برخی از متغیرها مانند رنگ و اندازه یک محصول فیزیکی باید از صفحه محصول انتخاب شوند.
مشخصاتی مانند قیمت، رنگ، اندازه و وزن محصولاتی که در دسترس هستند را در کنار اطلاعیه های مهم مانند “موجودی انبار” و یا ” محصولات ویژه”قرار دهید.
مشتری با دیدن تصاویر خوب و اطلاعات دقیق در مورد محصول شما اطمینان حاصل می کند که محصول بادرصدخطای کمتری به دست او میرسد، زیرا بازدیدکنندگان درباره ی کالا قبل از پرداخت مبلغ اطلاعات کافی بدست می اورند. ثبت اطلاعات مربوط به محصول شمارا درجریان تمام امار از جمله فهرست موجودی، سفارشات، بازگشت محصول و لغو سفارشات قرار میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید