طراحی سایت دانلود و فروش فایل

ما با تجربه ای که در زمینه طراحی سایت فروش فایل داریم, مشتری های ثابت, سود بیشتر, هزینه کم و بازدید کننده بیشتر را برای شما به ارمغان می آوریم.

قانون کپی رایت در بسیاری از نقاط دنیا در حال گسترش است و بساری از مشتریان و مصرف کنندگان برای خرید محصولات و سرویس های خود ار نسخه اصلی استفاده می کنند. با این وجود تعداد بسیار زیادی وب سایت هایی وجود دارند که با گرفتن حق اشتراک روزانه, ماهیانه یا سالیانه امکان دانلود فایل هایی را  که در سایت خود قرار داده اند را به کاربران میدهند. در واقع در بسیاری از کشورهای جهان چنین وب سایت فروش فایل هایی وجود دارد و ما از آن ها استفاده نموده ایم. در ایران نیز تعداد زیادی طراحی وب سایت دانلود و فروش فایل وجود دارد که کارهای مشابه انجام می دهند. مهم ترین نکته در طراحی وب سایت دانلود و فروش فایل کاربران و بازدید کننده های آن است که درآمد و رنکینگ سایت در گوگل را بالا می برند. همین طور تعداد زیادی شرکت وجود دارد که به دنبال وب سایت های پربازدید برای فرآیند تبلیغات خود در دنیای اینترنت هستند تا گوی سبقت را از دیگران بربایند. به همین علت اگر شما هم درآمد مناسبی از وب سایت خود می خواهید, متخصصان ما آماده خدمت رسانی به شما هستند.

روند طراحی وب سایت دانلود و فروش فایل اصول خاص خود را دارد زیرا با بالا رفتن تعداد افراد آنلاین در سایت, ترافیک سایت بالاتر خواهد رفت و این مسئله می تواند منجر به کندی پردازش در سیستم سایت گردد که شرکت طراحی سایت باید مانع آن شویم. در حال حاضر شرکت موز وب که تعداد زیادی طراحی وب سایت دانلود و فروش فایل را به عنوان نمونه کار طراحی سایت دارد, بر آن است که به شما در داشتن یک سایت دانلود حرفه ای کمک کند.

طراحی وب سایت دانلود و فروش فایل می تواند با هدف فروش فایل هایزیر طراحی و پیاده سازی شوند:

  • فروش فایل نرم افزار
  • فروش فایل بازی
  • فروش فایل آموزشی
  • فروش فایل اپلیکیشن موبایل و فروش فایل بازی موبایل
  • فروش فایل کتاب
  • فروش فایل فیلم
  •  فروش فایل صوتی
  • فروش فایل گرافیک
  • فروش فایل بازی کنسول های بازی

و بسیاری از انواع دیگر فایل ها که ممکن است به صورت آنلاین, فروش پستی و … به دست مصرف کننده برسند.

ما کاربران اینترنت که دائم به صورت هر روزه و در هر مکانی در حال جستجو در فضای مجازی هستیم و خیل عظیم اطلاعات را زیر و رو می کنیم شاید خیلی کم برایمان اتفاق افتاده باشد که بخواهیم از یک سایت فروش فایل, یک فایل را خریداری کنیم. این شیوه حال در کشور ما به صورت یک تفکر و یک فرهنگ درآمده و اگر قرار باشد هزینه ای را پرداخت کنیم شاید از استفاده آن فایل پشیمان شویم که خود جای تامل دارد.

در شرایط زمانی امروزی وب سایت هایی وجود دارند که امکاناتی را برای دانلود بسیاری از انواع فایل توسط کاربرانشان ایجاد کرده اند. در واقع اگر کسی بخواهد در یک سایت فروش فایل می تواند برای خود درآمد ایجاد کند. به عنوان مثال یک یا چندین فایل متنی خاص را در این وب بارگذاری کرده و از طریق فروشگاه آنلاین آن به فروش می رساند. او برای این کار باید ابتدا در سایت ثبت نام کند و بعد از طی مراحلی کارهای نام برده را انجام دهد. شرایط درآمدزایی هم بدین شکل خواهد بود که بسته به تعداد دانلود و یا فروش فایل هم کاربر و هم مدیر سایت درصدی از مبلغ فروش عایدشان خواهد شد.

به دلیل محدودی زمانی افراد قاعدتا زمان زیادی را برای جستجوی اینترنتی فایل های مد نظر خود از هر دسته که باشند را نخواهند گذاشت به همین دلیل اگر جایی باشد که به سرعت فایل را در اختیار آن ها قرار دهد می تواند درآمدی از این راه کسب کند. در وب سایت های فروش فایل به طور عادی فایل را در 5 دسته عمومی طبقه بندی می کنند تا کار برای کاربران راحت ترو سریعتر شده و یا اینکه سیستم جستجوی سریع را برای وب سایت فروش فایل خود طراحی می کنند.

به منظور طراحی وب سایت فروش فایل از متدهای جالبی استفاده خواهیم کرد و تجربیات شرکت موز وب را نیز به کار خواهیم بست . تعدادی از چنین وب سایت هایی درآمدهای نجومی برای خود توانسته اند ایجاد کنند که چند تا از بهترین ان ها در مجموعه موز وب پیاده سازی و اجرا شده است و کاربران خود را جذب نموده است. وب سایت فایل دیجی فایل ها با آدرس اینترنتی http://digifileha.com از نمونه کارهای ما است.

