طراحی وب سایت تجاری خوب باعث میشود که بازدیدکنندگان وبسایت به مشتریان آن تبدیل شوند.طراحی وب سایت شما باید طوری باشد که روند خرید را سریع، آسان و بدون استرس به مشتری ارائه دهد.اینکه تبلیغات انلاین شما چقدر خوب است، مهم نیست;شما باید بتوانید وقت باارزش مشتری را تلف کنید اگر وبسایتتان برای فروش بهینه نشده است.
اگربازدیدکنندگان از سایت شما با دومین کلیک وارد تبلیغات سایت شما شوند،میتوانیدارزش دلاری اگهی های خودرابالاببرید.
اگر به دنبال روش های نوین و سوداور طراحی سایت هستید،۲۲راهنمایی مارا که دراین مقاله اورده ایم دنبال کنید.
1.نام کاربری بامعنای خوب و مرتبط با کسب وکار خود انتخاب کنید.
هریک از جزئیات سایت شما از تصاویر محصولات تا فرم های تماس میتوانند روی تصمیم کاربر برای خرید تاثیر بگذارد.به همین دلیل است که بایدنام کاربری خوب و مرتبط باکارتان برای سایت انتخاب کنید تا بتوانید کاربران خودرا به مشتری و مشتریان خودرا به مشتری ثابت تبدیل کنید.
اگر دروبسایت خودبخش نظرات کاربران راندارید
بهتراست انرا اضافه کنیدواگر کسی از تجربه ی خرید خود کامنتی نذاشت میتوانید به دوستان خود بگویید که درسایت نظرخودرا ثبت کنند.انها میتوانند نظرات خودرا درمورد محصول درقالب کاربرد محصول،سهولت حمل و نقل،زیبایی ظاهری محصول و درجه ی رضایت خوداز محصول ثبت کنند.
۲.وبسایت خودرا ساده و زیبا طراحی کنید.
وبسایت های مینیمالیستی ازنظر بصری جذابتر و قبل اطمینان تر از وبسایت هایی که ظاهر پیچیده دارند شناخته میشوند.اگر میخواهید محصولات وبسایتتان فروش بیشتری داشته باشند طراحی سایت رابه ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.برای ساده سازی طراحی سایت اطلاعات غیرضروری را حذف کنید و طرحی مینیمال برای سایت انتخاب کنید تا فضای سفید صفحه بیشتر شود.
مثالی که اورده ایم یک صفحه ی وب باطراحی فوق العاده ساده رانشان میدهد که به بازدید کنندگان کمک میکند تا سریعتر به نقطه ای که میخواهند دست پیدا کنند.هیچ لینک،تصویر یا ویدئویی برای گیج کردن بازدیدکننده در صفحه وجودندارد.دعوت به خرید مستقیما وبه وضوح درسایت دیده میشود.
اگربه یک پایگاه طراحی برای شروع کاروبسایت خودنیاز دارید میتوانید از WordPress،Shopifyیا
BigCommerceبرای رشد کسب و کار خوداستفاده کنید.
۳.از ایکون چرخ دستی برای دکمه ی خرید استفاده کنید.
احتمالا متوجه شده اید که در اکثرسایت های تجاری داری یک ایکون سبدخرید(معمولا گوشه ی بالاسمت راست)وجود دارد که کاربران بتوانندبه راحتی ایتم های مورد نظرشان را به سبداضافه کنند.این یکی از مهمترین فنونی است که برای طراحی وبسایت تجاری بکار میروند.
درهمه ی موقعیت ها ثابت شده است که وجود این ایکون میزان تراکنش راافزایش میدهد.فقط باید مطمئن شویدایکون بطور واضح نشان دهد که مربوط به سبدخرید است.به یاد داشته باشید که هیچوقت نمیخواهید کاربرانتان را فریب دهید.
از آنجا که سبد خرید یکی از مهمترین ایکون های وبسایتتان است،رنگ انرا روشن تر از پس زمینه انتخاب کنید تا دیده شود همچنین این ایکون باید از ایکونهای دیگر بزرگتر باشد تا مشتری به راحتی بتواند روی ان کلیک کند.
۴.درباره ی قیمت کالاصادق باشید.
