایت شخصی ارائه می شوند اشاره می کنیم:

  • طراحی صفحه رزومه کاری
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی گالری شخصی
  • طراحی صفحه معرفی شما به دیگر افراد وب سایت
  • طراحی صفحه معرفی مهارت های شخصی و مدارک مرتبط با کسب و کارتان
  • طراحی صفحه گفتگو و چت  آنلاین در وب سایت یا یک تالار گفتمان
  • نمایش لینک شبکه های اجتماعی شخصی خودتان مانند لینکدین و فیسبوک و… به کاربران
  • شرح کاری که در رابطه با آن تخصص یا مهارت دارید یا در آن مشغول هستید
  • نمایش کلیپ هایی که می تواند برای دیگران جذاب و موثر واقع شود
  • طراحی صفحه ای به عنوان پنل مدیریتی سیستم به منظور مدیریت بخش های یاد شده
  • امکان ارسال نظر و پیشنهاد از سوی بازدید کنندگان و کاربران وب سایت
  • بیان تجربیات و فعالیت هایتان:

تجربیات و کار های خودتان را به نحوی جذاب به کاربران وب سایت خود معرفی کنید تا کاربران بیشتر با شما آشنا شوند. مزیت این قسمت از طراحی وب سایت شخصی بالا رفتن شناخته شدن شما و بالا رفتن کاربران سایت و جذب مشتری می باشد. به منظور بهتر نشان دادن کسب و کارتان از جلوه های بصری و یک گرافیک حرفه ای در وب سایت شخصی خود استفاده کنید. در واقع شما این صفحه را طراحی می کنید تا بهتر سازمان یا شرکت خود را به مشتریانتان بشناسانید. این مسئله کمک خواهد کرد تا کاربران وب سایت را به مشتریان وب سایت خود مبدل نمایید.

صفحه ای برای قرار دادن مطالب روزانه و نوشته های کوچک شما:

این قسمت از طراحی وب سایت شخصی موجب بالا رفتن رتبه وب سایت شما در موتور های جستجو و افزایش بازدید روزانه سایت شما می شود و می تواند برای شما و یا شرکتتان بسیار مفید باشد.

نمایش پروژه های شخصی و نمونه کارهایتان:
با نشان دادن پروژه های انجام شده توسط شما به دیگر کاربران وب سایت اعتماد آن ها را به دست بیاورید و خودتان را بیشتر معرفی کنید تا افراد وب سایت شما به مشتریان شما تبدیل شوند. به یاد داشته باشید با امکان اشتراک نمونه کار ها در شبکه های اجتماعی افراد بیشتری شما را خواهند شناخت.

ایجاد فرم نظر سنجی کاربران برای قسمت های مختلف :
دانستن نظرات دیگران در باره ی شما و کارهایتان می تواند نقطه موفقیتی برای رشد کسب و کار شما باشد. همچنین کاربران متوجه خواهند شد برای شما با ارزش هستند.

صفحه ی دانلود ها :
ایجاد یک صفحه برای قرار دادن فایل ها توسط شما و برای دانلود و یا به استراک گذاری آن ها توسط کاربران می تواند محبوبیت وب سایت شمارا در میان کاربران افزایش دهد و موجب افزایش کارایی طراحی وب سایت شخصی شما می شود.

آرشیو پست ها:
افراد زیادی علاقه مند به مجموعه ای از اتفاقات و پست های موثر و آموزنده هستند و طراحی این قسمت در وب سایت شما می تواند کاربران را مدت زمان بیشتری در وب سایت شما نگه دارد. :

دعوت به همکاری: وجود این صفحه در طراحی وب سایت شخصی شما می تواند موقعیت های شغلی جدیدی را ایجاد کند.

و بسیاری از امکانات ویژگی هایی که می تواند در وب سایت شخصی شما قرار بگیرد.

در نهایت با افزایش آگاهی های تان در مورد شرکت موز وب  شاید تمایل داشته باشید تا پیش فاکتور را نیز تهیه  کنید. در واقع در این بخش مشخص می شود که چه خدماتی را می خواهید داشته باشید و حدود هزینه شما چقدر خواهد شد .
علاوه بر این  در صورت داشتن سوال با اطلاعات تماسی ارتباط برقرار کرده  و یا از طریق صفحه مشاوره به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما به همراه شما خواهیم بود.

