طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

امروزه بسیاری از سرویس ها را از طریق اینترنت می توان ارائه داد ولی اینکه یک کاربر بخواهد یک میز را در یک کافی شاپ رزرو کند و یک فنجان قهوه بخورد امری غیر عادی است.

اینکه بخواهیم از بستر تبلیغات یا مثلا یک وب سایت رستوران و کافی شاپ در اینترنت یک کافی شاپ یا یک رستوران تازه تاسیس را معروف کنیم کار عجیبی به حساب نمی آید. در گذشته های دور افراد زیادی بوده اند که پیشه پدری و آب و اجدادی را ادامه می دادند ولی امروزه به سرعت می توان در یک کسب و کار شهرت کسب نمود.

در واقع با توجه به تکنولوژی امروز می توان تنها با یک طراحی وب سایت رستوران و کافی شاپ خوب یک کسب و کار را به تعداد زیادی از افراد معرفی نمود و آن ها را جذب کرد. علاوه بر این با توجه به جامعه آماری کاربران ایرانی که بسیاری از آن ها جوان هستند چون می خواهند برای ملاقات هم و صرف یک تجربه نهار یا شام به رستوران یا کافی شاپ بروند یک وب سایت رستوران و کافی شاپ موثر خواهد بود.

حضور در فضای اینترنت می تواند بسیار به کسب و کار شما کمک بنماید. در وب سایت رستوران و کافی شاپ خود می توانید منوهای مربوطه را با قیمت ها و تخفیف های ویژه به کاربران معرفی بنمایید.  وقتی کاربران تصاویر و فضای محیط کاری شما را ببینند وسوسه می شوند به رستوران و کافی شاپ شما بیایند. در حال حاضر نیز تعدادی از وب سایت ها توانسته اند اطلاعات مرتبط با این مراکز را جمع آوری و از کاربران در ازای سرویس هایی حق اشتراک ماهانه دریافت کنند .

به همین علت وب سایت های مرتبط با امور تغذیه ای به دلیل ماهیت خود مشتری خود را جذب خواهند کرد. کاربران این وب سایت ها می توانند سبب افزایش بازدیدهای شما شده و وب سایت رستوران و کافی شاپ شما را به دیگر کاربران معرفی کنند اگر وب سایت شما رنکینگ خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد سبب می شود تا کاربران به راحتی به وب سایت شما جذب شوند.

همچنین در طراحی وب سایت رستوران و کافی شاپ میتوانید تمامی شعبات و نمایندگیهای خود را به همراه آدرس کامل و شماره تلفن معرفی نمایید تا افراد بتوانند نزدیکترین شعبه به خود را پیدا نمایند.  اگر بتوانید رزرو اینترنتی را نیز در وب سایت خود لحاظ نمایید کاربران می توانند از طریق گجت هایی چون تبلت و موبایل از سرویس ها استفاده کنند.  علاوه بر این می توانید قسمتی را مثل قرعه کشی در وب سایت خود ایجاد کنید تا کاربران را بیش از پیش مشتاق کنید از سرویس های شما استفاده نمایند. به منظور افزایش اطلاع رسانی مشتریان نیز می توانید قسمتی را به عنوان نظارت مشتریان اضافه کنید. وب سایت داشتن در شرایط کنونی و در کشور ما برای افراد صاحب این دست از کسب و کارها وجهه ای رسمی خواهد داشت. شرکت موز وب با توجه به سابقه درخشان خود می تواند منوی وب سایت به همراه معرفی سرآشپزها را با بهترین المان ها طراحی نماید. حال به سرویس ها و امکاناتی که در یک طراحی وب سایت رستوران و کافی شاپ اشاره می شود می پردازیم:

  • طراحی و پیاده سازی صفحه بروزرسانی آنلاین
  • طراحی و ایجاد صفحه ای با عنوان سفارش آنلاین
  • طراحی صفحه نمایندگی ها
  • طراحی و ایجاد صفحه ای با عنوان آفرهای مراسم
  • طراحی و ساخت صفحه ای با عنوان رزرو کردن میز
  • طراحی ایجاد صفحه ای با عنوان قرعه کشی آنلاین در وب سایت و نتایج

و علاوه بر موارد بالا گزینه های بسیاری که می توانیم به شما بعد از موافقت طراحی وب سایت رستوران و کافی شاپ ارائه کنیم.
در نهایت اگر متمایل به طراحی وب سایت رستوران و کافی شاپ هستید و می خواهید برای کسب و کارتان یک وب سایت داشته باشید  به وب سایت شرکت موز وب سر بزنید و از شرایط و قیمت خدمات شرکت مطلع شوید.
علاوه بر این در صورت داشتن سوال یا پیشنهادی با شماره شرکت تماس حاصل نمایید.

