طراحی سایت

شما به چیزی فراتر از یک سایت نیاز دارید، شما نیاز به نتایج و درآمد بیشتر دارید. ما سایت های بلااستفاده را متحول می کنیم. ما تیزهوشی، خلاقیت و تجربه ای داریم که باعث می شود هر مشکلی را حل کنیم و به نتایج و کارآمدی برسیم.

طراحی سایت موز وب

فلسفه طراحی سایت چیست؟

سبک طراحی هرگز در طول زمان ثابت باقی نمی ماند. و هر شرکتی که در یک سایت جدید سرمایه گذاری می کند می خواهد که آن سایت ظاهر و حس و حال به روزی داشته باشد. اما فلسفه طراحی سایت چیزی است که باعث می شود که سایت با گذشت زمان جذابیت و حال و هوای خود را حفظ کند. ما در موز وب یک فلسفه مشخص برای طراحی سایت داریم: سایت ها باید طراحی انسان محور و هدفمند داشته باشند و به صورت همزمان روی اهداف تجاری کسب و کار متمرکز باشند. ما معتقدیم که کشف نیاز ها و خدمت رسانی به کاربران – یعنی همان مخاطبان برند شما – ارزشمندترین کاری است که یک شرکت طراحی سایت می تواند برای شما انجام دهد.

تیم طراحی سایت موز وب

فلسفه انسان محور برای طراحی سایت

مدها و سبک های طراحی می آیند و می روند. سابقه موز وب آن قدری هست که انواع سبک های طراحی را دیده باشد. مانند: طراحی اسکومورفیک، طراحی مسطح، پارالاکس،  صفحات با اسکرول طولانی، بروتالیسم، سایه ها، طراحی واکنش گرا برای موبایل، انیمیشن های فلش و افکت های حرکتی المان های صفحه. ما با مدها و سبک های جدید همراه هستیم؛ اما سعی می کنیم که از آن ها در حد تعادل استفاده کنیم و در عوض بر روی مخاطب ها تمرکز کنیم.

قبل از اینکه حتی یک پیکسل را هم طراحی کنیم، دنبال این می رویم که کاربران خود را درک کنیم، روش فکر کردن و خواسته های آن ها را پیدا می کنیم و سپس بر اساس این چیز ها تصمیم گیری می کنیم. منظور این است که قبل از شروع طراحی سایت باید درباره مخاطب تحقیق کنیم و برای او یک استراتژی دقیق در نظر بگیریم.

به عنوان یک شرکت طراحی سایت به خوبی می دانیم که سایت را طوری طراحی کنیم که کالای شما فروش بیشتری داشته باشد. همچنین اگر می خواهید که مشتریان خود را تبدیل به مشتریان وفادار کنید، باید به نیازهای آن ها توجه کنید. به همین دلیل است که امروزه هر شرکتی به سایتی نیاز دارد که کاربرپسند باشد و تجربه خوبی برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

شرکت طراحی سایت موز وب
قصه گویی در طراحی سایت

قصه گویی در طراحی سایت

زمانی که برای مخاطب ها طراحی می کنیم، باید یادمان باشد که مردم شخصیتی قصه گو دارند. گفتن قصه ها و گوش کردن به آن ها به ما شخصیتی انسانی می دهد و اگر می خواهیم که مخاطب ها را با برند خود آشنا کنیم باید قصه گو های خوبی باشیم.

قصه گویی در طراحی سایت یعنی چه؟ قصه گویی چیزی فراتر از نوشتن متن های طولانی یا متن های کوتاه و هدفمند است. هر قسمتی از سایت، از زبان طراحی گرفته تا عکس ها و نحوه طراحی تجربه کاربری، یا به قصه مروط است و یا قصه را به هم می ریزد.

هر برندی برای خودش یک داستان دارد، اما در قلب داستانی هر برندی، محصولات و خدمات آن برند قرار دارد. آیا داستان شما سرگرم کننده و هیجان انگیز است؟ اصلا چه محصول یا خدماتی دارید؟ زمانی که جواب این سوال ها پیدا شد، هر عکس، هر آیکون، هر صفحه و هر بخشی از سایت باید این محصول یا خدمات را معرفی کند و داستان برند شما را بگوید. مهم این است که بهترین ایده ها را داشته باشید و طراح های باهوش ما این ایده ها را به خوبی می دانند.

طراحی سایت
4.8 (96.08%) 102 votes

تماس با ما


تماس با مدیر ما

پروژه ای دارید که برای آن شور و اشتیاق دارید و فکر می کنید که می توانیم به شما کمک کنیم؟ با خانم قاسمی از طریق ایمیل start@mozweb.ir و یا تلفن 88852976-021 در تماس بگیرید

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .