طراحی سایت هنری

در کشورهای مختلف هنرمندان همواره طرفداران بسیار زیادی دارند و این افراد دوست دارند تا از طریق روش های مختلفی با هنرمند مورد نظر خود در ارتباط باشند.

بسیاری از این هنرمندان ، استفاده از شبکه های اجتماعی را انتخاب می کنند در صورتی که بسیاری از هنرمندهای دیگر دوست دارند تا علاوه بر حضور در شبکه های اجتماعی برای خود یک وب سایت داشته باشند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را هرچه بیشتر در معرض دید دیگران قرار دهند. در طراحی سایت هنری یکی از مهمترین موارد در نظر گرفتن شیوه طراحی و انتخاب رنگ است که کاربران را جذب کند و باعث خستگی چشم آن ها نشود. پس باید در نظر داشت قبل از شروع به کار UI و UX سایت را با دقت طراحی کنید.

این نوع وبسایت ها به دلیل بازدید بسیاری که در طول روز دازند به راحتی می توانند یک لیست عظیم ایمیل ها و شماره تلفن هارا در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید با ارسال پیام آن هارا به تماشای فعالیت جدید هنرمند مانند فیلم و یا تئاتر دعوت کنید و این عمل موجب بالا رفتن درآمد هنرمند و تیم هنری خواهد شد. این نوع وب سایت ها حتی بدون نیاز به استفاده از سئو می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی بازدید بسیار بالایی را داشته باشند و این موجب بالا رفتن رتبه شما در گوگل خواهد شد.

در این نوع وب سایت ها می توانید با دریافت پورسانت محصولات شرکت های دیگر را تبلیغ کنید و بفروشید و این کار موجب کسب درآمد جانبی از وب سایت خواهد شد. و حتی می تواند موجب جذب یک سرمایه گذار برای هنرمند و یا شرکت شود.

شرکت طراحی سایت موز وب با تجربه چندین ساله خود در طراحی سایت های مختلف می تواند شیوه های نوینی را برای ارتباطات پیشنهاد دهد.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت هنری

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت هنری

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت هنری

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت هنری

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت هنری – امکانات تخصصی

هر طراحی سایت هنری با تعدادی امکانات تخصصی و رایج طراحی می شود. در زیر تعدادی از این امکانات برای شما معرفی شده اند.

این را اضافه کنیم که کاربران همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر جا که این اطلاعات بیشتر باشد جذب آنجا می شوند پس اطلاعات وب سایت خود را در هر زمینه ای مخصوصا این زمینه بالا ببرید.
حال به خدماتی که به طور معمول در یک طراحی وب سایت هنری ارائه می شود اشاره می کنیم:

معرفی همکاران: بخشی برای معرفی همکاران و هنرمندان دیگر موجب افزایش محبوبیت شما خواهد شد.

تجربیات کاری: بیان تجربیات و اطلاعات درباره رشته هنری مورد نظر برای آشنایی بیشتر مخاطبان با آن رشته.

بخش آثار هنری: این بخش از طراحی سایت هنری موجب آشنایی بیشتر طرفداران با آثار شما می شود و می توانند آن ها را دانلود کنند.

شبکه اجتماعی: با وجود این بخش شما می توانید به صورت آنلاین با طرفداران خود به صورت گروهی و یا خصوصی چت کنید. و افراد دیگر را از شبکه های اجتماعی به سمت وبسایت خود هدایت کنید.

تماس تصویری: با طراحی و توسعه این بخش از طراحی سایت هنری می توانید با مخاطبان خود به صورت تصویری صحبت کنید. این عمل موجب افزایش روز افزون محبوبیت شما خواهد شد. و همچنین می تواند افراد بسیار زیادی را برای مدت بیشتری در وب سایت شما نگه دارد که این کار باعث افزایش رتبه وب سایت شما در گوگل خواهد شد.

کلاس ها: در این بخش شما میتوانید پس از ثبتنام و دریافت شهریه ای از کاربران برای آن ها دوره های آموزشی مجازی قرار دهید.

گالری: در این بخش میتوانید عکس های مورد نظر خود را قرار دهید و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات: در این بخش می توانید کتاب ها و مقاله های مرتبط را قرار دهید تا دیگر افراد نیز بتوانند از آن ها استفاده کنند. این بخش تاثیر بسیار زیادی ذر رتبه سایت شما در گوگل و میزان بازدید از وب سایت دارد.

در نهایت با افزایش آگاهی های تان در مورد شرکت موز وب شاید تمایل داشته باشید تا پیش فاکتور را نیز تهیه  کنید. در واقع در این بخش مشخص می شود که چه خدماتی را می خواهید داشته باشید و حدود هزینه شما چقدر خواهد شد. علاوه بر این  در صورت داشتن سوال با اطلاعات تماسی ارتباط برقرار کرده  و یا از طریق صفحه مشاوره به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما به همراه شما خواهیم بود.