طراحی سایت گردشگری و توریستی

افراد زیادی هستند که می خواهند قبل از سفر خودشان یک مکان مثل هتل یا هر مرکز اقامتی دیگر را رزرو کنند تا با آسودگی خاطر بیشتری به مقصد مورد نظر بروند.

مسافرت کردن و ایجاد شرایطی که بستر سفر را فراهم کند در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد. به همین دلیل شما در صورت داشتن یک طراحی وب سایت گردشگری می توانید بسیاری از نیازهای این افراد را برطرف نمایید. این امکان را ایجادکنید تا افراد به اطلاعات مد نظر خود در وب سایت دسترسی داشته باشند و این مسئله باعث جذب آن ها در وب سایت و معرفی وب سایت توسط آن ها به سایر کاربران شود.

در بعضی از زمان ها شده که کاربری به دنبال یک مرکز اقامتی یا بدست آوردن اطلاعاتی بوده است ولی این جستجو در نهایت به خرید بلیط  دیگر اقلام مسافرتی منجر شده است. در واقع بعضی از وب سایت ها هستند که بیشتر برای ارائه اطلاعات سفر ایجاد شده اند ولی کاربر را مجاب به خرید از فروشگاه اینترنتی خود نیز کرده اند . بر اساس آخرین اخبار خرید های اینترنتی در سال 1393 در قیاس با سال قبلی خود رشد 4 برابری داشته است که این مسئله خود نوید داشتن یک کسب و کار مناسب را به شما می دهد. بحث  رزرو آنلاین  و فراهم آوردن تمام زیرساخت های مربوط به این کار می تواند برای کاربرانتان بسیار دوست داشتنی باشد . شرکت طراحی سایت موز وب با توجه به تجربیات ارزشمند خود در این رابطه می تواند به شما تمامی توصیه های لازم جهت طراحی این قسمت از طراحی وب سایت گردشگری را بدهد. با توجه به این سرویس شما می توانید کاربرانتان را از یک سفر درون شهری و صرف زمان و هزینه اضافی دور کرده و سبب شوید تا آن ها اقدام به رزرو و پرداخت اینترنتی از طریق وب سایت شما بنمایند.

علاوه بر این افرادی که دارای کسب و کارهایی همچون رستوران یا کافی شاپ می باشند می توانند در وب سایت هتل و گردشگری شما اقدام به دادن تبلیغات  کنند. در واقع این افراد می خواهند از مزیت تعداد بالای کاربران شما استفاده کرده و بهبود کسب و کار خود را ایجاد کنند.

از دیگر قسمت های کاربر پسندی که در طراحی وب سایت گردشگری می توان ایجاد کرد دادن اطلاعات و مختصات مکان تفریحی و سیاحتی است. حتی می توانید از نقشه گوگل برای نمایش دقیق این مکان ها استفاده نمایید. مکان هایی که شما در وب سایت خود در نظر گرفته اید اگر همراه با گالری تصویر شود بر جذابیت آن خواهد افزود و کاربران را مدت ها در وب سایت شما درگیر خواهد کرد.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت گردشگری و توریستی

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت گردشگری و توریستی

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت گردشگری و توریستی

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت گردشگری و توریستی

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت گردشگری – امکانات تخصصی

هر طراحی سایت گردشگری با تعدادی امکانات تخصصی و رایج طراحی می شود. در زیر تعدادی از این امکانات معرفی شده اند. برای مشاهده لیست کامل امکانات تخصصی طراحی سایت آژانس مسافرتی به لینک بالا مراجعه کنید.

این را اضافه کنیم که کاربران همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر جا که این اطلاعات بیشتر باشد جذب آنجا می شوند پس اطلاعات وب سایت خود را در هر زمینه ای مخصوصا این زمینه بالا ببرید.
حال به خدماتی که به طور معمول در یک طراحی وب سایت گردشگری ارائه می شود اشاره می کنیم:

خرید آنلاین و رزرو اینترنتی بلیط: از مهمترین امکاناتی که آژانسهای مسافرتی در اختیار مردم میگذارند  رزرو آنلاین آن میباشد. شاید از پر اهمیت ترین آیتم های تخصصی طراحی وب سایت گردشگری این قسمت باشد که تعیین میکند وب سایت می تواند چقدر بازخورد داشته باشد. چنین سرویسی در انتها می تواند وب سایت آژانس مسافرتی را تبدیل به کاربری از نوع فروشگاه اینترنتی نماید که درآمد مطمئن و قابل قبولی را عاید مالک کند.

