8 مرحله برای انتخاب کردن بهترین شرکت طراحی سایت برای شما در این مقاله ی فوق العاده فراهم کرده ایم.
شما تشخیص می دهید که برای موفق شدن در یک بازار رقابتی، شما به بهترین تجربه برای مشتریان خود نیاز دارید. به همراه امواج بزرگ در بازاریابی در طول چند سال اخیر، با استفاده از سایت های اجتماعی و وب سایت ها و اپلیکیشن های مورد استفاده در موبایل، بهه مشتری ها این توانایی را داده است که قالب های متنوعی را برای خود انتخاب کنند. اینن شما را برای پیدا کردن شرکت مناسب برای ارائه کردن پیام های شرکت به مشتریان بالقوهه در کار آمد ترین و موثر ترین راه ممکن همراهی می کند.
ما یک لیست برای انتخاب کردن بهترین شرکت طراحی سایت برای شما کمک به تصمیم گیری شما فراهم کرده ایم.
1.خط پایان خود را بدانید
اولین مرحله برای کار این است که بدانید وب سایت و بازاریابی اینترنتی خود را برای به دست آوردن چه چیزی می خواهید. شما نیاز دارید تا اهداف خود را با دقت در نظر بگیرید و بدانید که چگونه می خواهید به موفقیت برسید.
برای مثال، اگر وب سایت شما تجارت الکترونیک است، باید به بازگشت بر سرمایه گذاری ROI، تبدیل از فروش، و به دست اوردن و نگه داشتن مشتری های شماست. اگر شما در حال به اجرا درآوردن یک یک شرکت جدید هستید، شما نیاز به آگاهی از برند دارید. شما می توانید به راحتی اطلاعات و تحصیلات در مورد سرویس ها یا تولیدات خود فراهم کنید. پس در این زمینه به دید خوب و تمرکز دقیق نیاز دارید.
وقتی شما می دانید که چه چیزی برای به اجرا در آوردن هدف هایتان نیاز دازید، شما قادر خواهید بود تا ببینید که شرکت با نیاز شما متناسب است یا نه؟
از شرکت مورد نظر برای ارائه ی مدرک های محکم از کار خود درخواست کنید. آن ها به شما موارد تحصیلات و یا نمونه هایی از مقابله با مشکلاتشان و چگونگی حل مشکلشان به شما نشان خواهند داد.
2. قیمت در مقابل ارزش را بدانید
قیمت قطعا معمله ساز است و یا موجب به هم خوردن معامله در زمان استخدام شرکت می شود. همانطور که هر چیز دیگری را خریداری میکنید، عبارت “شما دریافت می کنید به اندازه هر چه می پردازید” در دنیای طراحی وب سایت و برنامه نویسی نیز صدق می کند. اگر شما شروع به کاهش هزینه ها صرفا برای جلوگیری ار یک هزار تومان کنید، شما ممکن است در زمان طولانی و در هنگام دریافت نتیجه ای که شما در مرحله اول برنامه ریخته بودید ارزش کافی برای وب سایت خود را نبینید.
پس شما چگونه می توانید قیمت پروژه خود را توجیه کنید؟ این واقعا ساده است. این جایی است که شما به عنوان صاحب کسب و کار باید در انجام تحقیقات متوقف شوید. شما در سال گذشته چه جیزی را در بازازیابی و تبلیغات خرج کردید؟ در 5 سال اخیر چه طور؟ چگونه این تلاش ها سرمایه گذاری شما را بر گرداندند.
3. شناسایی کردن سابقه بهترین شرکت طراحی سایت
این مهم نیست که چه مقدار شرکت در کسب و کار بوده است. در واقع، تعداد بسیاری از شرکت های جدید ایده های عالی و روش های جدید دارند که باید در نظر گرفت. در این جا نکته این است که شرکت چه مقدار صنعت شما را می فهمد و آن ها به طور موثر یک راه حلل مشابه به مشتریان خود ارائه می دهند.
4.برقراری ارتباط و یادگیری
تغییر همیشگی وب سایت باعث پیچیده شدن شدید آن و به چالش رفتن تکنولوژی حتی برای ما که حرفه ای هستیم و هر روز این کار را انجام می دهیم سخت و زمان بر می باشد. پس بسیار مهم است که بدانید شرکت شما درباره ی چه چیزی صحبت می کند و چه کار می کند.
وقتی شما با آن ها بحث می کنید، آن ها بهتر است طرف شما باشند، سخت کار کنند و توضیح دهند که چه کار می کنند، چگونه آن را انجام می دهند و از همه مهمتر چرا این کار را انجام می دهند. اگر شما در بخشی از تصمیم گیری سردرگم شدید، مشکل شما نیست، مشکل آن هاست.
5. تشخیص محتوا مشکل شماست
شما از دلایل خود در قبل و یا راه اندازی مجدد یک وب سایت شکی ندارید. اکثرا اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که وب سایت شما چه شکل و کارایی دارد. این ها حتما عوامل مهم هستند اما مهمترین عامل که از همه نیز بیشتر نادیده گرفته می شود، محتوای شماست.
اگر شرکت شما به محتویات اهمیت ندهد و فقط سایت را طراحی و تصویر گذاری کند و فقط گالری درست کند، یعنی شما با شرکت مناسبی همکاری نمی کنید و به این صورت سایتت شما، مناسب نخواهد شد.
بهترین شرکت طراحی سایت نیاز دارد تا عمیق پروژه را نگاه کند، آن ها نیاز دارند تا سوالات مناسبی در مورد مشتریان، کسب و کار شما و صنعتتان بپرسند. اگر آن ها این کار را نکنند، شما نباید با آن ها همکاری کنید.
اگر چه این مرحله پنجم است، این صادقانه مهمترین جنبه برای در نظر گرفتن است در هنگامی که شما در حال انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت هستید. بهترین شرکت طراحی سایت نیاز دارد تا اهمیت محتوا را در را در ابتدا بداند. اگرچه آن ها محتوا را می سازنند یا از جای دیکری دریافت می کنند، در حال ساختن framework هستند که محتوای شما را سامان دهی کنند. آن ها نیاز دارند تا بدانند که چگونه کاربرهای شما با محتوا ارتباط برقرار می کنند و چطور شما به طور مشخص محتوا را مدیریت می کنید در آینده. این اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما پیام ها را ارائه می کند و کیفیت را برای سال های بعد نگه می دارد.
6. بدانید که چه می خواهید به دست آورید، واقع بین باشید.
سرمایه گذاری کنید مقداری زمان و به هدف ها و انتظاراتتان از شرکتتان فکر کنید. مشخص کنید که چه چیزی در 6 ماه و یا یک سال انتظار دارید تا دوباره اطمینان حاصل شود که پول شما به درستی خرج شده است.
فراتر فکر کنید در ابتدا بر روی گوگل.
هدف هایی که شما می توانید دست یابید چیست؟
1.منجر شدن به تولید بیشتر
2.افزایش فروش آنلاین
3. در تماس بودن با مشتریان اصلی خود
7. استراتژی خود را بدانید
بهترین شرکت طراحی سایت بهتر است به شما یک استراتژی وب مختصر پیشنهاد کند. این فراتر از وب سایت خود می رود. یک استراتژی خوب به کسب و کار شما حس قدرت و اختیار قوی، اعتماد و ارتباط می دهد. زمانی که شما نقشه ی ثابتی دارید، شما قادر هستید تا آن را اندازه بگیرید. وقتی شما اندازه می گیرید، قادر خواهید بود تا تصمیم های خوبی بر طبق داده های واقعی بگیرید. این نتیجه می دهد که بازدید کننده های وب سایت شما به مشتریانی که برایتان هزینه می کنند، تبدیل شوند.
8. کیفیت سرمایه گذاری خود را حفظ کنید
بعد از اجرا شدن سایت جدیدتان، بهترین شرکت طراحی سایت یک ارتباط سالم با شما را حفظ خواهد کرد. با توجه به آن که چطور شما با حفظ و چاپ محتوا درگیر هستید، شرکت با شما در گزارش تحلیلی همکاری می کند و اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما به رسیدن به اهدافتان کمک می کند.
دیدگاهتان را بنویسید