فهرستی از محصولات مرتبط را در پایین صفحه قرار دهید. اینکار ممکن است به مشتری کمک کند که محصول مورد نظر خود را پیدا کند.
این ویژگی جفت های خوب و یا محصولات مشابه با چیزی که کاربر میخواهد رابه او نشان میدهد. اگر کاربر یک تلفن را سفارش دهدممکن است متقاعد شود که پوشش یا مجموعه ی مورد نیاز تلفن رانیز خریداری کند.زیرا ۱)انها بهرحال باید ان وسایل را بخرند و پول را پرداخت کنند ۲)یکجا خرید کردن حرکت هوشمندانه ای است. این تکنیک باعث تولید درآمد اضافی می شود و همچنین به فیلترهای مشتریان کمک می کند تا انتخاب های خودرا گسترش دهند و گزینه های فراتر از ان را ببینند.
دیدگاهتان را بنویسید