با توجه به اینکه فن اوری همیشه در حال تغییر و توسعه است بسیاری از فرآیندهای که مااستفاده میکنیم خیلی زود قدیمی میشوند.
یکی ازاین فرآیندها درخواست برای کاراست.از روزهایی که رزومه چاپی خود را به محل کار مورد نظرتان ارائه میدادید،سالها گذشته است.و حالا باید تمام اموزش هایی که دیده اید، مهارت هایی دارید و تجربیاتی که کسب کرده اید را در یک وبسایت یا صفحه وارد کنید.باتوجه به اینکه دائما مهارت و مدرک جدیدی کسب میکنید به رزومه ای نیاز دارید که هر زمانی بتوانید انرا به روز رسانی کنید و به اشتراک بگذارید. در عوض، کارفرمایان بالقوه نیزباید بتوانند شما را با جستجوی سریع نامتان پیدا کنند.داشتن یک وب سایت CV که به خوبی طراحی شده است و از شخصیت شما میگویدبه استخدام کنندگان این پیام را میدهد که شما در حرفه ی خود جدی هستید.
به منظورموفقیت شما درساخت وبسایت رزومه، ماروشهایی در مورد چگونگی ساخت این وب سایت را درمقاله زیردر اختیار شما قرار داده ایم:
1.برای وب سایت رزومه خودیک قالب انتخاب کنید.
2.یک عکس حرفه ای از خودتان به وبسایت اضافه کنید.
3.بخش های مورد نظر خودرا اضافه کنید
جزئیات کوچک را اضافه کنید.
4.جستجوگرها را بهینه سازی کنید.
5.اطمینان حاصل کنیدکه شماره تلفن همراه خودرا درسایت قرارداده اید
6.نظر یک شخص دیگر را درمورد وبسایت خود بپرسید.
7.وبسایت را منتشر وبطور منظم پیگیری کنید.
1.برای وب سایت رزومه خود یک قالب مناسب انتخاب کنید:
صرفنظر از حرفه شما،داشتن یک وب سایت رزومه کاریِ بسیار کاربردی و زیبا ضروری است.
در حال حاضر همه به طراحی و یانام دامنه دقت میکنند و این مسئله برای شما خوب است. خوشبختانه،می توانید وب سایت های خبری رایگان وخیره کننده را در اینترنت پیدا کنید که مجهز به تمام عناصر مورد نیاز شما هستند و میتوانید از ان وبسایت ها ایده بگیرید. بنابراین،همه ی کاری که باید انجام دهید این است که قالب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را برای وبسایت خودسفارشی کنید تا با نتیجه دلخواه خودروبرو شوید.بسته به نیازوسبک کارتان، دو نوع سایت وجود دارد.اگر هدف شما این است که مردم یک مرور سریع در مورد شما رادرسایت بخوانندمیتوانید یک دکمه ی حرکت سریع در صفحه قرار دهید.همچنین می توانید گزینه کلاسیک را انتخاب کنید، یعنی برای هر بخش یک صفحه اختصاصی قرار دهید. این گزینه برای افرادی مناسب است که نمونه کارهای متعددی برای نشان دادن دارند،مانند: پروژه برای مشتریان(اگریک طراح هستید)،نمونه کارهای عکاسی یامقالات پژوهشی و غیره.
2. یک تصویر حرفه ای از خودتان به وبسایت اضافه کنید:
بدون شک بایدتصویری از خودتان در وب سایت رزومه داشته باشید،چون افرادی که به صفحه ی شما مراجعه میکنند معمولا کارفرما هستند و به همین دلیل می خواهند،ببینند شما چه کسی هستید.به علاوه،مردم بیشتربه تصاویرتوجه میکنند و اهمیت میدهند.اما صبرکنید،قبل از آپلودعکس خانوادگی که در تعطیلات آخر هفته خود گرفته اید،درباره تصوراتی که می خواهید بازدیدکنندگان درمورد شما داشته باشند، فکر کنید.افرادی که درحرفه های خاص(طراحان، هنرمندان، نوازندگان و غیره)فعالیت میکنندممکن است برخی آزادی های خلاقانه داشته باشند،اما به طور کلی درهرشغلی که هستیدصادق باشید وسعی کنید بهترین عملکرد را داشته باشید.مطمئن شوید تصویری که انتخاب می کنید یک بازتاب از آنچه که واقعا هستید،باشد.