روش پرداخت درآمدها و درصدها به گونه ای است که با توجه به تعداد فروش مبالغی برای مدیر سایت و بارگذار فایل در نظر گرفته و در بازه های زمانی مشخصی بدو پرداخت می شود. در این وب سایت ها در واقع هر فرد یک فروشگاه منحصر به فرد برای خودش دارد که می تواند با فروشگاه های افراد دیگر متفاوت باشد. دلیل آن هم به تم ها و قالب های متنوعی است که در وب سایت فروش فایل ایجاد شده است. شما نیز می توانید بسته به نوع فایلتان تم و قالب مد نظر خود را انتخاب نمایید. هم چنین امکان افزایش تعداد قالب ها نیز وجود دارد.

همچنین برای افزایش رتبه بندی و رنکینگ خود در موتورهای جستجویی مثل گوگل می توانید بخش اخبار و مقالات را نیز اضافه کنید. این بخش به دلیل کاربرپسند بودن می تواند شما را بیشتر به کاربرانتان بشناساند.

فصای هاستی که برای سایت شما قرار می دهیم با توجه به نوع سایت شما تعیین می شود که بنا بر تجربه ما پاسخگوی نیازهای وب سایت فروش فایل شما خواهد بود. زیرا شرکت موز وب بدلیل داشتن تعهد کاری برای فضای هاستینگ وب سایت های مشتریان از امکانات مناسب سخت افزاری و نرم افزاری بهره خواهد برد.

به منظور اینکه افزایش درآمدی نصیب سایت شما شود می توانید بخش تبلیغات را در طراحی وب سایت فروش فایل خودتان در نظر بگیرید. در حال حاضر شرکت های بسیاری وجود دارند که می خواهند برای سرویس ها و خدمات خود تبلیغات کنند و در این وب سایت ها تبلیغات را به صورت بنر یا دیگر اشکال گرافیکی ایجاد کنند. علاوه بر این به منظور چنین تبلیغاتی می توانید روی شرکت ما حساب ویژه ای باز کنید.

به منظور طراحی وب سایت فروش فایل این نوید را به شما می دهیم که هیچ نگرانی در این رابطه نداشته باشید. شرکت موز وب با توجه به تجربیات بزرگ خود و با تخصص در دانش برنامه نویسی سایت و بهینه سازی موتور جستجوی آن نگرانی شما را بر طرف خواهد کرد. در واقع در زمینه طراحی سایت های فروش فایل, تمامی امور مربوطه را پوشش داده و حتی مشاوره رایگان در این باره به شما خواهد داد.در این مشاوره ما نکاتی را قبل از نوشتن قرارداد طراحی سایت فروش فایل, مطالبی را در هنگام عقد قرارداد و بسیاری از پیشنهادات را در انتها و بعد از اتمام کار برای پیشرفت وب سایت فروش فایلتان خواهیم داد. این را هم اضافه می کنیم که برای موفقیت این سایت مسیر ساده ای را طی نمی کنیم اما تجربیات موز وب در این راه بسیار به درد کسب و کار وب سایت فروش فایل شما خواهد خورد.

در واقع در چنین مقاله ای می خواستیم تا شما را بیشتر با این نوع از کسب و کار که در واقع نوع جدیدی از کسب و کار قلمداد می شود در سایه تجربیات شرکت موز وب آشنا کنیم تا شما هم بتوانید از این نوع کسب و کار و فروش فایل از طریق سایت بهره مند شوید. اگر دوست دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری عایدتان شود و از مزایای مشاوره تلفنی و یا حضوری در شرکت موز وب بهره مند شوید می توانید از منوی تماس با ما و یا قسمت صفحه صدور پیش فاکتور برای این منظور درخواست داشته باشید.

بر این امید هستیم که یک وب سایت فروش فایل واقعی و خوب را برای شما راه اندازی کنیم و از بهترین متدها و روش ها در این راه بهره خواهیم گرفت تا بتوانیم به شما و کسب و کارتان در این راه یاری برسانیم.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت فروش فایل

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت فروش فایل

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت فروش فایل

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

امکانات طراحی وب سایت

طراحی سایت دانلود و فروش فایل – امکانات تخصصی

برای داشتن یک طراحی وب سایت دانلود و فروش فایل حرفه ای به تعدادی امکانات تخصصی و رایج نیاز است. در زیر تعدادی از این امکانات معرفی شده اند. برای مشاهده لیست کامل امکانات تخصصی طراحی سایت فروش فایل به لینک بالا مراجعه کنید.

  • طراحی سایت واکنش گرا برای کاربران موبایل, تبلت و دیگر دستگاه ها
  • قابلیت فروش کارت شارژ تلفن همراه مانند فروش کارت شارژ ایرانسل, فروش شارژ همراه اول و فروش شارژ رایتل
  • طراحی صفحه فروش شارژ اینترنت پر سرعت وایمکس مثل ایرانسل و مبین نت
  • طراحی صفحه با مضمون فروشگاهی با هدف فروش فایل و معرفی نرم افزار و آموزش نرم افزار ها
  • طراحی بخش مطالب و محصولات مرتبط (فایل های مرتبط)
  • طراحی صفحه جستجو در سایت برای راحتی کاربران و افزایش کاربرد سایت در طراحی وب سایت دانلود و فروش فایل
  • سئو سایت برای گوگل و موتورهای جستجو
  • تعبی جایگاه تبلیغات متنی, تبلیغات بنری, تبلیغات عکس متحرک (GIF) به منظور افزایش درامد سایت فروش فایل از تبلیغات تبلیغات

و بسیاری از موارد دیگر که شما می توانید با سفارش طراحی وب سایت دانلود و فروش فایل یک منبع جدید درامد بالا برای خود مهیا سازید.

بنابراین چنانچه تمایل دارید تا یک تجربه آنلاین فوق العاده در سفارش وب سایت خود داشته باشید میتوانید از طریق همین لینک اقدامات اولیه خود را انجام داده تا مشاوران و طراحان شرکت در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.