امروزه معمول است که اثاثیه هم بصورت انلاین خریداری شودو رقابت بین فروشگاه های انلاین بیشتر شده است.طراحی خوب وب سایت شما میتواند رقبایتان را کنار بزند و بازدید کننده را به خریدار تبدیل کند.در زیر نمونه هایی از چند طرح وب سایت فروشگاه لوازم منزل استرالیایی را قرار داده ایم که فکر می کنیم به خوبی طراحی شده و می تواند برای طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین شما ایده های بسیار خوبی داشته باشد.
خب فروش اثاثیه همیشه همراه با حیله و تزویر است.اغلب کاربران تمایل دارندجزئیات زیادی را هنگام خرید آنلاین اسباب ببینند. در مورد فروش اثاثیه بصورت آنلاین،لازم است کیفیت کلی قطعات ان را آنلاین نمایش دهید. اگرچه طراحی سایت اسباب منزل مبحث بسیار گسترده ای دارد اما ما سعی کرده ایم این موارد را خلاصه کنیم تا از خواندن مقاله خسته نشوید.
طراحی یک وبسایت خوب برای فروش لوازم منزل.
موارد کلیدی که در وب سایت فروشگاه لوازم خانگی ما رعایت شده است عبارتند از:
استفاده از یک طراحی خوب:
از مهمترین ویژگی های یک وب سایت خوب طراحی زیبا،قابلیت سهولت استفاده وعملکرد خوب ان است. اولین و مهمترین نکته این است که وبسایت بایدکاربر پسند و کاملا کاربردی باشد. در طراحی وبسایتهای فروش اثاثیه بایدازتصاویر بزرگ و زیبا که در فضای خوب گرفته شده است استفاده شود.این طرح بندی ها برای متن هم فضای مناسبی ایجاد میکند.
ازعکس های واضح والهام بخش استفاده کنید.
در بهترین وبسایت اثاثیه منزل، از عکس هایی که واقعا خوب هستنداستفاده میشود.برخی سایتها از عکسهای پسزمینه بزرگ و حتی ویدئوبرای هیجان زده کردن کاربر استفاده می کنند. تصاویر محصول باید واضح و سازگار باشند – عکس ها را در همان اندازه ای که لازم است بگذارید،تاهمه ی قسمت های اثاثیه نمایش داده شود. پس زمینه ی عکس ها باید یک فضای روشن باشد و تالوازم به راحتی دیده شوند.
ناوبری اسانی ایجاد کنید.
یک سایت خوب فروش لوازم منزل نیاز به یک ناوبری واضح،اسان و قابل درک دارد.
محصولات باید با شرایطی فهرست شوند(دسته بندی لوازم) که بازدیدکنندگان بتوانند بفهمند. در صورت امکان،باید در وب سایت از یک سیستم فیلترینگ استفاده کنید که به مشتریان این شانس را بدهد تا آنچه را که می خواهند به راحتی پیدا کنند.
اثبات کیفیت کار و محصولات
از این مورد باید برای اطمینان مشتری بالقوه استفاده کنید،خوب است پیام های تشکری که از مشتریان قبلی در فیسبوک گرفته اید را در سایت منتشر کنید. راه دیگری که میتوانید کیفیت کار خود را ثابت کنید،این است که فروش اخیر خود و مواردی که تازه فروش رفته را درسایت نمایش دهید.

محصولات و مدیریت دسته بندی:
جزئیات محصولات مانند رنگ،جنس، پارچه مورد استفاده در ساخت مبلمان، ابعاد،روش های نگه داری و دستورالعمل ها را در قسمت توضیحات بنویسیدو همه ی ویژگی های محصول را بطور واضح به مشتریان بگویید.
مدیریت فروش محصولات مجموعه ای:
میز ناهار خوری و صندلی های ناهار خوری با هم به فروش میرسند. به همین ترتیب، در صنایع مبلمان بسیاری از محصولات باید با هم به فروش برسند. صندلی ها را می توان در مجموعه ها فروخت.یک گزینه برای ساخت مجموعه ها و مدیریت موجودی آنها برای وب سایت فروش مبلمان بسیار ضروری است.
ثبت نام و ورود به سایت:
روند ثبت نام و ورود به سایت باید باچند کلیک ساده انجام شود.برای تایید ثبتنام همیشه باید شماره تماس مشتریان را بخواهید به خصوص وقتی که گزینه ی پرداخت هزینه هنگام تحویل محصول را دارید.
تحویل رایگان:
باید یک گزینه مبنی بر تحویل رایگان پس از خرید مقدارمشخصی(مثلا برای خرید های بیشتر از ۳میلیون تومان هزینه ی حمل و نقل رایگان باشد) در سایت اضافه کنید. این ویژگی کاربران را برای خرید مبلمان اضافی تشویق میکند.
نوشتن مطالب و مدیریت محصولات – MRMMBS Vision دارای اطلاعات زیادی در صنعت لوازم منزل است به همین دلیل ما با دقت این گروه را دنبال میکنیم، از این رو در نوشتن مطالبی درباره ی تاریخ و سبک مبلمان،کاملا مهارت داریم.
مدیریت موجودی کالا:
مدیریت موجودی کالا در برخی سایت های اسباب منزل براساس حیله و تزویر است.بیشتر وقت ها کسب و کارهای خانگی را میبینیم که فروش بصورت آنلاین و آفلاین دارند.ما به کسب و کارهای خانگی کمک می کنیم تا موجودی انبار خود را بصورت آنلاین و آفلاین ثبت کنند،به اینصورت که CRM را با وب سایت ادغام می کنیم تا موجودی انبار بصورت خودکار در سایت ثبت شود.
فرایند پرداخت:
همیشه هنگام طراحی سایت مطمئن میشویم که کاربر در هنگام خرید از وب سایت بتواندهزینه را به راحتی پرداخت کند.پرداخت هزینه یکی از مواردی است که باید سریع و آسان انجام شود.زمانی که بخواهید ازدیدگاه MRMMBS استفاده کنید،بایداطمینان حاصل کنیدکه تمام ویژگی های بالا را در سایت خود دارید . ما به شما اطمینان می دهیم که طراحی سایتتان را به خوبی انجام میدهیم. بنابراین باید بامادر تماس باشید و در مورد خواسته های خود صحبت کنید تا ما وب سایت شما را کاملا مطابق نیازتان طراحی کنیم.
بسیاری از سایت هاهستند که به بهترین روش ممکن طراحی شده اند و ما می توانیم سایت شما را بهبود بخشیم بطوری که بتواند با این سایت ها رقابت کند.چند نمونه از طرح های سایت فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی در استرالیا را در لینک زیر ببینید.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت مبلمان

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت مبلمان

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت مبلمان

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.