نمایش پکیج های ترکیبی شامل انواع خدمات مسافرتی : ارائه پکیج های مسافرتی  به گونه ­ای که بتواند به شکلی زیبا و خوش نما در دید کاربران بدرخشد. این شرایط را فراهم کنید تا کاربران در این فضا قرار گرفته و پس از پشت سرگذاشتن این قسمت به قسمت پرداخت آنلاین وارد شوند. به کمک این بخش میتوان طراحی وب سایت گردشگری را تبدیل به یک منبع کسب و کار نمود همچون یک فروشگاه اینترنتی. به منظور طراحی چنین صفحاتی ایده ها و برنامه های جالبی داریم که در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ایجاد بخش اخبار مرتبط با تورهای آژانس مسافرتی: قاعدتا در هر پکیجی که شما برای مشتریانتان در نظر می گیرید در هر بازه زمانی ممکن است اتفاقاتی بیفتد که بهتر است در قالب بخشی به عنوان اخبار جای بگیرد و مشتریان بتوانند انتخاب های مناسبی داشته باشند . به همین دلیل با ایجاد چنین شرایطی که طراحان ما در موز وب برای سایت شما ایجاد می کنند مشتریان با شما وفادار خواهند ماند. بازدید هر چه بیشتر کاربران سایت درامد زایی سایت را بیشتر خواهد نمود.

طراحی نمودن قسمت ارزانترین تورهای آژانس مسافرتی: تعداد زیادی از مردم در آخرین دقایق ارائه تورهای آژانس مسافرتی اقدان به خرید و در نهایت مسافرت می نمایند این بخش از بخش های جذاب سایت خواده بود و مردم به دلیل صرفه جویی در هزینه ها حتما بارها از این قسمت دیدن خواهند کرد. این صفحه به نوبه خود می تواند تعداد بیشتری کاربر به سایت شما اضافه کند.

اعلان ساعت کشورهای دیگر در سایت: طراحی این بخش از سایت در واقع نوعی احترام و ارزش گذاری به مشتریانتان است. به دلیل اینکه بسیاری از افراد از جای جای دنیا وب سایت آژانس مسافرتی شما را دیدن خواهند کرد و ممکن است تمایل به دانستن زمان کشورهای مد نظر خود را داشته باشند. به مشتریان خود برای احترام بیشتر این سرویس را قرار دهید.

نمایش سرویس های آژانس مسافرتی : این سرویس به این منظور ایجاد می شود تا شما بتوانید سرویس های آژانس مسافرتی خود را بهتر و بیشتر معرفی نمایید. مشتریان و آژانس های مسافرتی دیگر تمایل دارند از میزان گسترش کسب و کارتان مطلع گردند. این صفحه کمک می کند تا کسب و کار آژانس مسافرتی تان بهتر شناسانده شود. این صفحه برای اطمینان بیشتر مشتریانتان کمک زیادی خواهد کرد.

تقسیم بندی تورها : طبیعتا آژانس مسافرتی تان در بازه های زمانی مختلف پکیج هایی شامل تورهای مختلف را ارائه خواهد کرد. به همین علت تقسیم بندی آن ها به انتخاب هوشمندانه کاربران کمک خواهد کرد. این بخش به دلیل اینکه مشتریان بتوانند خیلی سریع به تورهای خود دستیابی داشته باشند در طراحی خود به دقت زیادی نیاز خواهد داشت. این بخش یکی از حساس ترین بخش های طراحی وب سایت گردشگری است و باید توجه خاصی به این بخش و نحوه برنامه نویسی آن کرد.

دسته بندی کردن هتل ها: انتخاب این سرویس نه فقط برای دادن اطلاعات بلکه برای سفارش بهتر و جذب مشتریان میتواند در وب سایت شما ارائه گردد. مردم دوست دارند در مورد کم و کیف خدمات هتلشان اطلاعاتی را کسب کرده و بدانند در کدام هتل اقامت خواهند کرد. به منظور دسترسی سریعتر و بهتر مشتریان به این بخش می توانیم امکان جستجو کردن را به سایت گردشگری شما اضافه کنیم.

