طراحی سایت ساختمانی

در بسیاری از کشورها از مهم ترین بازارها که سرمایه عظیمی را نیز در درون خود جای داده است، بازار ساخت و ساز و خرید و فروش ملک است.

معمولا افرادی که سازنده ملک نیز هستند به روش مرسوم و سنتی می خواهند ملک خود را به فروش برسانند. اما امروزه که بحث تکنولوژی در همه جا حرف اول را می زند، می تواند به ضرر افرادی از این دست باشد که بر فروش ملک حود به روش سنتی استمرار می ورزند. زیرا افرادی وجود دارند که با بهره گیری از تکنولوژی روز و طراحی سایت ساختمانی ، خود را بیشتر به مشتریان شناسانده و درآمد بیشتری عایدشان می شود.

البته منظور این نیست که شما به عنوان فروشنده می توانید از طریق وب سایت ملک خود را به فروش برسانید و از خریدار مبلغ زیادی پول دریافت کنید اما یک وب سایت ساختمانی می تواند سبب دیده شدن بهتر و بیشتر ملک تجاری یا مسکونی شما بشود.  در این وب سایت می توانید مشخصات کلی ملک خودتان را به همراه تصاویر و نوشته ها و همینطور تور مجازی ارائه کرده تا در انتها مشتری خود را وسوسه به خرید ملک خود بنمائید.

در حال حاضر بسیاری از استفاده کنندگان اینترنت برای خرید یا دانستن مطلبی در رابطه با ماشین و حتی ساختمان, ابتدا در اینترنت و موتور جستجوهای مختلفی به تحقیق و تفحص می پردازند و پس از بدست آوردن اطلاعات مربوطه هدف گذاری می کنند. شرکت طراحی سایت ما گروه موز وب با توجه به تجربیاتی که دارد می تواند در بهینه سازی موتور جستجو گوگل به شما بسیار کمک کند و از مناسب ترین کلمات کلیدی که کاربران به دنبال آن هستند در وب سایت ساختمانی شما استفاده نماید.  شما باید اینگونه سرمایه گذاری کنید که بتوانید هر روز بازدیدکنندگان وب سایت ساختمانی خود را افزایش دهید و اگر در این وب سایت   یک مشتری از شما خریداری کند با توجه به ارزش معامله ملک سود سرشاری نصیبتان خواهد شد. هم چنین افرادی که به وسیله گجت هایی مانند موبایل و تبلت از اینترنت استفاده می کنند می توانند برای شما درآمد ایجاد کنند.

برای وب سایت ساختمانی خودتان یک بخش آرشیو اضافه کنید چرا که بسیار اهمیت دارد. این مسئله از این جهت حائز اهمیت است که مشتریانتان دوست دارند بدانند که شرکت یا سازمان شما چه فعالیت هایب موفقیت آمیزی داشته که در این قسمت ما می توانیم برای جلب مشتریان نمونه کارهای خود را وارد کنیم. جلوه های گرافیک که در این قسمت گنجانده شده است می تواند بسیار چشم گیر باشد. گروهی از افراد با تجربه در شرکت موز وب با توجه به رزومه موفق خود قادر است بهترین مشاوره و برنامه ریزی در این رابطه را به شما دوستان بدهد و این صفحه از وب سایت ساختمانی را به عنوان یکی از مهم ترین بخش ها معرفی نماید.

در وب سایت ساختمانی خود می توانید بخشی را با عنوان مشارکت در ساخت قرار دهید. این بخش برای مشتریان بلند پروازتان حائز اهمیت خواهد بود. در این قسمت اگر یک فرم همچون قسمت ارتباط با ما می تواند وجود داشته باشد که مشتریان با وارد کردن مشخصات خودشان اعلام آمادگی کنند. برای ارتباط بیشتر با مشتریانتان می توانید مشخصات و مختصات شکرت خودتان به همراه شماره تماس قرار دهید تا مشتریان را به ملاقات حضوری ترغیب کنید. علاوه بر این صفحه ای با عنوان درباره ما  شما را بیشتر به کاربرانتان خواهد شناساند. شناخت بیشتر کاربران سبب افزایش اعتماد آن ها به شما و کسب و کارتان خواهد شد. در حال حاضر  شرکت هایی هستند که وجهه خوبی نزد کاربران ندارند و این بی اعتمادی به آن ها مخصوصا در گام های اولیه وجود دارد. به همین دلیل اگر شما در کار خودتان سداقت داشته باشید گوی سبقت را از چنین رقبایی ربوده اید.

  در نهایت که از روش سرویس دهی گروه طراحی و پیاده سازی وب سایت موز وب مطلع شدید و می خواهید که یک وب سایت مناسب و مورد پسند برای کسب و کار خود داشته باشید  از طریق انتخاب همین گزینه روی همین لینک پیش فاکتور آنلاین وب سایتتان را دریافت کنید تا از نحوه همکاری با طراحی سایت موز وب مطلع شوید.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت ساختمانی

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت ساختمانی

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت ساختمانی

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت ساختمانی – امکانات تخصصی

هر طراحی سایت ساختمانی با تعدادی امکانات تخصص و رایج طراحی می شود. در زیر تعدادی از این امکانات معرفی شده اند. در بسیاری مواقع شما امکاناتی فراتر از امکانات ذکر شده در پایین را می خواهید، برای این قابلیت ها نیز برنامه های ویژه ای داریم.