پیدا کردن یک توازن مناسب بین رفتار دوستانه وجدی مهم است،Tyra Banksپیشنهاد می دهد: باچشمان خود بخندید. باید طبیعی ترین احساس ممکن رادرچهره ی خود نشان دهید تابینندگان احساس نزدیکی باشما پیدا کنند.لازم نیست یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید تا از شماعکس های خوب بگیرد.باید از این نوع سرمایه گذاری در طولانی مدت خودداری کنید.عکس خودرا همیشه باید در بالای صفحه قراردهید.چرا؟چون مردم تمایل دارند در عرض چند ثانیه ماهیت و ظاهر مالک سایت رابشناسند.
برخلاف این گفته ما عقیده داریم که ابعاد و مکان دقیق عکس به خودتان بستگی دارد وبرخلاف چیزی که قبلا گفته شد،لازم نیست که تصویر مربعی خودرادر قسمت بالا سمت چپ سایت رزومه کاری قرار دهید.
03. بخش های مورد نظرخودرا اضافه کنید:
هنگامی که بحث درمورد سازماندهی محتوای سایتتان است،برای تصمیم گیری در مورد چگونگی تنظیم آن واینکه چه چیزهایی راباید اضافه کنید، آزاد هستید.بااین حال،اینکار بسیار شبیه به کیک پختن است،چندین عنصر کلیدی وجوددارد که باید برای رسیدن به نتیجه خوب بکار ببرید.
وبسایت رزومه بایدشامل صفحات مناسبی باشد و طور کلی اطلاعات شمارا بطور دقیق نمایش دهد. به یاد داشته باشید که قابل خواندن بودن مطالب در اینجا بسیار مهم است.
یک رزومه خوب (و کامل) همیشه باید شامل موارد زیر باشد:
یک صفحه اصلی جذاب:این صفحه اولین چیزی است که فرد استخدام کننده از شمامیبیند، بنابراین اینکه صفحه اصلی خود را چشم نواز طراحی کنید بسیار مهم است.صفحه اصلی سایت شمابایدخلاصه ی کاملی از اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید را ارائه دهد.این صفحه باید افرادراترغیب کندتا بر روی گزینه ی بیشتر کلیک کنندو درمورد شمابیشتر بخوانند.در این صفحه باید یک تصویر دقیق از خودتان، نام، اطلاعات تماس و زمینه کار یا موقعیت فعلی خود را قرار دهید.همچنین می توانید پاراگرافی تحت عنوان پیش زمینه یا تجربه را اضافه کنید.توجه کنید که مطالب سایت را باید کوتاه و دلنشین نگه دارید، شما نمی خواهید که همه ی اطلاعات را یکجا جمع کنید پس اجازه دهیدخوانندگان سایت بقیه توضیحات را در بخش های دیگربخوانند.
تجربه شما: آه،قسمت ریزه کاری واقعی از رزومه شما اینجاست. تجربه ای را انتخاب کنیدکه مربوط به حوزه ای باشدکه دران درخواست کار میکنید. این تجربه می تواند درمورد شغل، کارآموزی و هر کار داوطلبانه ای باشد.برای هر کار،لیستی از دو نقش اصلی وظایف و دستاوردها را تهیه کنید. چرا تجربیات خودرابا نمایش عکس در یک جدول زمانی نشان نمی دهید؟این سبک طراحی،یک نتیجه خوب وسازمان یافته را برای تجربه ارزشمند شما به ارمغان می آورد.
تحصیلات شما:بسته به میزان تحصیلات خودنیز می توانید یک جدول زمانی تهیه کنید یا فقط فهرست میزان تحصیلاتتان رانمایش دهید.حتما باید نام دانشگاه،مؤسسه یا محل تحصیل بعلاوه ی تاریخ فارغ التحصیلی خودرا ذکر کنید. همچنین افتخارات،نشریات و پروژه های قابل توجهی که در آن شرکت کرده اید را نیز در سایت قرار دهید.
مهارت ها: استعدادهاومهارت های اختصاصی خودرا حتما بصورت برجسته ذکر کنید. بایددر هر زمینه کامپیوتری که مهارت دارید(فتوشاپ، دفتر مایکروسافت، پاورپوینت، ابزارهای مدیریت محتوا و غیره)، هر زبان خارجی که می توانید صحبت کنید و هر مهارت دیگری که ممکن است برای جذب شما به کار مورد نیاز باشد،لیست کنید.