همیشه صداقت بهترین سیاست است.هنگام طراحی وب سایت تجارت الکترونیک، به یاد داشته باشید که همیشه در مورد قیمت محصولات یا خدماتی که درحال فروش ان هستید،صادق باشید.سعی نکنید اطلاعات مهم را از کاربران سایت پنهان کنید . مطمئناهرگز نمی خواهید بازدید کنندگان وب سایت شما فکرکنندکه آنهافریب می دهید.پنهان کردن اطلاعات در قیمتها درجاهایی که دسترسی به انها دشوارباشد قطعا به ضرر شماست.در عوض این اطلاعات را در معرض دیدقرار دهید.
این قانون برای حمل و نقل نیزصادق است.همیشه درمورد هزینه های حمل ونقل محصولاتتان و خط مشی های حمل ونقل به مشتریان توضیح دهید. تحقیقات نشان میدهد که نشان ندادن یا دیرنشان دادن هزینه ی حمل و نقل موجب میشود که مشتریان از خرید منصرف شوند.مطمئن شوید که مشتریان میتوانند کل هزینه ی یک محصول از جمله هزینه ی حمل و نقل را قبل از خرید ببینند.
۵.کاربران راگیج نکنید.
طراحی وبسایت تجارت الکترونیک بایدبرای گسترش فروش بهینه سازی شود.خوب است که در وبسایت اطلاعاتی مثل داستان برندتان،یک وبلاگ یا حتی یک گزینه برای ثبتنام بازدیدکنندگان وبسایت درخبرنامه الکترونیکی قراردهید.فقط اطمینان حاصل کنید که مطالب اضافی کاربران را ازخریدکردن غافل نمی کند.
به عنوان مثال،یک فرم برای صفحه ی ارتباط باشما در پایین صفحه ی اصلی قرار دهید تا کاربران بتوانند با پرکردن ان ایمیلتان را پیداکنند و به ان بپیوندند.فقط پنجره ی پاپ-اپی نسازید که از کاربران بخواهد حتما عضو خبرنامه شوند چون ممکن است اینکار نتیجه ی برعکس چیزی که شما میخواهید را بدهد.اینکارنه تنها ممکن است کاربران را از خرید منصرف کند، بلکه می تواند آنها را آزار دهد.
۶.کیفیت عکسها
احتمالا بزرگترین نقطه ضعف خرید انلاین این است که فروشگاه های انلاین این است که به عنوان مثال خریداران نمیتوانند عکس آجروملات راقبل از خریدن ان ببینند.شما بایدبرای رفع این نقطه ضعف،از محصولات خود تصویر ویاحتی ویدئو با کیفیت بالا در وبسایت خودقرار دهید.
داشتن عکس باکیفیت بالادروبسایت یک امرواجب و ضروری است.اگر عکس تار یا بی کیفیت باشد ممکن است کاربر از خرید منصرف شودوفکر کند محصولتان بی ارزش و بی کیفیت است.
برای هرمحصول یک گالری بسازید و چند عکس از محصول دران به اشتراک بگذاریدتا کاربران بتوانند از زوایای مختلف عکس محصول مورد نظرشان راببینند.یکی از ویژگی های محبوب جعبه ی pop-upاین است که کاربر میتواند روی عکس مورد نظرخود زوم کند و جزئیات عکس را دقیق ببیند.این قابلیت مانند ان است که به کاربران این امکان را بدهید تا محصول را از نظرفیزیکی قبل از خرید بررسی کنند.
درصورت امکان،محصول را در موقعیت استفاده قرار دهید و از ان عکس بگیرید.به عنوان مثال از لباس وقتی که تن مانکن است عکس بگیرید بسیار جذاب تر است.به همین ترتیب اگرعکس محصول را درحال استفاده به مشتریان عرضه کنید فروش برخی محصولات بالاتر میرود.
تصویر بالا نمونه ی کاملی از نحوه نمایش محصولات در سایت تجارت الکترونیک را نشان می دهد.در سمت چپ، چندین تصویرمتفاوت از لباس وجود دارد. کاربران میتوانند تصویررا بزرگ کنند و با کلیک برروی قسمت های مختلف عکس جزئیات دقیق محصول را ببینند.توجه کنید که درعکس لباس روی تن یک مدل قرار گرفته و روی اویز یا زمین قرار نگرفته است.همچنین عکس با کیفیت فوق العاده بالا ارائه شده است.
