طراحی سایت پزشکی

امروزه علم پزشکی همچون دیگر علوم، مدام در حال بروز شدن است و عدم وجود اطلاعات مربوطه می تواند دشواری­های زیادی برای پزشکان و در کل عموم مردم ایجاد کند.

این مسئله ای تقریبا عادی است که بسیاری از افراد با توجه به بیماری خود و یا اطرافیانشان، وبسایت ­های مربوطه را جستجو و از طریق اطلاعات موجود در سایت یا برقراری ارتباط با پزشک مربوطه مشکل خود را مرتفع می ­نمایند. حال در این اثنا فرد در صورت بهره مندی ممکن است بارها به طراحی وب سایت پزشکی مراجعه یا به سایر افراد آن را معرفی کند.

اکنون در این بازه زمانی و در کشور ما اندکی از پزشکان دارای وب ­سایت پزشکی برای خودشان هستند تا بتوانند از این طریق با بیماران خود تبادل نظر و اطلاعات داشته باشند. به همین علت تعدادی پزشک بین مردم محبوبتر و شناخته شده تر خواهند بود که با دنیای اینترنت و کامپیوتر ارتباط بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال این افراد می توانند نوبت دهی مطب خود را در وب ­سایت پزشکی, اطلاع رسانی کنند. بیماران نیز با توجه به دسترسی به اینترنت در هر ساعت و زمانی که باشد می توانند برای خود نوبت بگیرند.

از دیگر ویژگی هایی که در طراحی وب سایت پزشکی پرسش و پاسخ اینترنتی است. به دلیل اینکه بسیاری از مراجعه کنندگان در کل یک سری سوال ­های مشترکی در ذهن خود دارند،  می توانند قبل ار برقراری تماس تلفنی با مطب, از طریق پرسش و پاسخ جواب خود را بگیرند. حتی در صورت اضافه نمودن مقداری چاشنی خلاقیت می توان فردی را به عنوان کسی که از طریق کامنت یا پاسخگوی صوتی بیماران را راهنمایی کند در این قسمت به کارگیری کرد تا سرعت سرویس دهی به بیماران افزایش پیدا کند.

معرفی محل کسب  و کار یا همان مطب پزشک و صفحه درباره ما و همینطور تماس با ما می­تواند از دیگر بخش های استراتژیک طراحی وب سایت پزشکی و ارائه اطلاعات به مشتریان باشد. در واقع از طریق چنین درگاه هایی می توانید خود را بهتر و بیشتر به مشتریان خود معرفی نموده و از آن ها بخواهید شما را به دوستانشان معرفی کنند و به توسعه کسب و کار شما کمک کنند. تردید نداشته باشید مجموعه موز وب در این زمینه برای شما پیشنهادهای خلاقانه و جالبی خواهد داشت تا بتواند در موفقیت کسب و کارتان شما را یاری دهد.

از دیگر بخش های کاربرپسند که مورد نیاز وب سایت شما برای بازدید کنندگانتان خواهد بود قسمت اخبار و همچنین مقالات می ­باشد. در رابطه با رشته های علوم پزشکی هر روزه مقالات متنوع و بسیار زیادی نوشته خواهد شد. البته شما می ­توانید کاربرانتان را به مقاله های قدیمی­تر نیز ارجاع دهید. وجود اطلاعاتی از این دست و همچنین  متن ها و تصاویر باعث خواهد شد که موتورهای جستجوگر همچون گوگل وب سایت شما را بهتر شناسایی کرده و رتبه ای با ارزش تر به طراحی وب سایت پزشکی شما اختصاص دهد. بنابراین در جستجو بهتر دیده خواهید شد. مثلا کاربران سایت با تایپ نمودن کلماتی چون برترین پزشک, لیست مطب پزشکان قلب, متخصصین جراحی مغز و اعصاب, پزشک داخلی  و …. میتواند به عنوان اولین  طراحی وب سایت پزشکی جستجو شده و در اولین صفحه گوگل به شما دسترسی داشته باشد. بنابراین بازدید کنندگان  میتوانند به مشتریان و مراجعه کنندگان (بیماران) شما تبدیل شوند.

طراحی وب سایت پزشکی و پزشکان

 

همچنین در یک طراحی وب سایت پزشکی می توان پرونده الکترونیکی پزشکی ایجاد نمود. بطوریکه کاربر در هر زمان وهر مکان  بتواند به صورت آنلاین و تنها با دانستن نام کاربری و کلمه عبور خود به پرونده پزشکی دسترسی پیدا کرده  و آن را مورد بازبینی قرار دهد و یا هر استفاده دیگری از آن بنماید مثلا به پزشک دیگری نشان دهد. بنابراین امروزه کاربران به دنبال سرویس هایی از این دست هستند که مطمئنا در وب سایت شما همه اینها را خواهندیافت.

خدمات موجود در طراحی وب سایت پزشکی

معولا در چنین طراحی وب سایت هایی میتوانیم چنین سرویس ها و خدماتی را ارائه دهیم که عبارتند از :

  • طراحی و ساخت صفحه وب سایت با عنوان  رزرو و تعیین وقت
  • طراحی و ساخت صفحه وب سایت با عنوان  پرداخت از طریق درگاه­ های بانکی مانند ملی و تجارت و کارآفرین و…
  • طراحی و ساخت  صفحه وب سایت تحت عنوان  مشاوره آنلاین پزشکی
  • طراحی و ساخت صفحه وب سایت با عنوان  ثبت و دریافت  مقالات و اخبار  روز دنیای پزشکی
  • طراحی و ساخت صفحه وب سایت با عنوان  ثبت نام کاربران برای تعیین وقت پزشک
  • طراحی و ساخت صفحه وب تحت عنوان نمایش تازه های دنیای پزشکی و جدیدترین متدهای درمانی

و بسیاری از سرویس ­هایی که در این حوزه جای داشته باشد برای رونق کسب و کار را در وبسایتتان قرار دهیم.
بنابراین  در صورت تمایل به دریافت سرویس در صفحه پیش فاکتور آنلاین وب سایت ما می توانید شرایط قیمتی را با توجه به کسب و کارتان برآورد کرده و تصمیم بگیرید.
علاوه بر این در صورت داشتن سوال در هر زمینه ای میتوانید با شماره تلفن های مربوطه که در بالای وب سایت وجود دارد با ما تماس گرفته و یا با مطالعه صفحه پرسش و پاسخ تمامی ابهامات خود را رفع نمایید. ما همیشه همراهتان هستیم.

 

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت پزشکی 

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت پزشکی

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت پزشکی

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت پزشکی

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.