امکانات تخصصی طراحی وب سایت رستوران و کافی شاپ :

نمایش و آپدیت منوی وب سایت رستوران:  این مسئله مهم خواهد بود چرا که کاربرانی که شما را از طریق جستجوی اینترنتی یافته اند می خواهند در وهله اول مشخصات مربوط به منوی رستوران شما را بازدید کنند و خود این دلیل مهمی برای مراجعه حضوری آن ها خواهد بود. در صورت طراحی این صفحه می توانیم کاربران را به مشتریان و حتی مشتریان دائمی خود تبدیل کنیم.  این صفحه را برنامه های خود بگنجانید.

سفارش اینترنتی در وب سایت: این صفحه از طراحی وب سایت رستوران و کافی شاپ برای وب سایت رستوران شما بسیار مهم است چرا که باید بدانید رقبای شما این بخش را برای دلیوری غذاهای خود به مشترانشان ایجاد کرده اند. البته این خود یک اقدام جدید در حال حاضر نیز به شمار می آید. به منظور طراحی چنین صفحه ای ما باید از برنامه نویسی مختص یک وب سایت  فروشگاهی  استفاده کنیم تا تاثیر گذار تر واقع شود.

نمایش نمایندگی های رستوران: در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ این انتظار از نمایندگی های شما می رود که مشخصات و مختصات آن ها را در هر کجایی که هستند در وب سایت رستوران خود که شعبه اصلی است قرار دهید. این نمایش به نوعی یک  تبلیغات  برای آن ها محصوب می شود.  مشتریان شما نیز بسته به انتخاب و محل سکونت خود می توانند از یکی از این رستوران ها استفاده نمایند. آدرس و مشخصات این رستوران ها را می توان با سرویس نقشه گوگل بهتر مشخص نمود. برنامه های خوبی برای طراحی این صفحه خواهیم داشت.

صفحه ای با عنوان رزرو برای مراسمات : این فرآیند را می توانید در وب سایت رستوران خود در نظر بگیرید این سرویس به دلیل جالب و جدید بودن مزیت رقابتی خود نسبت به دیگران خواهد داشت. همچنین این امکان را نیز می توانید ایجاد کنید که در فرم مربوطه نوع مراسم نیز تعیین گردد تا تدابیر مربوطه لحاظ شود. در پایان نیز می توانید امکان سفارش آنلاین در وب سایت خود را ایجاد کنید. طراحی این بخش را به خاطر داشته باشید.

صفحه رزرو میز در رستوران: در گذشته میز را به صورت تلفنی رزرو می کردند اما امروزه رزرو اینترنتی نیز بدان اضافه شده است. با توجه به شرایط امروز هر فرد می تواند از طریق یک گجت هوشمند مثل موبایل یا تبلت رزرو را انجام دهد. اگر این صفحه در وب سایت رستوران شما وجود داشته باشد سبب افزایش مشتریانتان خواهد شد و کار شما در جذب مشتری راحت خواهد کرد.  این صفحه را برای وب سایت خود در نظر داشته باشید.

صفحه قرعه کشی وب سایت: قرعه کشی به دلیل ماهیتش و احساس خوب برنده شدن برای وب سایت شما کاربر پسند خواهد بود. این قسمت از این جهت حائز اهمیت خواهد بود چرا که مشتریان برای دیدن قرعه کشی یا دیدن نتایج به وب سایت شما خواهند آمد که خود سبب افزایش ترافیک و بهبود جایگاه شما خواهد شد. برای استفاده از این سرویس می توانید کاربران را مجاب کنید تا در وب سایت رستوران شما ثبت نام نمایند. این بخش را وب سایت خود ایجاد کنید.

نظرات کاربران و مدیریت آن ها: بدیهی است که مشتریان بخواهند نظرات خود را در رابطه با غذا و نحوه سرو آن و دیگر سرویس ها در وب سایت رستوران گفته و به دیگران در این زمینه راهنمایی بنمایند. این قسمت از طراحی سایت رستوران و کافی شاپ نشان می دهد که شما چقدر در کار خود کیفیت دارید. در این قسمت می توانید بخش پذیرش یا عدم پذیرش پیام را ایجاد کنید تا به خوبی نظرات کاربران را مدیریت کنید.