۷.همیشه صادق بمانید.
علاوه براستفاده ازعکس های باکیفیت ازمحصول، اطلاعات وقیمت گذاری واضح،باید دروبسایت خودقسمتی برای مرجوع شدن محصول بسازید.
افزودن یک پیوند به منوی ناوبری اصلی برای مرجوع کردن محصولات،یک راه سریع و آسان است که بسیاری از صاحبان فروشگاه های انلاین آن را فراموش کرده اند. انتظار می رود کمی باکلماتتان مشتری را متقاعد کنید،امازیاده روی نکنید یاتلاش نکنید که بازدیدکنندگان خود را فریب دهید.
۸.بررسی نظرات،توصیفات ورضایت مشتریان.
۶۱درصد از خریداران آنلاین، قبل از تصمیم به خرید یک محصول، تمایل دارندنظرات مشتریان را بخوانند.طبق این امار باید دروبسایت خودقسمتی برای ثبت نظرات قرار دهید.کاربران نظرات را میخوانند و برای خرید تشویق میشوند،این یک راه سریع و اسان برای سرعت بخشیدن به فروش محصولات است.
یکی از فنون موثربرای طراحی وبسایت فروش انلاین این است که نظراتی که مشتریان درمورد یک محصول خاص داده اند زیر همان محصول ثبت شود،اگر چندین محصول برای فروش داشته باشید میتوانید یک صفحه ی جدارا برای ثبت نظرات قرار دهید.
این وبسایت دارای یک صفحه کامل ازنظرات مشتریان قبلی برای مشتریان آینده نگری است که از طریق خواندن نظرات میخواهندبرای خریدن محصول مطمئن شوند.
۹.انواع منو
ستون های منو به کاربران اجازه می دهد تا به سادگی صفحات وب سایت را برای چیزی که به دنبال ان میگردند جستجوکنند. منو باید در همه صفحات جهت سهولت دستیابی،ترجیحا در بالای صفحه نمایش داده شود. گاهی اوقات ستون های منو در سمت چپ صفحه عمودی واقع می شوند تا بتوانند فرمت F را پشتیبانی کنند.
فقط مراقب باشیدکه روی منو خودگزینه های زیادی بارگذاری نکنید.این موضوع میتواندکاربران را گیج و سردرگم کند و درهم و برهم بنظر برسد.
اگر تعداد زیادی دسته و صفحه ی مختلف را در وب سایت خوددارید،می توانیدازمنوی کشویی استفاده کنید تا راحت تر آنها را سازماندهی کنید بدون اینکه باراضافی حس کنید.
تصویربالا وبسایتی را نشان میدهد که محصولات مختلفی دارد،بنابراین انهارا به چند دسته تقسیم و در فهرست ناوبری خودسازماندهی کرده است.
سپس یک منوی کشویی که وقتی روی هر دسته کلیک میکنید نوع خاصی از محصولات نمایش داده می شود ساخته است.این یکی از فنون سازمانی بسیار جذاب است که پیداکردن ایتم موردنظر را برای کاربران طاقت فرسا نمیکند.
۱۰.محصولات خودرا سازماندهی کنید.
برای اینکه کاربران برای پیدا کردن محصولاتی که به دنبال آن هستند،مشکلی نداشته باشند باید محصولات خود را در سایت سازماندهی کنید دسته های مخصوص قراردهید.دسته بندی ها باید روند جستجورابرای پیداکردن محصول راحت تر کنند.دراین دسته بندی هاکاربران محصولاتی را میبینند که از موجود بودن ان اطلاع نداشتند.
این فروشگاه انلاین دارای دسته های مختلف محصول درنوار منو خودکه شامل لوازم جانبی، الکترونیک و غیره میشوداست. هنگامی که کاربرروی یکی از این دسته ها کلیک کند، می تواندجستجوی خود را به گزینه های خاص تر مانند نوع الکترونیکی یا نام تجاری محدود کند. این خیلی مفید است چون حتی اگرکسی به وب سایتی برای پیداکردن یک قطعه ازخودرو مراجعه کند، ممکن است خریدخودرا بایک تکه طلا، جواهر یا برخی محصولات دیگر را که قبلا نمی دانستند وب سایت انرادرانبار داشته باشد،تمام کند.