معرفی بخش های مهم شهرها و کشورها به عنوان یک جاذبه توریستی: این بخش را بعنوان اینکه بهتر بتوان کاربر را مجذوب سایت کرده و او را مشتری پروپا قرص سایت کنیم ایجاد می کنیم. همچنین خواهیم توانست رتبه بندی وبسایت  را در موتورهای جستجو مانند گوگل ارتقا دهیم. هر چه مطالب سایت بیشتر و بهتر باشد مشتریان بیشتری را به سمت آژانس مسافرتی شما خواهد کشاند.  علاوه بر اینها میتوانیم به کمک تقسیم بندی کردن و نمایش جاذبه های توریستی بخشهای مختلف یک کشور کاربران بیشتری را برای آشنایی با  آنها به وب سایت آژانس مسافرتی و گردشگری خود بکشانیم.

دانستنیهای مهم پیش از مسافرت :پیش از هر نوع مسافرتی در هر بازه زمانی و در هر آب و هوایی که باشد نیازمند یک سری اطلاعات مختص به خود میباشد. این سرویس را برای مشتریان آژانس مسافرتی خود انتخاب نمایید. زیرا آن ها با استقبال از این سرویس شما به دیگر مردم نیز معرفی خواهند کرد. ارائه چنین اطلاعاتی به مشتریان آنها را به مشتریان همیشگی برای وبسایتتان بدل خواهد کرد و در نهایت نیز بازدیدهای شما بسیار بالاتر خواهد برد.

تورهای داخلی کشور : در این صفحه از وبسایتتان مشتریان بسیار بیشتری به دلیل مقرون به صرفه بودن تورها خواهید یافت. تعداد زیادی از مشتریانتان برای دیدن شرایط  تورهای داخلی به این صفحه از طراحی وب سایت گردشگری شما خواهند آمد  و از جدیدترین تغییرات تورهای داخلی مطلع خواهند شد. در طراحی این قسمت از وبسایت نیز چنان دیگر قسمت تلاش بسیاری خواهیم کرد تا بتوانیم کاربران شما را افزایش دهیم.

تورهای خارجی از کشور : تقسیم بندی و نمایش دادن تورهای خارجی , معرفی شهر و کشورهای اشاره شده در تورهای خارجی  کار بسیار جالبی در طراحی وب سایت آژانس مسافرتی و گردشگری شما خواهد بود. در این صفحه از طراحی وب سایت گردشگری تلاش بسیاری خواهیم کرد تا بتوانیم مشتریان را از خود راضی و خشنود نگه داریم و آنها بعد از گذارندن این بخش بتوانند خرید خود را اجام دهند. تلاش می نماییم تا تورهای خارج از کشور را با کمک تصاویر چشم نوازی از مناظر و مکان های مهم  به آنها معرفی کنیم.

ارائه بروشور تبلیغاتی: این امکان وجود دارد که سرویس های مختلف آژانس مسافرتی را در  قالب کاتالوگ و بروشورهایی ایجاد کرده  و آنها را به صورت رایگان به کاربران سایت خود بدهید. چنین بروشورهایی میتواند شامل تخفیف و همینطور یک تور  با ویژگی های خاص در  به مشتراین و کاربران وب سایت داده شود. مردم بسیار از این طرح خوب استقبال خواهند کرد چون میتواند باعث صرفه جویی در هزینه شان باشد. همچنین شما را برای  دیگران نیز تبلیغ خواهند کرد.

اطلاعیه های سایت : در پایان این بخش به عنوان بخشی مثل  اخبار از  شرایط تورهای داخلی و خارجی  و … ایجاد شود. در ایجاد چنین صفحه ای از طراحی وب سایت گردشگری , برای وب سایت باید از متدها و المان های مرتبط با  وب سایت های خبری استفاده نماییم تا در سریعترین زمان مشتریان را از شرایط آژانس مسافرتی خود مطلع سازیم. در این قسمت نیز اگر بخش جستجو اضافه شود روند دسترسی کاربران را سریعتر خواهد کرد.

در نهایت با افزایش آگاهی های تان در مورد شرکت موز وب  شاید تمایل داشته باشید تا پیش فاکتور را نیز تهیه  کنید. در واقع در این بخش مشخص می شود که چه خدماتی را می خواهید داشته باشید و حدود هزینه شما چقدر خواهد شد .
علاوه بر این  در صورت داشتن سوال با اطلاعات تماسی ارتباط برقرار کرده  و یا از طریق صفحه مشاوره به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما به همراه شما خواهیم بود.

همه سفرکردن را دوست دارند و ما به عنوان پیشرودر طراحی وب سایت گردشگری، یک فلسفه واضح داریم که میگوید وب سایت های گردشگری باید طراحی انسان محور و قصه گو قوی را که از اهداف تجاری وعملکرد موثر پشتیبانی می کند، ترکیب کنند.
ما تیمی از طراحان متخصص داریم که بر روی تجربه کاربری پیشرفته،قابلیت حداکثر و محتوای بسیار جذاب تمرکز دارندهمچنین به طور گسترده در خدمت به نیازهای روزافزون شرکت های مسافرتی، آژانس های مسافرتی،اسکان، هتل ها، خدمات رزرو پرواز،راهنمای سفر، اپراتورهای تور، و بسیاری دیگر با راه حل های طراحی وب سایت مسافرتی امادگی داریم.
با وبسایت گردشگری Elegantفرصت های جدیدتجارت را کشف کنید.
آیا آماده اید تا فرصت جدیدی برای ارتباط با مخاطب بالقوه خود داشته باشید؟ما به عنوان شریک تجاریتان،شما رابا سودمند ترین خدمات طراحی وب سایت گردشگری اشنا میکنیم وبه شماکمک میکنیم تا نیازهای کاربران خود را کشف وبهترین خدمات را به انها عرضه کنید.
طراحان وب سایت های گردشگری ما از جنبه های طراحی مختلف مانند طراحی یکدست،مرور کننده صفحات طولانی،کم کردن سایه ها، طراحی تلفن همراه،تصاویر متحرک،پارالاکس(اختلاف منظر)، مفهوم تصویری و فنون دیجیتال قوی استفاده می کنند،به این ترتیب شما می توانید USP سفر خود را از طریق وب سایت نمایش داده و در نهایت ارزش نام تجاری خود را افزایش دهید.ویژگی های کلیدی مابرای طراحی وب سایت گردشگری:
• طراحی جذاب
•محتوای سرگرم کننده
•ابزار ناوبری براق
• رزرو آنلاین
• بروشور تفضیلی سفر
•پرداخت امن
•به روز رسانی 24X7 برای هر گونه تغییر
در طراحی وب سایت گردشگری با کار سفارشی، به دستاوردهای خوبی رسیده ایم.
مشتریان سایت طراحی سفارشی ما،با کلیک های بهتر و درآمد تجارت خودازگردشگری لذت می برند.وب سایت هایی که توسط ماساخته شدند، نقاط قوت بسیاری داشتندوموفقیت زیادی به دست آوردند.ما تمام تلاشمان رابرای طرح های طراحی وب سایت و پروژه هایی که در دست داشتیم،بکار بردیم.چند نمونه از کارهای مان که نشان دهنده شور و اشتیاق ماست راببینید.
تجربه ی مادر زمینه ی خدمات گردشگری وطراحی وب سایت ثابت کرده که بازدیدکنندگان در یک سایت جذاب باقی می مانند برهمین اساس ما سایت های بسیار جذاب را طراحی می کنیم.
ماسایت های جذاب،کاربر پسند،آسان و دارای ویژگی های غنی میسازیم.این موضوع به مشتریان مان کمک می کند بهترین سفر را به مسافران ارائه دهند.طراحی حرفه ای وب سایت های گردشگری، ابزاری جامع و قدرتمند برای ایجاد حضور آنلاین شما در زمینه های گردشگری هستند.
طراحان وب سایت اختصاصی گردشگری ماراه حل های جامعی را برای توانمند سازی آژانس های مسافرتی آنلاین،هتل ها،بسته های تعطیلات سایت،پورتال رزرو پرواز و رزرو و غیره را ارائه می دهند.
رزرو آنلاین امن وبی خطر
