طراحی سایت کارخانه

حتما بسیاری از رقیب های شما در فضای مجازی جتی با آگهی های کوچک بهتر از شما دیده می شوند. اما جای نگرانی نیست، شما می توانید با اجرای یک استراتژی بسیار زیرکانه همه آن رقبا را غافلگیر کنید و از آن ها بیشتر دیده شوید.

اگر شما صاحب کارخانه ای هستید، مطمئناً مشتریان خاص خودتان را دارید و درآمدتان هم بالا است. اما در این دنیای مدرن اینترنت، آشنا نبودن با تبلیغات آنلاین و استفاده نکردن از فضای مجازی  برای معرفی بهتر و هدفمندتر خود و کارخانه خود می تواند با گذر زمان نتیجه شما را در رقابت با رقبایتان مختل کند.

شما می توانید رقبایتان را با یک وب سایت حرفه ای غافلگیر کنید. با توجه به اینکه طراحی یک وب سایت حرفه ای می تواند اعتبار و جایگاه یک واحد صنعتی یا کارخانه را در فضای اینترنت حفظ کند و در اندک زمانی رضایت مشتری های داخلی و خارجی را جلب کند و از آن جایی که پیشنهاد ها و انتقادهای مشتریان در نظر گرفته می شود، روز به روز این جایگاه ارتقا می یابد، پس ما شما در به تحقق رسیدن این امر در خدمت شما هستیم. از آنجا که یک کارخانه از اهمیت بالایی برخوردار است، طراحی وب سایت کارخانه ای نیز بسیار حساس است، به این دلیل که کوچکترین سهل انگاری و بی دقتی در طراحی سایت می تواند بازاریابی اینترنتی کارخانه را دچار اختلال کند.

 

به طور حتم در طراحی وب سایت کارخانه علاوه بر معرفی خود و کارخانه می توانید کالاها و محصولات مورد نظر و تولید خودتان را نیز به صورت اینترنتی به فروش برسانید. همچنین می توانید برای مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، تخفیف های خوبی را در نظر بگیرید تا کاربران آنلاین ا برای انجام خرید های جزئی و کلی خود به صورت اینترنتی تشویق کنید. از مهمرین بخش های طراحی این وب سایت می توان به دسته بندی کالا و نمایش درست آن ها به کاربران است. این قول را به شما می دهیم که این قسمت را با دقت و ظرافت بالایی طراحی می کنیم تا برای کسب و کار شما بازده بالایی را داشته باشد.

علاوه بر این ها می توانید نمایندگی های فروش خود را به صورت کامل (همراه با مشخصات، اطلاعات تماس و …) معرفی نمایید تا محصولات و کالاهای تولید شده شما در کمترین زمان ممکن در دسترس مخاطب ها و مشتری های شما قرار گیرد. همچنین برای سهولت مشتریان می توان محل دقیق نمایندگی های فروش را روی نقشه برای کاربران آنلاین مشخص کرد تا در کوتاهترین زمان بتوانند خود را به محل نمایندگی برسانند. همچنین برای جلب اعتماد مشتریان برای خرید و ارتباط بیشتر با شما، می توانید گواهینامه ها و استانداردهای اخذ شده از موسسات با اعتیار و مختلفی را با نمایی جذاب و فوق العاده به مخاطب ها و مشتری های آنلاین خود نمایش دهید.

در نهایت گرافیک وب سایت است که برای شما و مخاطب هایتان بسیار ارزشمند و با اهمیت است. خیالتان راحت باشد؛ دانش و تجربه بسیار خوبی در زمینه طراحی چنین وب سایت هایی داریم که با تکیه بر همین دانش و تجربه می توانیم بهترین چیدمان و طراحی را برای شما انجام دهیم. البته این نکته را به خاطر بسپاریم که شما را از تمام مرحله های طراحی آگاه می کنیم تا شما هم با خیالی راحت یک وب سایت حرفه ای و ایده آل در این زمینه داشته باشید.