۱۱.نوارجستجو.
بسیاری ازبازدیدکنندگان وبسایت شما احتمالا در هنگام ورود به وبسایت، محصول خاصی رابرای خرید مدنظردارند. داشتن یک نوار جستجوبه آنهااین امکان را میدهد که به راحتی محصول مورد نظرخودرابدون نیاز به حرکت در صفحات اطلاعاتی که به دیدن ان علاقه ای ندارند پیدا کنند. اگر کاربر نمیتواند به راحتی نواردسته بندی را پیداکند برای این است که شمانوار را درجای مناسب قرار نداده اید;به همین دلیل است که نوار جستجوی بایدبالای وب سایت شما، اغلب در گوشه سمت راست،قرارداشته باشد،تا پیدا کردن آن به اسانی امکان پذیر باشد.
۱۲.به کاربران اجازه ی فیلتر کردن محصولات رابدهید.
درنوارجستجو،میتوانیدویژگی های محصول موردنظرراباایجادفیلترهای دردسترس تعیین کنید.
هیچ چیزسختترازپیداکردن یک جفت کفش مناسب بصورت آنلاین نیست.ممکن است پیداکردن سایز مورد نظربسیار سخت باشد.
بهترین راه برای جلوگیری از این حادثه اجازه دادن به کاربران برای فیلتر کردن محصولات است.
فیلترهای جستجوی پرکاربردعبارتنداز اندازه، رنگ، نام تجاری و قیمت.این فرایندبه کاربران این امکان رامی دهد تا وبسایت را برای محصول مورد نظر خود جستجو کنند و همچنین نتایجی که آنها بعداز جستجو بدست میاورند ممکن است همان چیزی باشد که درجستجوی ان بودند.
دربالای صفحه سمت چپ، شما می توانید یک بخش “فیلتر توسط” را ببینید.در رده کفش، می توانید فیلتر های اضافی شامل مارک ها و بیشتررااضافه کنید،همچنین این صفحه وب نمونه خوبی از برخی فنون دیگر طراحی وب تجارت الکترونیک است که قبلا ذکر کردیم مانند قرار دادن نوار جستجو در بالای صفحه توسط نوار منو، آرم کلیک در گوشه سمت چپ و یک دکمه سبد خرید.
۱۳.جریان طبیعی.
شما میخواهید فرایند جستجورا برای بازدیدکنندگان سایت راحت کنید تامحصول موردنظر خودرا پیداکرده و به اسانی خریدکنند.
پس جریان طبیعی چشم راهنگام طراحی وبسایت بخاطر بسپارید و رعایت کنید.
مطالعات نشان داده که مردم تمایل دارند وبسایت هایی با که فرم Eیا Fدارند را ببینند.از بالای صفحه سمت چپ شروع کنند و بصورت افقی سرتاسر صفحه رابخوانند،سپس پایین سمت چپ،دوباره بصورت افقی و به همان ترتیب.
به همین دلیل است که منویهای هدایت به طور افقی در بالای هر صفحه وب نمایش داده میشوند. استفاده از فرم E در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک باعث هدایت چشم بازدیدکنندگان بسمت اصل مطلب میشود.
۱۴.طرح بندی شبکه.
طرح بندی شبکه ای سبز بهترین گزینه برای سایتهای تجارت الکترونیک و اکثرسایتهاست. هنگامی که کاربران در حال مرور محصولات هستندبهتر است محصولات در ردیف ها و ستون های سازمان یافته نگه دارید. فقط مراقب باشید که محصولات زیادی را در یک ردیف قرار ندهید. توصیه می کنیم فقط سه یا چهار محصول در هر ردیف داشته باشید تا صفحات کاتالوگ محصولات خود راازنظر بصری جذاب کنید. نگه داشتن مقدار زیادی فضای سفید در اطراف هر یک از محصولات به افراد قدرت نفوذ می دهد و به آنهاکمک میکند تا تفاوت بین محصولات رابه روشنی ببینند.
۱۵.اطلاعات تماس.
