طراحی سایت حقوقی

می توان گفت امروزه در تمام کشور های دنیا مشکل ها و ضایعه های بسیاری رخ می دهد که افراد به موجب آن شروع به سرچ کردن در اینترنت درباره ی سوالات مربوط به وکلا و دادگاه می کنند , آن ها بعد از صرف زمان زیاد از سرچ کردن خسته شده و از انجام کارشان منصرف می شوند.

وجود تعداد زیاد سرچ درباره وکالت می تواند مزیت های زیادی برای یک وکیل داشته باشد.

در ساده ترین حالت شما به عنوان یک وکیل می توانید با داشتن یک وبسایت با طراحی ساده , رسمی و زیبا خود را به افرادی که در اینترنت در زمینه های حقوقی در حال سرچ کردن هستند معرفی کنید تا با شما آشنا شوند. وجود یک رزومه کامل و دقیق در باره توانایی های شما می تواند یک شروع قدرتمند برای شما محسوب شود.

برای اینکه کاربران به راحتی به شما دسترسی داشته باشند می توانید در صفحه ی تماس با ما تلفن های تماس , آدرس E-mail , آدرس دفتر و نقشه ی کامل موقعیت قرارگیری دفتر خود را قرار دهید. همپچنین می توانیم با طراحی یک فرم ارتباطی در صفحه ی تماس با ما به سایت این قابلیت را اضافه کنیم تا کاربران یتوانند به صورت غیر حضوری و توسط پست الکترونیک با شما در ارتباط باشند.

وجود صفحه ای به نام پرسش های متداول می تواند موچب افزایش بازدید سایت شما شود , بخاط راینکه تعداد زیادی از افراد می توانند بدون تماس با شما سوالات و جواب های بیان شده را بخوانند و به هدف خود برسند. برای دسترسی راحت تر کاربران به سوالات مورد نظر خود در این قسمت می توانیم سوالات را طبق گروه ها دسته بندی کرد. تعداد سوالاتی که در این بخش ثبت م یشود نا محدود است و تنها با یک طراحی استاندارد و حرفه ای می توان در کوتاه ترین زمان کاربر را به هدفش رساند.

طراحی پروفایل برای کاربران عضو شده در وب سایت شما می تواند اعتبار شما و احساس آرامش خاطر کاربران وب سایت شمارا افزایش دهد. در این بخش می توانید به کاربران اجازه ی مدیریت پرونده هایشان را دهید و وضعیت پرونده ها ( پرونده های تکمیل شده ,  پرونده های درحال بررسی , پرونده های در صف انتظار ) و تمام جزییات شخصی را در این قسمت نمایش داد. در این بخش مشتریان می توانند روند پرونده را پیگیری کنند و یا مدارک شخصی خود را ارسال نمایند و مدیر سایت بتواند تمام آن هارا به صورت دسته بندی شده دریافت نماید. وجود این بخش از طراحی سایت وکلا می تواند سایت شمارا به یک سایت شناخته شده مبدل سازند.

طراحی یک صفحه از طراحی سایت وکلا برای ثبت وقت ملاقات آنلاین با یک سیستم زمانی بسیار دقیق می تواند سایت شما را در برابر سایق رقیبانتان قدرتمندتر کند. این بخش می تواند به صورت دقیق به کاربران وقت ملاقات دهد و شما می توانید مطمئن باشید که هیچ گونه تداخلی در وقت ملاقات ها وجود نخواهد داشت.

 

وجود بخش پرداخت آنلاین و روش های دیگر پرداخت می تواند امنیت پرداخت را به مشتریان شما ارائه دهد و همچنین به صورت خودکار صورتحساب مشتری را در پروفایل مشتری ثبت می کند تا مشتریان شما بتوانند آن هارا مشاهده کنند. وجود این بخش به شما این قابلیت را می دهد تا در بخش مدیریتی خود بتوانید یک بخش مدیریت مالی طراحی کنید تا مانند یک دستیار عمل کند و به شما گزارشی از حساب هایتان بدهد.

برای بالا بردن رتبه وب سایت خود بخش اخبرا و مقالات را فراموش نکنید. موتور های جستوجو مانند گوگل به میزان مقالات وب سایت ها توجه بسیاری می کنند , پس وجود اخبار و مقالات با متن های زیاد می  توانند میزان دیده شدن سایت شمارا افزایش دهند و افزایش بازدید سایت شما امکان بالا رفتن تعداد قرارداد های شمارا به همراه خواهد داشت.همچنین شما می توانید اخبار خود را از سایت های خبری بزرگ داخلی و خارجی دریافت نمایید. وجود بخش آموزشی برای افراد علاقه مند در این زمینه ایجاد نمایید تا در نهایت به وب سایت شما وفادار باشند.

شاید بتوان گفت هیجان انگیز ترین بخش بخش یک وبسایت چت آنلاین است. با طراحی و اضافه کردن این بخش به وب سایت خود می توانید با مشتریان خود چت آنلاین داشته باشید تا آن ها متوجه شوند که برای شما مهم هستند. همچنین در این بخش شما این قابلیت را دارید تا تنها به افرادی که مایل هستید اجازه چت آنلاین را بدهید.

 

طراحی سایت وکلا

تجربه ی چندین ساله ی ما در زمینه ی طراحی وب سایت ها بیان کننده این موصوع می باشد که تنها یک وبسایت شکیل و دارای برنامه نویسی مناسب کافی نیست. می توان گفت سئو سایت که موجب افزایش رتبه در موتور های جستجوی می شود یکی از مهمترین سرویس هایی است که با پیاده سازی آن می توانید یک وبسایت قدرتمند داشته باشید.
تجربه بیان کننده این است که یک وب سایت در زمینه ی وکالت می تواند علاوه بر موضوعات بیان شده دارای سرویس های بسیار زادی باشد که در این قسمت ما تعداد یاز آن هارا بیان کرده ایم :

  • طراحی قسمت  مقالات مربوط به زمینه حقوقی در طراحی سایت وکلا
  • طراحی قسمت  برنامه هفتگی  در طراحی سایت وکلا
  • طراحی قسمت  آموزش های حقوقی برای علاقه مندان در طراحی سایت وکلا
  • طراحی قسمت اخبار در زمینه های حقوقی و قضایی  در طراحی سایت وکلا
  • طراحی قسمت تسویه حساب با انواع روش های پرداختی آنلاین در طراحی سایت وکلا
  • طراحی قسمت ارسال مطلب به صورت روزانه برای کاربران وب سایت  در طراحی سایت وکلا
  • و بسیاری سرویس های دیگر …

در طراحی سایت وکلا ما می توانیم از بسیاری سرویس های بیان نشده ی دیگر استفاده کنیم که متخصصان شرک موز وب از ابتدا با مشاوره ی رایگان تا اتما مراحل طراحی سایت و راه اندازی آن در تمامی مراحل در کنار شما خواهند بود. همچنین نیاز ها و ایده های شما برای ما بسیار اهمیت دارند و می توانیم آن هارا در سایت پیاده سازی کنیم.

چنانچه در بخش های مختلف برای شما سوالی پیش آمد می توانید از طریق بخش تماس با ما آن را با مشاوران ما مطرح کنید.

 

اگر تمایل به داشتن یک وب سایت دارید م یتواندی از بخش ثبت سفارش اقدام نمایید.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت وکالت

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت وکالت

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت وکالت

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت وکالت

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.