ما به ندرت تمام کلمات یک وب سایت را می خوانیم. در عوض، ما به سرعت صفحه ها را با چشم هایمان اسکن می کنیم و کلمات کلیدی و جمله های اصلی را از آن اسخراج می کنیم. با در نظر گرفتن این رفتارهای شناخته شده، بهتر است که به جای تعداد کلمات به احساسات مخاطبان توجه کنیم. اگر می خواهید که کاربران وب سایت شما را بهتر درک کنند و مفهوم آن را بهتر متوجه شوند، به شرکت طراحی سایت خود سفارش کنید که طراحی سایت به صورتی باشد که کاربران کمتر نیاز داشته باشند که سایت را بالا یا پایین کند یا روی دکمه ها و لینک ها کلیک کنند. این باعث می شود که آنها کارهایی که شما می خواستید را به راحتی انجام دهند (برای مثال از سایت شما خرید کنند، تبلیغات شما را ببینند و…). البته وجود متن ها و Call to Actionها ضروری است، اما مطمئن شوید که آنها را باعنوان های بزرگ و پاراگراف های مناسب قسمت بندی کنید. ما همچنین پیشنهاد می کنیم که تصاویر یا آیکون ها را به عنوان روش های جایگزین برای برقراری ارتباط خود با مخاطبان استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید