موز وبموز وب
جستجو
  • صفحه نخست
  • طراحی سایت
  • بازاریابی اینترنتی
  • سئو
  • نمونه کارها
  • نظر مشتریان
  • درباره ما
  • تماس با ما
جستجو
موز وبموز وب
2976 8885 - 021

جذب مشتری اینترنتی با ترفندهای تشکر از او در طراحی سایت

  • خانه
  • مقالات
  • طراحی سایت, بازاریابی اینترنتی
  • جذب مشتری اینترنتی با ترفندهای تشکر از او در طراحی سایت
تیم طراحی سایت موز وب2019-02-06T17:59:37+03:30

امروزه جذب مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. در بسیاری از وب سایت ها، صفحه “تشکر از شما” (صفحه ای که از کاربر پس از خرید تشکر می کند) چیزی بیش از دو کلمه کوچک نیست. این یک فرصت از دست رفته است. صفحه تشکر از شما، اولین تعامل شما با مشتری تازه وارد و جذب مشتری است. با رفع انتظارات، میتوانید روند جذب مشتری را بهبود ببخشید. شما برای ارتباط قوی تر هم فرصت دارید. وقتی یک وب سایت کار می کند، بازدید کننده اقدام به مشتری شدن می کند،  محصولات را خریداری می کند و خبرنامه ها را به اشتراک میگذارد. این یک معامله برای جذب مشتری است. وقتی یک بازدیدکننده کاری را در سایت شما انجام میدهد، احتمالا کار دومی هم انجام خواهد داد. بنابراین بهبود صفحه تشکر شما یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود عملکرد وب سایت و هدایت بازدیدکنندگان به سمت اقدام دوم است.

معمولا بعد از جذب مشتری مبادله ها یک سری رویدادها را به وجود می آورند:

  • مالک وب سایت یک ایمیل دریافت می کند
  • بازدید کننده یک ایمیل تشکر دریافت میکند
  • اطلاعات آنها در پایگاه داده ذخیره می شود
  • بازدید کننده به صفحه تشکر یا صفحه فاکتور می رسد
  • Google Analytics آمار بازدید را ثبت می کند

جذب مشتری

توجه : برخی سایت ها مشتری را به صفحه دیگر منتقل نمیکنند که همان فرصت از دست رفته برای جذب مشتری است. این سایت ها معمولا بدون رفتن به صفحه جداگانه یک پیام تقدیر کوتاه نمایش میدهند. اگر شما پیغامی بدون صفحه جدید دارید نمیتوانید به خوبی از این نکات بهره مند شوید.

به آن ها بگویید چه انتظاری دارید:

باید اطلاعات بیشتری در مورد آن چه که بعدا اتفاق می افتد را به آنها بدهید. زمانی که با مشتریان درارتباط هستید، به آنها بگویید وقتی مشتریان تجارت الکترونیک ناراضی هستند باید چه کاری انجام دهند. و وقتی مشتریان خبرنامه ناراضی هستند شما انتظار ارسال ایمیل دارید.

بهترین مطالب خود را نشان دهید

صفحه تشکر شما لازم نیست که آخرین صفحه باشد. آنها را با استفاده از لینک دادن یا جایگذاری در جای مناسب خود قرار دهید تا نتایج بهتری برای جذب مشتری بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
بازاریابی اینترنتی, طراحی سایت آموزش بهینه سازی سایت, آموزش طراحی سایت, ارتباط با مشتری, بهینه سازی سایت, تعامل با شمتری, صفحه تشکر از مشتری, طراحی سایت, طراحی سایت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط

تاثیر موتور جستجو در فروش طراحی سایت 2017/06/12

رفتار مصرف کننده ها و تاثیر موتور جستجو در فروش

ادامه مطلب
تبلیغات گوگل و موتور جستجو 2017/06/12

میزان تاثیر تبلیغات گوگل و جستجو بر مخاطبان

ادامه مطلب
بهینه سازی متن وب سایت 2017/07/08

بهینه سازی متن وب سایت برای افزایش بازدید سایت

ادامه مطلب
طراحی سایت تعاملی هنگام طراحی رابط کاربری 2018/09/19

طراحی سایت تعاملی هنگام طراحی رابط کاربری

ادامه مطلب
2015/03/16

مزایای اول بودن در گوگل

ادامه مطلب
سئو سایت 2016/12/21

آیا سئو سایت را خودم می توانم انجام دهم؟

ادامه مطلب
2015/03/03

نبایدهای طراحی سایت

ادامه مطلب
سایت واکنش گرا برای طراحی رابط کاربری طراحی سایت 2018/09/19

سایت واکنش گرا برای طراحی رابط کاربری طراحی سایت

ادامه مطلب
آموزش ارسال ایمیل دیدگاه های وردپرس به دیگر مدیرهای سایت و ایمیل های دلخواه 2019/06/19

آموزش ارسال ایمیل دیدگاه های وردپرس به دیگر مدیرهای سایت و ایمیل های دلخواه

ادامه مطلب
بازاریابی وب سایت 2017/06/24

بازاریابی وب سایت و نیرومند سازی آن در سال جدید

ادامه مطلب
© تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به تیم موز وب می باشد.
Facebook Twitter Instagram Linkedin WhatsApp
  • صفحه نخست
  • طراحی سایت
  • بازاریابی اینترنتی
  • سئو
  • نمونه کارها
  • نظر مشتریان
  • درباره ما
  • تماس با ما