پروژه های شخصی:این بخش به طور عمده برای زمینه های خلاقانه بکار میرود.در این بخش میتوانید یک مجموعه نمونه آنلاین از پروژه هایی که انجام داده اید، سبک کاری و خلاقیتهای خود را نمایش دهید.اگر شما عکاس(عاشق عکاسی)هستید که مایل است یک مجموعه شخصی تر از کار خود را نشان دهد، می توانید تصاویر خود را با استفاده از Wix pro Gallery نمایش دهید.بهرحال اگر یک وبلاگ در مورد پروژه اشتیاق بنویسید یا حساب Instagram foodie را اجرا کنید نیز می تواند راهی برای “شغل پویا ی روزمره” باشد.برای هر پروژه ای که انتخاب میکنیدشرح مفصلی بنویسید ودربعضی زمینه ها در مورد نحوه انجام پروژه خود توضیح دهید.هر فعالیت اضافی که میکنید (حتی اگر لزوما مربوط به حرفه شما نیست) ارزشمند است زیرا نشان می دهد شما انسان فعالی هستید.
تماس: به عنوان کسی که به دنبال پیداکردن کار است اطلاعات تماس یکی از ضروری ترین موارد در صفحه ی شماست.مطمئن شوید که اطلاعات تماس خود را در جای مناسبی قرارداده اید و بازدیدکنندگان به راحتی انرا میبینند.برای بازدید کننده سایت هیچ چیز خسته کننده تر ازاین نیست که اطلاعات تماس شما را درصفحه جستجو کند. بهتر است تمام جزئیات ضروری خود را در پایین صفحه سایت اضافه کنید.
توصیه هاو رضایت نامه ها:امروزه بررسی ها بسیار مهم است.هنگام فکر کردن به یک رستوران جدید اولین چیزی که به ذهنتان میرسد چیست‌؟ شما نظرات رابررسی میکنید،درست است؟ خوب، شما می توانیدبرخی از توصیفات و توصیه های کارفرمایان قبلی و یا همکاران خود را درسایت ذکر کنید تا استخدام کنندگان نظرات بی طرفانه رابخوانند و براساس ان تصمیم بگیرند.
پیوندبه کانال های اجتماعی مرتبط:در این قسمت روی کلمه مرتبط تاکید میکنیم.بعنوان یک متقاضی کار اصلی،تنها کانال اجتماعی که باید ارتقا دهید، حساب کاربری LinkedIn شماست. برای هنرمندان که از شبکه های اجتماعی به عنوان راهی برای نشان دادن کار خود استفاده می کنند، پیوند به فیس بوک،اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و غیره مفید خواهد بود.
4. جزئیات کوچک را اضافه کنید:
به مثال کیک بازگردید،هنگامی که کیک شما پخته شدبایدآن را تزئین کنید.چندعلامت ضروری وجود دارد که باید از آن برای درست کردن ظاهرسایت خود استفاده کنید.این موارد عباتند از:
انتخاب رنگ ها و فونت های مناسب: هنگام انجام این مرحله از نام تجاری خودتان استفاده کنید. برای این مرحله باید در رزومه ی خود یک نگاه مختصر بیاندازید.برای رسیدن به نتیجه دلخواه بایداز رنگ و فونت مناسب استفاده کنید.برای انتخاب پالت رنگ وانتخاب بهترین فونت برای وب سایت خود به راهنمای ما نگاهی بیندازید.
یک نام دامنه منحصر به فرد انتخاب کنید:برای نام دامنه ترجیحا نام خودتان را انتخاب کنید.این نام عنوان نام تجاری شخصی شماشناخته می شود. اگرنام دامنه مورد نظر شما قبلا گرفته شده باشد، لطفا حرفه،موقعیت مکانی یا هرمعیار متمایزی را به نام دامنه ی اصلی اضافه کنید.انجام این کار باعث ایجاد حس اعتمادواعتبار میشود.این نکته توجه کنیدکه وقتی کارتهای تجاریتان را بانام دامنه خود پخش میکنید،خیلی خوشحال خواهید شد.
یک نسخه PDF از رزومه خود تهیه کنید: در حالی که رزومه آنلاین شما بسیارکاربردی است،برخی از کارفرمایان نسخه قابل چاپCV شمارامیخواهند. برای راحت کردن کار،یک دکمه رابه سایت اضافه کنید که بوسیله ی ان یک نسخه PDFرا بتوان دانلود کرد.