در صورتی که برای مشتری در هنگام مشاهده سایت سؤالی پیش بیاید،احتمال دارد که صفحه “تماس با ما” را جستجو کند یا در جستجوی اطلاعات تماس به پایین صفحه برود. اطلاعات تماس خود رادر قسمتی از صفحه قراردهید که به راحتی قابل مشاهده باشد.احتمالاشمانمی خواهید یک مشتری را برای اینکه فراموش کرده اید آدرس ایمیل یا شماره تلفن را در صفحه اصلی خود قرار دهید، از دست بدهید!
بهتر است اطلاعات مربوط را تا حد ممکن درصفحه برای کاربرقراردهید. گزینه های زیادی برای در دسترس گذاشتن وجود دارد مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن، ساعت کار، فرم تماس که به کاربران اجازه می دهد تا به طور مستقیم یک ایمیل یا هرچیزی ارسال کنندیابتوانند به طور مستقیم از طریق فیسبوک پیام فیس بوک خود را به شرکت ارسال کنند.
علاوه بر داشتن شماره تلفن، آدرس و آدرس ایمیل ذکر شده در پایین صفحه اصلی،وب سایت فروشگاه LYFE شامل یک تب “تماس با ما” با یک فرم برای افرادی که میخواهند ازطریق ایمیل با انها ارتباط داشته باشند،دارد.
۱۶.پرداخت سریع و اسان.
هیچ چیز منجربه رها کردن سبدخرید نمیشود مگراینکه فرایند پرداخت صورتحساب پیچیده شودوسرعت کار پایین بیاید.چندراه ساده برای راحت کردن روندپرداخت صورتحساب درسایت تجارت الکترونیک وجود دارد.
اولین راه این است که اجازه دهید کاربران مانند مهمان تسویه حساب کنند.مردم زمانی که از انها اطلاعات زیادی برای ثبت خرید ویا ساخت حساب کاربری روی سایت خود بخواهیدمشکوک میشوند.
اینکارها ماننداین است که به انها بگویید”سبد خریدت رو رها کن”.
بهتراست فقط اطلاعات ضروری و مورد نیازتان را
مثل آدرس مقصد، نام و اطلاعات پرداخت ازانها بخواهید.اگر محصول یا سرویس شما کاملا دیجیتالی باشد دیگرنیازی به گرفتن ادرس هم نیست زیرا به هیچ وجه محصول قابل حمل نخواهد بود.
آیا میزان رهاشدن سبد خرید شماهنوزبالاست؟
نگران نباشید مطالعات نشان می دهد که تنها حدود 2٪ از بازدید کنندگان فروشگاه تجارت الکترونیک در اولین بازدید خود از سایت خرید می کنند،یک مبارزه ی هدفمند میتواندمردم را متقاعد کند به سایت برگردند و خرید خودرا کامل کنند.
۱۷.صفحات باتشکراز شما.
هنگامی که کسی از وبسایت شما خرید می کند، باید به صفحه تشکر از شما هدایت شود. این صفحه بخاطردو هدف بسیار مهم تشکیل میشود. اول از همه،ثبت سفارش یاباتشکر از شما صفحات ضروری است که نشان میدهد مراحل ثبت خرید به درستی طی شده. دوم اینکه، کاربران اطمینان حاصل میکنند که خرید آنها پایان یافته و بخاطر این خرید از انها قدردانی میشود.
۱۸.پشتیبانی کردن موبایل.
کمی بیش از 50 درصد از تمام وب سایت ها با دستگاه های تلفن همراه باز می شود و انتظار می رود که این درصدافزایش یابد، زیرا گوشی های هوشمند و تبلت هاروز به روز پیشرفته تر میشوند. عدم بهینه سازی طراحی وب سایت تجارت الکترونیک برای پشتیبانی ازتلفن همراه یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که میتوانیدانجام دهید.
داشتن یک طرح سریع العمل اجازه می دهد وبسایت خود راباهر نوع صفحه یا سیستم عامل سازگار کنید،بنابراین لازم نیست برای هر نوع دستگاه مختلف به دنبال یک نسخه ی جدا باشید
فقط مطمئن شوید که اندازه و فرم های تصویرتان درسیستم عامل های مختلف کارکند. هنگام تست سایت خود، همیشه از چندین دستگاه و سیستم عامل دیگر هم استفاده کنید.
نکته:اجازه دادن به مردم برای پرداخت صورت حساب شان بااستفاده از PayPal One Touch یا Apple Pay می تواندفروشتان را 12٪ بالا ببرد.