این را اضافه کنیم که کاربران همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر جا که این اطلاعات بیشتر باشد جذب آنجا می شوند پس اطلاعات وب سایت خود را در هر زمینه ای مخصوصا این زمینه بالا ببرید.
حال به خدماتی که به طور معمول در یک طراحی وب سایت ساختمانی ارائه می شود اشاره می کنیم:

معرفی فعالیت های شرکت : می توانید فعالیت های خود را در قالب یک وب سایت خدمات ساختمانی به مشتریان ارائه دهید. موفق شدن  وب سایت  ساختمانی شما را چگونگی پیاده سازی این سرویس تعیین خواهد کرد پس نهایت تلاش خود را به کار ببرید.

طبقه بندی پروژه های مختلف شرکت ساختمانی :  این واقعیت وجود دارد که کاربران همیشه برایشان نمونه کارها و پروژه های انجام شده توسط شما مهم خواهد بود و به این قصر وب سایت خدمات ساختمانی شما را بازدید خواهند کرد. در واقع طراحی این صفحه از وب سایت برای شما حیاتی است.  علاوه بر این نمونه کارهای خیلی قبل تر را نیز می توانید در وب سایت خود قرار دهید.

صفحه پیش فروش پروژه های ساختمانی : در حال حاضر به دلیل کاهش نقدینگی مردم اگر املاکی را با شرایط پیش فروش ارائه کنید بازخورد خوبی خواهد داشت. سپس در این قسمت پیش نیازها و مدارکی که یک خریدار برای خرید مسکن نیاز دارد را وارد نمایید.

صفحه درج مشخصات ملک و مختصات ملک توسط کاربر : در واقع اگر این صفحه از وب سایت را راه اندازی کنید آن را تبدیل به یک بنگاه  املاک نموده اید. این مسئله به بهبود کسب و کار شما کمک ویژه ای خواهد کرد به همین دلیل چنین بستری را در وب سایت خدمات ساختمانی خود ایجاد کنید.

صفحه نظرات و پیشنهادات کاربران در رابطه با پروژه ها : کاربران تمایل دارند در مورد پروژه ها نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند. از طرفی این مسئله می تواند مفید واقع شود چرا که بسیاری از نظرات جنبه سازنده دارند و به دیگران دید خوبی را خواهد داد.

پیوندهای مفید وب سایت و تبادل کردن لینک : اگر این قسمت را ایجاد کنید می توانید دوستان و دیگر افرادی که در این حوزه مشغول هستند را به کاربران معرفی کنید. از طریف این ارتباط می تواند دو طرفه باشد و دیگران نیز شما را معرفی نمایند.

مجوزهای کاری و گواهینامه ها : ارائه نمودن مدارکی چون گواهینامه ها و مجوز هایی  که توانسته اید در حوزه کاری خودتان بگیرید کاربر پسند خواهد بود و در نهایت سبب خواهد شد تا کاربران به شما و سیستم کسب و کاری تان اعتماد نمایند. پلن این صفحه را در نظر داشته باشید.

قوانین و مقررات : مقررات و چارچوب هایی که برای بحث ساخت ملک وجود دارد می تواند در این بخش گنجانده شود. این صفحه نیز چون دیگر صفحات کاربران مختص خود را خواهد داشت.

صفحه آموزش:  اگر می توانید بخش آموزش را به صورت رایگان به کاربرانتان ارائه دهید. در این صورت می توانید توقع داشته باشید تا بازدید وب سایت خدمات ساختمانی خود بهبود بخشیده اید.

قوانین شهرسازی و معماری : هم چون صفحه قوانین ساخت و ساز برای معماری شهر قوانین خاصی وجود دارد که شما می توانید آن را در این صفحه قرار دهید. در واقع تجربیات خود را نیز در این قالب می توانید بگنجانید. این صفحه از وب سایت خدمات ساختمانی قاعدتا مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

وقایع و سمینارها : ماهیت این صفحه به گونه ای تبلیغ برای سازمان شما نیز خواهد بود. در واقع شما در صورت تمایل سمینارها و وقایعی از این دست را به عنوان برنامه های کاری شرکت در این صفحه قرار می دهید تا کاربران از دورنمای کاری شرکت مطلع شوند.

صفحه مناقصه ها : این صفحه را به منظور برگزاری مناقصات پروژه های خود ایجاد کنید. حتی اگر دوست داشتید در صورت اخذ پیش نیازهایی از کاربران این مناقصه را به صورت کاملا آنلاین برگزار کنید.

صفحه بازار ملک : در و.اقع صفحه ای با این مضمون نوعی صفحه خبری محسوب می شود و شما هر گونه واکنش یا تکانه های بازار ملک را می توانید در این بخش قرار دهید. به دلیل اهمیت این موضوع این صفحه بازدید خوبی را می تواند داشته باشد.

صفحه تجهیزات شرکت ساختمانی: در این صفحه انواع تجهیزات، ماشین آلات و امکاناتی که شرکت شما برای انجام هر پروژه را دارد، معرفی می کنیم. مشابه این صفحه را برای شرکت ساختمانی هورپاد hoorpad.com انجام داده ایم.

در نهایت با افزایش آگاهی های تان در مورد شرکت موز وب شاید تمایل داشته باشید تا پیش فاکتور را نیز تهیه  کنید. در واقع در این بخش مشخص می شود که چه خدماتی را می خواهید داشته باشید و حدود هزینه شما چقدر خواهد شد .
علاوه بر این  در صورت داشتن سوال با اطلاعات تماسی ارتباط برقرار کرده  و یا از طریق صفحه مشاوره به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما به همراه شما خواهیم بود.