برنامه شما برای طراحی سایت چیست؟
می خواهید یک سایت جدید و جذاب داشته باشید؟
منتظر تماس شما هستیم.
جدیدترین نمونه کار طراحی سایت
نقشه ما برای طراحی سایت چیست؟
سبک طراحی هرگز در طول زمان ثابت باقی نمی ماند. و هر شرکتی که در یک سایت جدید سرمایه گذاری می کند می خواهد که آن سایت، ظاهر و حس و حال به روزی داشته باشد. اما نقشه طراحی سایت چیزی است که باعث می شود که سایت با گذشت زمان جذابیت و حال و هوای خود را حفظ کند.
ما در موز وب یک برنامه مشخص برای طراحی سایت داریم:
- سایت ها باید طراحی انسان محور و هدفمند داشته باشند
- طراحی سایت باید به صورت همزمان روی اهداف تجاری کسب و کار متمرکز باشد
- هدف از طراحی سایت باید این باشد که نیازهای کاربران را برطرف کند و به آن ها خدمت رسانی کند.
- ما معتقدیم که کشف نیازها و خدمت رسانی به کاربران – یعنی همان مخاطبان برند شما – ارزشمندترین کاری است که یک تیم طراحی سایت می تواند برای شما انجام دهد.
فلسفه انسان محور برای طراحی سایت
مدها و سبک های طراحی می آیند و می روند. سابقه موز وب آن قدری هست که انواع سبک های طراحی را دیده باشد. مانند: طراحی اسکومورفیک، طراحی مسطح، پارالاکس، صفحات با اسکرول طولانی، بروتالیسم، سایه ها، طراحی واکنش گرا برای موبایل، انیمیشن های فلش و افکت های حرکتی المان های صفحه. ما با مدها و سبک های جدید همراه هستیم؛ اما سعی می کنیم که از آن ها در حد تعادل استفاده کنیم و در عوض بر روی مخاطب ها تمرکز کنیم.
قبل از اینکه حتی یک پیکسل را هم طراحی کنیم، دنبال این می رویم که کاربران خود را درک کنیم، روش فکر کردن و خواسته های آن ها را پیدا می کنیم و سپس بر اساس این چیز ها تصمیم گیری می کنیم. منظور این است که قبل از شروع طراحی سایت باید درباره مخاطب تحقیق کنیم و برای او یک استراتژی دقیق در نظر بگیریم.
به عنوان یک شرکت طراحی سایت به خوبی می دانیم که سایت را طوری طراحی کنیم که کالای شما فروش بیشتری داشته باشد. همچنین اگر می خواهید که مشتریان خود را تبدیل به مشتریان وفادار کنید، باید به نیازهای آن ها توجه کنید. به همین دلیل است که امروزه هر شرکتی به سایتی نیاز دارد که کاربرپسند باشد و تجربه خوبی برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.
قصه گویی در طراحی سایت
زمانی که برای مخاطب ها طراحی می کنیم، باید یادمان باشد که مردم شخصیتی قصه گو دارند. گفتن قصه ها و گوش کردن به آن ها به ما شخصیتی انسانی می دهد و اگر می خواهیم که مخاطب ها را با برند خود آشنا کنیم باید قصه گو های خوبی باشیم.
قصه گویی در طراحی سایت یعنی چه؟ قصه گویی چیزی فراتر از نوشتن متن های طولانی یا متن های کوتاه و هدفمند است. هر قسمتی از سایت، از زبان طراحی گرفته تا عکس ها و نحوه طراحی تجربه کاربری، یا به قصه مروط است و یا قصه را به هم می ریزد.
هر برندی برای خودش یک داستان دارد، اما در قلب داستانی هر برندی، محصولات و خدمات آن برند قرار دارد. آیا داستان شما سرگرم کننده و هیجان انگیز است؟ اصلا چه محصول یا خدماتی دارید؟ زمانی که جواب این سوال ها پیدا شد، هر عکس، هر آیکون، هر صفحه و هر بخشی از سایت باید این محصول یا خدمات را معرفی کند و داستان برند شما را بگوید. مهم این است که بهترین ایده ها را داشته باشید و طراح های باهوش ما این ایده ها را به خوبی می دانند.
طراحی سایت به عنوان یک همکاری تجاری
موز وب سال ها پیش به عنوان یک تیم طراحی سایت شروع به کار کرد. با در نظر گرفتن این سابقه، ما سایت های شرکت های بزرگ و استارت آپ های جدید را با یک هدف یکسان طراحی کرده ایم. ما در صنعت طراحی سایت شاهد تحولی به سمت سایت های مخاطب-محور بوده ایم و به این ترتیب به شرکت ها کمک کرده ایم که با این تغییرات به سمت جلو قدم بردارند.
اینکه می خواهید یک سایت جدید برای شما طراحی شود و یا سایت قدیمی خود را به روزرسانی کنید، برای ما چندان فرقی ندارد؛ تیم طراحی سایت ما به خوبی می تواند برند شما را به دیگران نشان دهد.ما در دنیایی زندگی می کنیم که موبایل حرف اول را می زند، پس ما بدون در نظر گرفتن طراحی سایت ریسپانسیو برای موبایل و تبلت، سایتی را طراحی نمی کنیم.
ما متوجه شده ایم که به روز رسانی یک سایت قدیمی، یک قدم بزرگ برای بسیاری از شرکت ها است. برای طراحی این سایت ها تصمیم های بزرگی باید گرفته شود و باید نظر بسیاری از ذینفعان را در نظر بگیریم. طی کردن این فرایند به کمک شرکت کارفرما به اندازه طراحی سایت نهایی اهمیت دارد.