۱۹.صفحه ی پرسش و پاسخ(صفحه ای که کاربران سوال میپرسند و فروشنده به سوالات پاسخ میدهد)
از اینکه دائما به سوالات متداول مشتریان پاسخ میدهید خسته اید؟یک صفحه پرسش و پاسخ در منوی ناوبری وب سایت شما نه تنها جریان سوالات متداول درباره ی محصولات را کاهش می دهد، بلکه می توانداعتمادبازدید کنندگان وب سایت را نسبت به شما جلب کند.
چگونه صفحات سوالات متداول جلب اعتماد می کنند؟ بازدیدکنندگان از این طریق میفهمندکه شما تلاش می کنید که درموردمحصولات و / یا خدمات خودشفاف سازی کنید.همچنین این صفحات به افراد میفهماند که شمادرپاسخ دادن به پرسش ها جدی هستیدونشان می دهند که شما مهارت های خوب خدمات به مشتریان رادارا هستیدو حقیقتا در مورد کمک به افراد برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیازشان کوشش میکنید.
داشتن یک لیست قابل دسترسی از پاسخ به سوالات رایج درباره نام تجاری شما، شما را به عنوان متخصص معرفی می کندوبه مشتریان این نکته رانشان میدهد که به طور کامل محصول خود را میشناسید.احتمال بیشتری داردکه مردم از یک شرکت که معتبر و شناخته شده است، خریداری کند.
همچنین صفحات پرسش و پاسخ می توانند ناوبری سایت را با استفاده از لینک هایی که به صفحات مناسب وب سایت شما پیوند دارند، بهبود بخشد.
۲۰.نام تجاری مناسب.
یکی از موثرترین مواردانتخاب یک نام تجاری خوب است که معنای مناسب و مرتبط با کار شما داشته باشد و در ذهن هم بماند، اگر شما یک فروشگاه با سابقه هستید، باید نام برند خودتان را به عنوان نام وبسایت انتخاب کنید.اینکار شمارا از بقیه ی سایت های تجاری و رقبایتان متفاوت میکند.
مطمئن شویدکه آرم شما درهمه ی صفحات سایت قابل مشاهده باشدورنگ طرح هاو فونت را با هم در برند حفظ کنید. هیچکس دوست ندارد روی یک صفحه از وبسایتی کلیک کندوشک کند که شاید کاملابه وبسایت جدیدی رفته. حفظ همان منوی ناوبری وهمان طراحی در همه صفحات یک تصویر ثابت و قابل اعتماد از شما رانشان میدهد.
۲۱.لینک های رسانه های اجتماعی.
ممکن است متوجه شده باشید که فروشگاههای محبوب تجارت الکترونیک دارای دکمه هایی هستند که ازوب سایت خود به رسانه های اجتماعیشان پیوند دارند.آیکون های رسانه ی اجتماعی در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک، مشتریان را در برقراری ارتباط و تشویق روابط مشتریان با نام تجاری دردرازمدت دعوت می کند.
ثابت شده که داشتن لینک رسانه های اجتماعی در وب سایت رتبه بندی SEO را افزایش می دهد! فقط مطمئن شوید که لینک حساب رسانه اجتماعی شما را در یک تب جدید باز میشود، چون مطمعنا نمی خواهید مردم از وبسایتتان خارج شوند.
۲۲.متن هارا کوتاه کنید.
احتمالا یک کاربر شانسی به وب سایت شما آمده زیرا به یکی از محصولاتتان علاقمند بوده،به طور متوسط کاربر اینترنت وقت زیادی نداردو سطرهای طولانی می توانداورا منصرف کند.سعی کنید متن های موجود در وب سایت خودرا از جمله توضیحات در موردمحصول را تا حد امکان کوتاه کنید.
سازماندهی اطلاعات درپاراگراف های کوتاه، می تواند احتمال اینکه مردم واقعا انهارا بخوانند را افزایش دهد.
22 راهنمایی برای طراحی موثر تجارت الکترونیک وجود دارد که حالا دراختیار شماست.ایا کمک اضافی برای طراحی سایت تجارت الکترونیک خود نیاز دارید؟ ما برای کمک اینجا هستیم! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی وب سایت تجارت الکترونیک اینجا کلیک کنید.
دیدگاهتان را بنویسید