اگر به فکر این هستید که کار طراحی سایت گردشگری سلامت خود را شروع کنید، حتما به این فکر کرده اید که چه امکاناتی را می خواهید از طریق وب سایت خود ارائه دهید. یکی از اصلی ترین امکانات سایت های گردشگری سلامت ، قابلیت معرفی شهرهای گردشگری و توریستی است. ما در موز وب قابلیت شهرهای توریستی را با قابلیت رزرو آنلاین خدمات ترکیب می کنیم تا فروش سایت شما افزایش پیدا کند.
شاید از خودتان بپرسید که موضوع سایت من گردشگری سلامت است و شهرهای توریستی و گردشگری به کار من چه ارتباطی دارد؟ پاسخ این پرسش بسیار ساده است؛ بیماری که برای اهداف درمانی و سلامتی خود به ایران مراجعه می کند، ترجیح می دهد که از سفر خود حداکثر استفاده را ببرد و از جاذبه های دیدنی شهرهای مختلف ایران دیدن کند. حتی بعضی از مشتریان وب سایت گردشگری سلامت شما می خواهند که از مراکز تجاری (مانند مراکز خرید و پاساژها)، مراکز تفریحی (مانند شهربازی ها و باغ وحش ها) و حتی از مراکز آموزشی ایران استفاده کنند (توضیح هریک از این موارد در صفحات هر کدام از این امکانات سایت گردشگری سلامت آمده است).
از دیگر مزیت های این قابلیت این است که باعث می شود که سایت شما اطلاعات بیشتری را در مورد هر شهر در اختیار مشتری ها قرار دهد. پس مشتری ها، با اطلاعات بیشتر و دقیق تری اقدام به رزرو بیمارستان و خدمات درمانی خود می کنند و حتی سعی می کنند که بیمارستانی را انتخاب کنند که در شهری باشد که جاذبه های گردشگری بیشتری داشته باشد. شما از تمام این فرصت ها می توانید استفاده کنید و درآمد خود را از این کسب و کار بالا ببرید.
صفحه شهرهای توریستی در سایت گردشگری سلامت چیست؟
این بخش از سایت به مشتری های شما کمک می کند که با بیمارستان ها و مراکز درمانی ، موقعیت جغرافیایی، وضعیت آب و هوا، جاذبه های گردشگری، مراکز اقامتی و مراکز آموزشی هر شهر آشنایی بیشتری پیدا کنند. نکته بسیار مهم این است که در کنار این اطلاعات ما قابلیت رزرو و درخواست خدمات را فراهم کنیم. به این منظور یک لینک به بخش رزرو خدمات اضافه می کنیم که مشتری با کلیک کردن روی آن به صفحه رزرو منتقل می شود. در صفحه رزرو کاربر فرم درخواست را پر می کند. سپس این درخواست از طریق ایمیل و پنل مدیریت سایت به دست شما می رسد.
طراحی این بخش به این صورت خواهد بود که در آن می توان شهرهای مختلف را لیست کرد و کاربر با کلیک کردن بر روی عکس و نام هر شهر، به اطلاعات آن شهر دسترسی پیدا کند. ما در موز وب برای ظاهر این بخش طرح های مختلف و جذابی را در نظر گرفته ایم که شما می توانیم با تماس با کارشناس های ما از این طرح ها دیدن کنید.
در بخش “شهرهای توریستی” هر شهر برای خود یک صفحه اختصاصی دارد. در این صفحه قبل از هر چیز به معرفی آن شهر می پردازیم. معرفی می تواند شامل تاریخچه، آداب و رسوم، وضعیت اقتصادی و… باشد. ما این متن معرفی شهر را به همراه چند عکس از همان شهر با یک طراحی شیک آماده می کنیم تا ذهن مخاطب را مجذوب سایت شما کند.
صفحه هر شهر به بخش های دیگر درمانی سایت متصل است و به صورت خودکار، اطلاعات بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز درمانی، مراکز تصویربرداری، آزمایشگاه ها و … را در این صفحه بار گذاری می کند.
همچنین می توانیم صفحه شهرها را به بخش مراکز گردشگری و توریستی همان شهر متصل کنیم تا مخاطبان با راحتی بیشتری همه اطلاعات آن شهر را در یک صفحه مشاهده کنند. با این کار مشتری می تواند روی عکس هر مرکز گردشگری کلیک کند و اطلاعات آن را بخواند.
تاثیر قابلیت “شهرهای توریستی” بر رتبه گوگل و سئو سایت
حتما می دانید که هر سایتی که در گوگل رتبه بالاتری داشته باشد، بازدیدکننده های بیشتری هم دارد. توضیح این موضوع این است که کاربران زمانی که در گوگل جستجو می کنند، معمولا روی لینک اول تا سوم کلیک می کنند. پس اگر سایت شما رتبه بهتری داشته باشد، می توانیم امید داشته باشیم که درآمد شما از این سایت بیشتر خواهد بود. از دیگر مزیت های قابلیت “شهرهای توریستی” برای سایت گردشگری سلامت این است که باعث می شود که سایت شما رتبه بهتری در میان رقبا در گوگل داشته باشد. حال می خواهیم آموزش دهیم که قابلیت شهرهای توریستی چه تاثیری در جایگاه شما در گوگل دارد.
با افزودن این قابلیت به سایت، در مرحله اول شما یک بخش جدید در سایت خواهید داشت که در آن بخش می توانید محتوا و صفحات جدیدی بسازید. بهتر است که محتوایی که در این بخش می نویسید، منحصر به فرد و واقعا مفید باشد. با این کار بیمارها و مخاطبان سایت شما، از مطالب سایت استفاده می کنند و به صورت همزمان به شما اعتماد بیشتری می کنند. از طرف دیگر محتوای خوب و مفید باعث می شود که گوگل کاربران بیشتری را به سایت شما بفرستد.
از عامل های موثر در سئو سایت گردشگری سلامت این است که شما تعداد صفحات زیادی پیرامون یک موضوع حاص داشته باشید. زمانی که شما شهرهای توریستی مختلفی را به سایت خود اضافه می کنید، عملا تعداد صفحات خود در گوگل را بالا می برید. و در نهایت سئو سایت شما قوی تر می شود.
یکی دیگر از فاکتورهای سئو و افزایش رتبه گوگل ، زمانی است که هر کاربر در سایت شما سپری می کند. با فعال کردن قابلیت “شهرهای توریستی” و افزودن محتوای خوب در این بخش، کاربران سایت مشغول خواندن مطالب این بخش می شوند. گوگل، زمانی که کاربران در حال مطالعه مطالب شما هستند را محاسبه می کند. هرچه این زمان بیشتر باشد، گوگل اعتبار و جایگاه بهتری به سایت گردشگری سلامت شما می دهد.
با توضیحاتی که در بالا گفتیم، به شما توصیه می کنیم که به عنوان یک مدیر موفق، از تمام فرصت ها استفاده کنید و این قابلیت را به سایت گردشگری سلامت خود اضافه کنید. کارشناس های موز وب آماده مشاوره رایگان در مورد طراحی سایت گردشگری سلامت هستند. با ما در تماس باشید.
دیدگاهتان را بنویسید