5.سئو را بهینه سازی کنید:قبل ازاینکه از این موضوع به ظاهر پیچیده غافل شوید باید بگوییم که سئو (بهینه سازی موتور جستجو) برای بهینه سازی سایت شمابسیار موثر است و میتوانید از طریق ان صفحات خودرا در نتایج سئو بالاتر ببرید.قرار گرفتن سایت شمادراولین صفحه نتایج جستجو،احتمال اینکه متقاضیان بیشتری از سایت شما دیدن کنند را افزایش میدهد.میتوانید با انجام چندکار ساده،رتبه ی سایت خودرا در موتورهای جستجو بهبود بخشید.مطمئن شوید که نام دامنه درستی انتخاب کرده باشیدوکلمات کلیدی را به درستی در رزومه خود وارد کنید. خوشبختانه، Wix یک راه حل خوب،جامع و رایگان رادراختیارتان قرار داده که شمارادر تمام مراحل بهینه سازی راهنمایی می کند.
معرفی: Wix SEO Wiz، a.k.a.همچنین Wiz جادویی بصورت خودکار یک طرح شخصی ایجاد می کند که به شمادقیقا می گوید چه چیزی را برای بهینه سازی سئو باید تنظیم کنید.
پاداش: این راهنما را در موردچگونگی دریافت وب سایت خود در Google بررسی کنید.
6.اطمینان حاصل کنیدکه سایت شماموبایل را پشتیبانی میکند:موبایل ها و تبلت هاتقریباهمه جا هستند!در واقع تعدادکاربران تلفن همراه در سال 2018 به بیش از5/1 میلیارد رسیده است که این امار نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش یافته. بنابراین،کاملا واضح است که چرا باید مطمئن شوید که وبسایت شما تلفن همراه را پشتیبانی میکند.اساسا این همان نسخه از وب سایت معمولی شما ست که به اندازه کافی کوچک میشود تا برای نمایش در تلفن همراه مناسب باشد. ویرایشگر Wix به طور خودکار اینکاررابرای شما انجام میدهد،پس نباید نگران چیزی باشید.وب سایت رزومه شما در هر صفحه و هر وسیله ممکن (از دسکتاپ تا گوشی های هوشمند) جذاب خواهد بود. اگر می خواهید برای بهبود اوضاع سایت خود یک قدم اضافی بردارید،ما آنچه را که نیاز دارید:در پایان این مقاله درباره نمایه سازی تلفن همراه توسط گوگل و 7 روش برتر (از جمله ابزار عالی و راهنمایی های حرفه ای) را برای ارتقاء نسخه موبایل دراختیارتان قرار خواهیم داد.
7.نظر شخص دیگری را درمورد وبسایتتان بپرسید:مطمئنا هدف شما از ساخت وب سایت رزومه جستجوی یک شغل خوب است.یک اشتباه احمقانه میتواند همه ی زحمات شما را برباد دهد.
بنابراین،باید خجالت را کنار بگذارید و از یک دوست یا هر کسی که مورد اعتماد شماست کمک بگیرید تاسایتتان را آزمایش کنید.آیا تمام لینک ها کار می کنند؟ آیا وب سایت رزومه شما از لحاظ سبک و لحن مناسب است؟ اینها همه سوالات مهمی هستند،که یک شخص قابل اعتماد باید به انها پاسخ دهد.
8.وبسایت را منتشرو بطور منظم پیگیری کنید:بعد از همه ی اینکارها،زمان آن است که دکمه “انتشار” را فشار دهید و منتظر پیشنهادات کاری باشید! اما انتشار قدم اول است.بعداز آن وبسایت شما نیاز به حفظ، پرورش و پیگیری دارد.باید بدانید که چه کسی ازسایت شمابازدید می کند ومیزان ترافیک وب سایت رزومه خود را افزایش دهید.برای پیگیری این آمار و ایجاد قابلیت چت کردن با بازدیدکنندگان،می توانید برنامه Wix Mobile App را دانلود کنید.همچنین برای حفظ سایت خود چون هیچ چیز بدتر از یک CV منسوخ وجود ندارد، پس هر بار که موقعیت سایت را تغییر می دهیدو موقعیت جدیدی ایجاد میکنید مطمئن شوید که این موقعیت در وب سایت رزومه منعکس شده است.اگر از اینکه ساعت های بی پایان در مقابل رایانه خو مینشینید خسته شده اید،می توانید بادانلود ونصبWix on Mobile سایتتان را باگوشی هوشمند و یا تبلت از هر نقطه و در هر لحظه ای از روز ویرایش کنید.