خدمات اصلی در طراحی وب سایت کارخانه

  • طراحی صفحه وب معرفی کارخانه و اعضای هیئت مدیره
  • طراحی صفحه وب معرفی محصولات کارخانه و روش استفاده از هر محصول
  • طراحی صفحه وب کاتالوگ محصولات
  • طراحی صفحه وب فروش اینترنتی محصولات
  • طراحی صفحه وب معرفی نمایندگی های فروش
  • طراحی صفحه وب معرفی نمایندگی های خدمات پس از فروش
  • طراحی صفحه وب بخش نظر سنجی از مشتریان درباره محصولات خریداری شده
  • طراحی صفحه وب برای اطلاع رسانی به کارمندان وسهامداران
  • طراحی صفحه وب پشتیبانی مشتریان از طریق وب سایت
  • طراحی وب سایت کارخانه به زبان های دیگر برای ارتباط با مشتری های خارج از ایران
  • طراحی صفحه وب معرفی محصولات به مشتری های خارج از ایران با زبان های دیگر.

نمایش نمایندگی فروش محصولات کارخانه : برای معرفی و شناخته شدن هر چه بیشتر و بهتر نمایندگی های کارخانه این صفحه را در وب سایت کارخانه خود  ایجاد کنید. در واقع اگر این صفحه را طراحی کنید برگ برنده ای خواهد بود تا کسب و کارتان رونق بیشتری بگیرد. این مسئله از این جهت حائز اهمیت است که نمایندگی ها در صورتی که در وب سایت شما حضور داشته باشند نقطه قوتی برای آن ها و سپس برای شما خواهد بود.

ارئه گواهینامه ها و مدارک : برای نمایش گواهینامه ها و مجوزهای معتبر کسب و کارتان می توانید از این بخش استفاده کنید. این صفحه در ایجاد اعتماد و اعتبار بین مشتریانتان تاثیرگذار است و سبب افرایش مشتریان و رونق کسب و کارتان می شود.

صفحه ارتباط با مشتریان وب سایت کارخانه: شاید طراحی صفحه ای با مشخصاتی مشابه نه فقط در یک وب سایت کارخانه که در بسیاری از وب سایت ها حیاتی باشد. برای ارتباط بهتر ما می توانیم یک فرم برای مشتریان طراحی کنیم و سپس آن ها را بر اساس بخش های مختلف طبقه بندی کنیم. بر این اساس هر مشتری می تواند با بخش مربوطه ارتباط برقرار کند. ایجاد این صفحه از وب سایت را فراموش نکنید.

سازمان های تابعه کارخانه :  صفحه ای با این مشخصات در وب سایت کارخانه می تواند دید بهتر و بازتری  راجع به شرکت و کارخانه را به  بازدید کنندگان و مشتریان وب سایت خود ایجاد بنماید. ما می توانیم تصاویر شرکت ها و سازمان های مرتبط را به همراه مکان فیزیکی و نحوه فعالیت آن ها به کمک نقشه گوگل در وب سایت کارخانه قرار دهیم. این صفحه را حتما در وب سایت خودتان داشته باشید.

بازدیدهای وب سایت: برای این منظور این امکان وجود دارد که بازدیدهای هر کاربر را به صورتی خلاصه وار برای او گزارش کرده و به وی ارائه کنید. این گونه مشتریان متوجه خواهند شد که شرکت شما یک شرکت حرفه ای است و می تواند باعث معامله بین دو طرف گردد. به منظور ایجاد و پیاده سازی این صفحه می توانیم از گالری عکس ها نیز استفاده نماییم.

افخارات سازمان و مدارج : این صفحه نیز چون صفحه گواهینامه کمک خواهد کرد تا کاربرانتان بیشتر به شما اعتماد کنند و حرفه ای گری شما در کسب و کارتان را به معنای وبقع درک کنند. این صفحه را حتما در وب سایت کارخانه خود پیاده سازی نمایید. مشخصات سازمان خود را در وب سایت قرار دهید تا کاربرانتان به زودی مشتریانتان گردند. در طراحی وب سایت کارخانه شما از جدیدترین متدها استفاده خواهیم کرد.

هم اکنون می توانید از صفحه درخواست مشاوره اقدامات اولیه را برای طراحی یک وب سایت حرفه ای انجام داده و در انتظار پایان طراحی سایت خود باشید.

همچنین مشاوران ما آماده هستند تا به کلیه سوالات شما در هر زمینه به صورت تلفنی یا حضوری مشاوره دهند. این اطلاعات تماس در بالای وب سایت قرار دارند.

مشاوره رایگان

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت کارخانه

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت کارخانه

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت کارخانه

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت کارخانه

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.