ویژگی های موز وب

ما با طراحی سایت، تجارتتان را گسترش می دهیم.

همین امروز آنلاین شوید

هاست خارج از کشور از بهترین نوع آن

هاست های موز وب خارج از ایران هستند و با امنیت و کیفیت خود می توانند سایت شما را امن و قابل اطمینان می کند.

انتخاب قالب از بین بیش از 100 نمونه کار برتر

قالب مورد نظرتان را از بین قالب های فوق العاده، قابل سفارشی سازی، طراحی شده با آخرین متدها و ویژگی های طراحی انتخاب کنید. این قالب ها به سایت شما ظاهری شگفت انگیز می دهد.

قالب های واکنش گرا

با انتخاب قالب های واکنش گرای موز وب، به سایتتان ظاهری زیبا و چشمگیر در موبایل دهید. با این کار سایت شما در دستگاه های مختلف با ابعاد مختلف، بهترین ظاهر را خواهد داشت.

مدیریت آسان

پنل مدیریتی سایت های ما طوری طراحی شده است که سازگار با نیازهای کاربر باشد و به راحتی قابل استفاده باشد. با این پنل مدیریتی، شما می توانید کلیه متن ها و تصاویر را به سلیقه خود تغییر دهید.

طراحی زیبا

سایت های تک صفحه ای

سایت های تک صفحه ای یکی از آسان ترین راه ها برای اینترنتی شدن هستند. با سایت های تک صفحه ای، یک روزه آنلاین شوید و با گسترش تجارتتان، سایتتان را نیز گسترش دهید.

نمونه کار طراحی سایت شرکتی

قالب هایی با ظاهر زیبا

موز وب قالب های برتر خود را به عنوان نمونه کار قرار داده است. این قالب ها برای هر نوع تجارتی قابلیت سفارشی سازی را دارند، برای مثال سایت های شرکتی، شخصی، تبلیغاتی، خبری، بیمه و…. ما نیازهای شما را پوشش می دهیم

همه چیز قابل سفارشی سازی است

سایتی منحصر به فرد داشته باشید. از طراحی های ما استفاده کنید و همه عکس ها، رنگ ها، تصاویر پشت زمینه، متن ها و فونت ها را بنا به سلیقه تان تغییر دهید.

بروزترین تکنولوژی ها

نمایش تصاویر

با ویرایشگر حرفه ای موز وب، می توانید عکس هایتان را به هر روشی که بخواهید داخل متن هایتان جایگذاری کنید. به کمک این قابلیت، ظاهری شگفت انگیز به مطالب سایتتان ببخشید.

ویرایش به کمک کشیدن و رها کردن موس

موز وب قالب های برتر خود را به عنوان نمونه کار قرار داده است. این قالب ها برای هر نوع تجارتی قابلیت سفارشی سازی را دارند، برای مثال سایت های شرکتی، شخصی، تبلیغاتی، خبری، بیمه و…. ما نیازهای شما را پوشش می دهیم

صفحه ها را اضافه و مدیریت کنید

هر چه قدر که می خواهید به سایتتان صفحه اضافه کنید و آن ها را با سلیقه خودتان، سفارشی کنید. همچنین برای ظاهری زیباتر می توانید زیرصفحه بسازید.

ویرایشگر متن و فونت های آماده

محتوای سایتتان را زیبا به نمایش بگذارید. متن های سایتتان را به راحتی ویرایش کنید و از بین تعداد زیادی فونت، رنگ و افکت، استایل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

صفحه های امن

صفحات امن و محافظت شده ای بسازید که تنها خودتان و کاربرانی خاص، بتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

جایگذاری کدهای HTML

کد اچ تی ام ال مورد نظرتان را داخل ویرایشگر متن اضافه کنید و به همین راحتی قابلیت های سایت را افزایش دهید.

وبلاگ و شبکه های اجتماعی

تنظیم خودکار وبلاگ

زمانی که به سایتتان یک وبلاگ اضافه می کنید، به صورت اتوماتیک، برای این وبلاگ یک صفحه جدید ساخته می شود. این صفحه تمام قابلیت های یک وبلاگ مجزا را دارند. برای مثال قابلیت نمایش نوشته ها به صورت لیستی، ابر برچسب ها، به اشتراک گذاری مطلب، نظردهی و…

اضافه کردن وبلاگ به سادگی آب خوردن

تنها با چند کلیک به موز وب خود، یک وبلاگ اضافه کنید و احساس وبلاگ نویسی را به همراه ظاهری زیبا تجریبه کنید.

گوگل+ ، توییتر، فیس بوک و پینترست

دکمه هایی را به سایتتان اضافه می کنیم که به کمک آن ها بازدیدکننده های سایت بتوانند مطالب تان را به اشتراک بگذارند.