اگر برای به دست آوردن پول بیشتر، به صورت آزاد کار می کنید در مجموع عالی است. اما اگر شما می خواهید طراحی وب سایت تجاری را شروع کنید که درآمد تمام وقت دارد، در این مقاله نکاتی فراهم شده است که شما را راهنمایی می کند.
1. طراحی وب سایت تجاری یک کالا است
فراوانی گزینه های موجود برای انتخاب شدن توسط مشتریان، یعنی هیچ پایه و ضرورتی برای انتخاب وب سایت توسط شرکت وجود ندارند و آن ها هر طور که بخواهند، می توانند وب سایت خود را تعیین کنند و شما آن را برایشان به عمل آورید. هر چه زودتر این موضوع را مطرح کنید، کالا و وب سایت شما زودتر شناخته خواهد شد و مشتریان بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.
2. فروش یک مهارت است که باید به دست آورید.
اگر شما نمی توانید و یا نمی خواهید و یا نمی دانید که چه طور سرویس های خود در هنگام طراحی وب سایت تجاری بفروشید، شریک شدن با یک همکار که بتواند این کار را برای شما انجام دهد را در نظر بگیرید. در غیر این صورت این کار را باید خودتان انجام دهید.
3. بررسی و نظارت کسب و کار اختیاری نیست
فروختن، همه چیز است بعد از اینکه مراجعه کننده موافقت می کند که با شما ملاقات کند. پیدا کردن افرادی که می خواهند باشما ملاقت کنند، نیاز به پیش بینی و چشم اندازی کامل دارد. زمانی که امکان ندارد که سرعت کار را گسترش دهید، این استثناست نه هنجار. درست مثل سئو(بهینه سازی) ، این کار نیاز به زمان دارد. این کار یک شبه اتفاق نمی افتد. اگر شما در حال شروع این کار هستید و نباز به کارمند دارید، به سرعت به پیدا کردن آن ها بپردازید .
4. تماس تلفنی کار می کند
علارقم ادعا های مختلف توسط کار شناسان، تماس تلفنی یکی از موثر ترین کار ها برای به دست آوردن کسب و کار جدید و مشتریان جدید است. در هنگام برقرای ارتباط با مشتری ها، خیلی سریع نباشید که آن ها را در تماس تلفنی از دست دهید.
5. مراجعه کنندگان در حال خرید آن چه شما میفروشید، نیستند.
صاحبان کسب و کار ، ارزش مهارت های html و یا وقت شما را نمی دانند. آن ها فروشندگانی را که باعث به نتیجه رسیدن تولیدات خود می شوند را ارزشمند می دانند. صاحبان کسب و کار با هر چه که باعث به دست آوردن پول و یا نگه داشتن پول در پیش خود باشند، در ارتباط هستند. اگر سرویس شما آن ها را تحت تاثیر قرار ندهد، شما آن چه را که آن ها می خواهند بخرند، نمی فروشید.
6. بزرگترین رقیب شما آن که فکر می کنید نیست.
در طول سال ها، ما قرار دادهای زیادی را از شرکت های مختلفی دریافت کرده ایم. قبل از ملاقات با مراجعه کننده صحبت کنید، متوجه شوید که این پروژه حیاتی و مهم است. قبل از انجام پروژه مطمئن شوید که آیا آن پروژه طراحی وب سایت تجاری ارزش ریسک و صرف زمان و پول را دارد.
7. هرگز پیشنهاد ندهید
نوشتن یک پیشنهاد کار جالب و مناسبی برای جذب مراجعه کنندگان شما نمی باشد. زمانی که ما این کار را شروع کردیم، ما به جای گرفتن پروژه و ایده از مشتری، خودمان به مشتریان پیشنهاد دادیم. در آن صورت متوجه شدیم که آن پیشنهاد موجب نارضایتی مراجعه کننده و در نهایت از دست دادن پروژه و مراجعه کننده قبل از موافقت او شد. پس تا وقتی که مراجعه کنندگان برای انجام قرار داد موافقت کردند،
8. هرگز قبل از موافقت با مشتری، پرداخت نهایی را انجام ندهید
دریافت کردن پروژه از مشتری، یکی از پر چالش ترین جنبه های طراحی وب سایت تجاری می باشد. شما ممکن است بدون موافقت برای پرداخت نهایی، در مرحله خطرناکی قرار بگیرید. قابل پیش بینی می باشد که مشتری به هزار دلیل مختلف پروژه شما را به عقب بیاندازد و در هنگام پرداخت نهایی، شما را با مشکلاتی روبرو کند.
9. مشتری های خود را هر چه زود تر چند برابر کنید
احتمالا شما بعضی از مشتریان را به طور تصادفی از دست می دهید. شما این را می دانید که آن هایی که به شما تعداد زیادی از پروژه های در حال انجام و غیر موقت می دهند، همیشه هزینه خود را سر وقت پرداخت می کنند. هرگز به شما قیمت پایین تری نمی دهند و به شما کادو سال نو نیز می دهند. یک بار که شما با آن ها همکاری کنید، متوجه می شوید که آن ها چه شخصیتی دارند، بعد سراغ افراد دیگر که همان ویژگی را دارند بروید.
10. دو تا ایده بهتر از یکی است
شرکت داشتن چه به عنوان یک فرد تنها و یا همکار، می توانم بگویم که من دومی را ترجیح می دهم. تقریبا یک همکار بد می تواند به اندازه یک ازدواج بد فاجعه آمیز باشد. اما در نظر گرفتن آن که با شراکت با یک همکار درآمد بیشتری را کسب می کنید، می توانم بگوییم که ارزش ریسک کردنش را دارد.
دیدگاه (1)
ممنون خیلی خوب بود