برای ما توسعه وب سایت اولین گزینه است، زیرا متعهد به جذب مشتریان بالقوه برای سایت گردشگری شماهستیم.طراحان وب ما از CMS های قدرتمند وفریم ورکها استفاده می کنند تا وب سایت تجاری شما احساس عالی به کاربران بدهد و اعتماد انهارا جلب کند.ما دروازه های پرداخت امن، رزرو آسان، ناوبری جذاب و فرآیند پرداخت خوبی عرضه می کنیم
بازاریابی آسان وب سایت گردشگری شما
ماوبسایت گردشگری شمارا با تعدادی از ابزارهایی که به مدیریت و حمایت از فعالیت های فعلی شما کمک می کنند ارتقا می دهیم.طراحان وب سایت گردشگری ما یک وبسایت سئو دوستانه را طراحی کرده و راه اندازی میکنند که شاملطراحان وب سایت سفر ما یک وب سایت دوستانه را طراحی کرده و راه اندازی شامل Google Analyticsو
Google Tag Manager است،بنابراین شما می
توانید منبع ترافیک ووضعیت کاربران در وب سایت گردشگری خود را تجزیه و تحلیل کنید.ما رسانه های اجتماعی سازگاررا معرفی می کنیم که به شما در ارتقاء وب سایتتان در سیستم عامل های مختلف کمک می کند.
توسعه ی جذابیت پورتال گردشگری
هنگامی که ما تفریحات گردشگری، ماجراجویی و تعطیلات را جذاب می کنیم،دانش بسیار زیادی به وجود می آید تا وبسایت گردشگری و پورتال مسافرتی طراحی کنیم.فراهم کردن امکانات گوناگون مانند تورهای جذاب و عکاسی، سیستم رزرو،تقویم آسان،قالب های زیبا، منوها، و آیکون ها و غیره تاثیر زیادی در جذب مشتری میگذارد.
تاثیر طراحی تجارت گردشگری شما بوسیله ی ویژگی های فوق العاده
مامیدانیم که تجارت گردشگری بسیار سخت تراز انجام رزرو و میزبانی است.این که لحظات به یاد ماندنی زندگیتان را با عزیزان خود بسازید و زمان کمتری را صرف جزییات کنیدبسیار مهم است برای همین نیروهای متخصص ما به دنبال یک فرایند شسته و رفته برای دستیابی به نتایج پربار هستند.
تیمی بسیارماهر از طراحان وب سایت
در یکی از وب سایت های مورد اعتماد شرکت های طراحی وب سایت،بیش از 185 طراح و توسعه دهنده ی مستعد داریم که بیش از 5 سال سابقه کاردارند.آنها از بهترین شیوه های طراحی سایت استفاده می کنند که انعطاف پذیری فوق العاده ای را به راحتی می توان در محتوای ان مانند تصاویر، فیلم ها،طرح ها،متن ها، ابزار سئو، ابزار بازاریابی، تکنیک های شخصی سازی و خیلی بیشتراز این ادغام کرد.
عملکرد سریعتر وبسایت
طراحان وب سایت شما(متخصصان ما)همه ی جنبه های مهم مانند ناوبری آسان، تصاویر بهینه شده، استفاده کمتر از فونت هاو…رادرنظرمیگیرند و میدانندکه طرح های برتر وب سایت مهم ترین عامل موفقیت تجارت گردشگری آنلاین است.
تجربه ی بهترمشتری
ما در ایجاد پورتال های گردشگری،تجربه ی زیادی داریم ومی توانیم به راحتی رضایت مشتریان راجلب کنیم.ما بهترین و آخرین مدل طراحی وب سایت را بر اساس الزامات متنوع ایجادمی کنیم و شما را با یک وب سایت منحصر به فرد برای تجارت گردشگریتان روبرو میکنیم که نیاز واقعی انسان را برآورده می کند.
راه حل های کلیدی که باید بکار ببرید
1. آسان سازی رزرو آنلاین و لغو کردن ان
2.شفاف سازی برنامه ها و هزینه های بسته های تور
3.ترکیب دروازه امن و چندگانه
4. گزینه های مختلف بلیط، هواپیما،راه آهن و اتوبوس
5.پشتیبانی از ارزهای خارجی
6. معاملات و پیشنهادات خاص
7.حمایت عالی مشتری
8. سطح بسیار راحت
9.قابلیت استفاده برای کاربران موبایل و دسکتاپ