صفحه اطلاعیه های رستوران : وقایع موجود در رستوران خود را اعم از خوب یا بد در وب سایت رستوران وارد کنید. اطلاعیه هایی که بر این مبنا صادر می شود مشتریان را متوجه خود خواهد کرد. اطلاعیه هایی از قبیل غذا یا دسر جدید یا عوض شدن منویی خاص.  چنین اطلاعات و  اخباری می تواند فقط شامل افراد عضو در وب سایت رستوران باشد تا به همین بهانه کاربرانتان افزایش یابد.

قسمت دستور و نحوه پخت غذاها: افرادی که سال ها از غذاهای رستوران شما استفاده می کنند تمایل دارند بدانند که دستور پخ غذاها شما به چه شکل خواهد بود. این را هم اضافه می کنیم که روش پخت غذاها در هر رستورانی با دیگر رستوران ها متفاوت است و در نوع خود محرمانه نیز محصوب می شود و لی شما می توانید بخشی از دستورها را به همراه تصاویر و ویدئوها  ارائه دهید. به منظور دسترسی سریع و تسهیل امور کاربران می توانید این بخش را به تنوع غذایی دسته بندی نمایید.

طراحی وب سایت رستوران و کافی شاپارائه جدیدترین غذاها: به دلیل تنوع طلبی مشتریان این احساس در آن ها وجود دارد تا بدانند غذاهای جدید در رستوران شما چیست و در اولین فرصت آن را تست کنند. اطلاع رسانی می تواند در قالب پیامک های تبلیغاتی, ایمیل و یا از درگاه و بسایت رستوران شما باشد. مشتریان زیادی در پی این هستند تا غذاهای جدید را در رستوران شما امتحان کنند.

معرفی لیست غذاهای روز : یکی از هیجان انگیز ترین قسمتها برای کاربرانی که به تازگی شما را در فضای مجازی پیدا نموده اند لیست غذاهای روز شما میباشند. این دسته از افراد به دنبال تست و آزمایش غذاها و منوهای جدید میباشند. میتوانید با انتخاب و سفارش و طراحی این صفحه از طراحی سایت رستوران و کافی شاپ گزینه فرصت دوباره را به مشتریان خود بدهید.

صفحه معرفی سرآشپزها: بحث رضایت در رستوران شما زمانی مطرح می شود که مشتریان از غذایی که توسط سرآشپز شما پخته می شود خشنود باشند. به همین علت اگر در همین صفحه بخشی به عنوان سابقه کاری سرآشپزهای شما وجود داشته باشد سبب اطمینان بیشتر مشتریانتان خواهد شد.  برای زیباتر شدن این بخش عکس و فیلم های مختلف حین کار سرآشپزها برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود.

سرتیفیکیت ها و دستاوردهای با ارزش رستوران:  در طراحی سایت رستوران و کافی شاپ صفحه ای با این عنوان را حتما ایجاد کنید. چرا که کاربران و مشتریان با دیدن این صفحه به حرفه ای بودن شما پی خواهند برد و به مشتری پروپا قرص شما تبدیل خواهند شد و شما را به دیگران معرفی می کنند. گالری تصاویر و افکت های مختلف برای این قسمت نیز موثر واق خواهد شد.  به منظور طراحی این صفحه از وب سایت ایده های جالبی خواهیم داشت.

نمونه کارهای طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت رستوران

طراحی سایت موز وب 10 سال سابقه فعالیت دارد و ماحصل آن طراحی سایت و اجرای پرتال های داخلی و خارجی است که در ذیل اسامی تعدادی از کارفرمایان موز وب به استحضار رسانیده می شود.

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت رستوران

هر طراحی سایت از تعدادی امکانات پایه و امکانات اختصاصی تشکیل می شود. در این بخش برای شما این امکانات را طوری توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم تا نیازهای خود از طراحی سایت را بهتر بدانید.

سوالات متداول طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت رستوران

معمولا برای هرکسی که نیاز به طراحی سایت دارد، سوالاتی پیش می آید. ما در این بخش لیستی از سوال و جواب ها که بین اثر کارفرماها مشترک هستند را برای شما آماده کرده ایم.

طراحی راب

طراحی رابط کاربری سایت رستوران

طراحی رابط کاربری یک کار تخصصی و حرفه ای است که نیاز به دانش فنی، تجربه و سلیقه دارد. هر کارفرما نیز باید بهترین ظاهر برای وب سایت خود را انتخاب کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.