تحقیقات باعث ساخته شدن هدف اصلی طراحی وب سایت می شود، و یک وب سایت با هدف تبدیل به یک ابزار سودمند برای بازدید کنندگان می شود.
وب سایت شما، اولین نیاز حضور شما در کسب و کار می باشد. این یک وب سایت مورد اطمینان است که هر کس می تواند از پیشنهاداتش با خبر شود و یاد بگیرد. برای خدمت به مشتری هایتان، وب سایتتان باید یک هدف داشته باشد و شما باید یک نقشه داشته باشید. این کل طراحی وب سایت و پروسه برنامه نویسی را ساده می کند. بهتر از همه، شرکت شما به هدف اصلی طراحی وب سایت خود بسیار سریع تر می رسد.
تعیین کنید هدف اصلی طراحی وب سایت مخاطب خود را
از هدف کسب و کار خود شروع کنید. این یعنی هدف کلی بازاریابی و لیست استراژتی های بازاریابی شما. مرحله اعلامیه خود را مرور کنید و در نظر بگیرید دلایلی را که چرا شما کسب و کار خود را آغاز کردید. در وب سایت خود نشان دهید که وب سایت برای شما نیست، بلکه برای خدمت به مشتریان است. در کل این را برای کمک به شرکت برای رسیدن به هدف هایش در نقشه کسب و کار نگاه کنید.
آمار وب سایت را مرور کنید
آمار نقش بسیار بزرگی در تعریف کردن و یا تعریف نکردن هدف اصلی طراحی وب سایت شما را دارد.گزارش های تحلیلی اخیر وب سایتتان را بررسی کنید. نگاه کنید به صفحات بازدید شده و رتبه های ترک شده. یاد بگیرید از بازدیدکننده های وب سایت مانند مکان جغرافیایی آنها، جنسیت، سن، و شغلشان را. این مردم به پیدا کردن تولیات و سرویس های شما علاقه نشان داده اند.
درباره تکنیک های مشتری ها تحقیق کنید
بعضی از کاربر های اینترنت، از وب سایت های پیچیده و در سطح بالا لذت می برند. بقیه ترجیح می دهند یک نوع ساده تر را که نیاز به اندکی تخصص تکنیکی دارد. تجهیزاتی که آن ها استفاده می کنند همچنین نقش اصلی دسترسی به وب سایت را دارد. برای مثال، بعضی ها ممکن است از دسکتاپ، لپتاپ ، تبلت و گوشی موبایل استفاده کنند. سایز صفحه و کیفیت متفاوت زمینه ساز آن چیزی است که در وب سایت مشاهده می کنند. هنگام طراحی سایت خود کمی زمان بگذارید تا اولویت اصلی مشتری خود را پیدا کنید.
معیار وب سایت کسب و کار شما
به 3 رقیب وب سایت تاپ و عالی خود نگاه کنید و ویژگی مشترکشان را شناسایی کنید، بسیاری از مصرف کنندگان که برای تولیات خرید می کنند و سرویس هایشان در صنعتشان توقع دارند تا چیز های مشخصی را ببینند. برای مثال اگر شما صاحب یک مغازه تامیرات خودکار هستید، بازدیدکننده های وب سایت باید ساعات انجام عملیات شما را بدانند. آن ها نیاز دارند تا با شما تماس بگیرند، با شما قرار بزارند و می توانند کار تعمیر اتومبیل را تخمین بزنند. معیار باعث مقایسه استاندارد ها برای کار در هر صنعت می شود. آن را برای مزیت خود استفاده کنید. هر چیزی که انتظار میرود را داشته باشید، اما بعد چیز بیشتر و یا بهتری را پیشنهاد کنید.
همانند یک کاربر نهایی فکر کنید
در نظر بگیرید چرا یک مشتری ممکن است با کار شما متوقف شود. تعیین کنید که چطور می توانید به آن ها کمک کنید تا انجام دهند آن چه را که در هنگام بازدید نیاز دارند. وقتی در شک هستید از دانستن آن که چه نیاز دارند، به آن ها یک پرسش نامه بفرستید. از آن ها بپرسید که چه چیزی را بیشتر و چه چیزی را کمتردرباره وب سایتتان دوست دارند. مشاوره آن ها را دنبال کنید که چه کاری میتوانید انجام دهید تا تجربه کاربری آن ها را بهبود سازید. گوش کنید و تنظیمات را انحام دهید.
بازخورد یک کار در حال انجام است ، پس درک کنید که وب سایت شما یک پروسه در حال انجام است. بعد از این، درخواست مشتری ها و بازدید کننده ها برای قرار دادن نظر هایشان به وجود می آید. این را هدف اصلی خود قرار دهید تا همیشه همیشه محتوای با معنی را نمایش دهید.
در خلاصه، هدف اصلی طراحی وب سایت را مشخص کنید با مرور کردن نقشه مناسب برای کسب وکار و هدف قرار دادن اطلاعات بازاریابی. آمار داده های وب سایتتان را چک کنید تا درباره مشتریان یاد بگیرید. کسب وکار خود را معیار دهید ، مانند یک مشتری فکر کنید و به طور منظم وب سایتتان را ارزیابی کنید.
بهترین شرکت طراحی سایت ، برای همه خوش حالی و موفقیت را در 2017 آرزو می کند. ما وب سایت های موثر که هدف اصلی دارند را می سازیم. ما این کار را در صنعت های فراوانی انجام داده ایم.. طراحان ما می توانند برای شما ابزار بازاریابی و مدیریت محتوا و… را فراهم کنند.
در صورت درخواست پروژه با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید